Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part II)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk
http://www.fabrieksbanden.nl
http://www.originelevelgen.be
-
Oorspronkelijk geplaatst door Baarsje Bekijk Berichten.....gelijk een wintersetje meenemen??........
Een 13 spaak met pirelli sottozero banden voor een prikje !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Baarsje Bekijk Berichten.....gelijk een wintersetje meenemen??........
grtjs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichtenhoi baarsje, de 20" velgen, verkoop je die soms ook per stuk, heb nl een beetje schade aan 1 velg.
grtjs
Al eens geïnformeerd of de velg niet te repareren is? Is uiteraard altijd voordeliger dan een nieuwe moeten kopen.
gr. Ron.2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk
http://www.fabrieksbanden.nl
http://www.originelevelgen.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichtenhoi baarsje, de 20" velgen, verkoop je die soms ook per stuk, heb nl een beetje schade aan 1 velg.
grtjs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door insigmaniac Bekijk Berichten
welke prijzen hanteert hij zoal om een velg te herstellen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichtenwelke prijzen hanteert hij zoal om een velg te herstellen?
Heb de eerste keer 90 euro betaald voor 2 velgen, en de tweede keer 70 euro voor 2 velgen.
Was elke keer borduurschade.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door insigmaniac Bekijk BerichtenPrijs is afhankelijk van beschadiging.
Heb de eerste keer 90 euro betaald voor 2 velgen, en de tweede keer 70 euro voor 2 velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door insigmaniac Bekijk BerichtenPrijs is afhankelijk van beschadiging.
Met de juiste kleur ?
Comment
-
kleine olie lek on der auto
Hallo,
enkele dagen geleden een kleine olie lek opgemerkt onder de motor.
Ik zie wel niet van waar het komt, iemand ook al een probleem gehad, wagen is iets meer dan een jaar oud en juist mee op reis geweest naar de bergen (italie).
Het is niet ter hoogte van de olie stop en ook niet aan de cardanmoffen.
Het is meer halverwege tussen de olie stop en het rechtse voorwiel.
groeten
koen
Comment
-
mss dat ik mijn 20ers laat verdichten van de winter ......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koen68 Bekijk BerichtenHallo,
enkele dagen geleden een kleine olie lek opgemerkt onder de motor.
Ik zie wel niet van waar het komt, iemand ook al een probleem gehad, wagen is iets meer dan een jaar oud en juist mee op reis geweest naar de bergen (italie).
Het is niet ter hoogte van de olie stop en ook niet aan de cardanmoffen.
Het is meer halverwege tussen de olie stop en het rechtse voorwiel.
groeten
koen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d-s Bekijk Berichtendat valt mee ( als het de correcte kleur is)
mss dat ik mijn 20ers laat verdichten van de winter ......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenWaaaw !
dacht ik ook toen ik het voor het eerst zag .
groot voordeel is dat de binnenkanten ook glanzen dan en dus veel makkelijker kuisen .
wel kostelijk ,das het enige nadeel
Comment
-
heeft er iemand één op overschot, mag een gewone stalen velg zijn, zeg me jullie prijs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d-s Bekijk Berichtendacht ik ook toen ik het voor het eerst zag .
groot voordeel is dat de binnenkanten ook glanzen dan en dus veel makkelijker kuisen .
wel kostelijk ,das het enige nadeel
Je rijdt dan wel met iets exclusief !
Zal eens gaan informeren voor de winter,dan moeten toch de andere velgen erop.
Maar ik denk dat volgend voorjaar mijn Insignia met mooie velgen te bewonderen zal zijn !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichtenheb maar één probleem, heb geen reservevelg.
heeft er iemand één op overschot, mag een gewone stalen velg zijn, zeg me jullie prijs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenIk heb bij mijn tweede aangifte WEL franchise en geen verzekering omhoog,dat is de juiste formule.Is wel in omnium en niet in BA.
Eerste keer ben ikzelf tegen een paaltje gereden met het achteruit rijden en de parkeersensoren die niet werkten. 2000 euro kosten en de verzekering heeft alles vergoed.
2 dagen later heeft op de parking van de GB iemand mijn bumper en gardeboe meegepakt.
Weer aangegeven en nu wel franchise van dik 600 euro.
ik doe er een beeleke bij ;-)
wel had ik me laten vertellen dat bij een pertetotal in de eerste drie jaar je gewoon een nieuwe wagen zou krijgen, dit was een van de redenen dat ik naar opel verzekering overstap
groetjes
ErwinBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenJe mag mijn wintervelg wel even komen lenen als je wil.
dat zou tof zijn, ben bereid er een borg voor te betalen.
grtjs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d-s Bekijk BerichtenPolleke , die sub van pioneer ... heb je daar wat meer info over ?
hoe is die bvb aangesloten ?
of ligt de bekabeling er van de infiniti?
dit blijkt me een serieuze job te zijn ( heb er foto's van gezien , wagen was gewoon afgebroken ) die als je ze moet laten uitvoeren veel geld kost , je kan dan wel kiezen wat je neemt voor apparatuur.
ikzelf zou dan eerder opteren voor een infinity systeem met een bijkomende sub en phase shifter zodat je de bas lekker naar voor kan trekken.die kan je parallel over de infinity sub zetten.
groetjes
Erwin
Comment
Comment