Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
    da's goed gevonden....maar waarom is het bij sommigen niet nodig om die opwaartse druk te verkleinen??
    Zal met de chauffeur te maken hebben zeker ??
    Ik heb ze in ieder geval niet.
    Cosmo 2010.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o. Bekijk Berichten
      Dat wordt lachen! Bij opel weten ze helemaal niets namelijk.
      Toen de insignia net uit was werden er op dit forum vragen beantwoord die Opel Nederland niet kon beantwoorden.
      Nu zijn we hier met z'n allen wel freaks maar die passie mag je toch ook van een importeur verwachten.
      ik weet niet , ze kennen mij daar ondertussen wel denk ik , ge moet ze wel wat tijd laten en niet verwachten dat deze je een pasklaar antwoord kunnen geven op twee minuten tijd. jeremy bv heeft toch al het een en ander geregeld aka opgezocht aka gedaan voor mij.en daar komt dan bij dat de mensen achter de telefoon niet technisch opgeleid zijn , en ik zou er niet van verschieten dat het callcenter gewoon in onderaanneming werkt .en ik ken andere helpdesks hoor waar ge bv vraagt hoe zet je een modem in bridged mode zet en die samen met de installateur uit de lucht vallen en dan gauw zeggen dat dit niet gaat , en terwijl als ze dan weg zijn dit in een 5tal minuutjes is geregeld , nee sorry ik mag zeggen dat de klanten dienst van opel op z'n minst proberen een antwoord te geven is het niet nu dan is het na een week dat ze terug bellen.en vooral vriendelijk en beleefd en ik ken der andere hoor

      en als ze het echt niet weten , dan voel ik me echt niet beroerd om oftewel een mail of twel een telefoon te plegen naar duitsland

      groetjes
      Erwin

      ps onder tussen een paar uur later krijg ik al telefoon ivm een fout - mischien niet echte fout van de easy step out . hierbij gaat de zetel achteruit om gemakkelijk uit te stappen ....maar gaat deze terug vooruit als je de deur opent en nu dit is nu iets wat voor mij lastig is , je stapt uit gemakkelijke stransfer naar de rolstoel en klaar , je opent de deur en je zit te knoeien om terug in te stappen. klantendienst heeft gezorgd dat er actie wordt ondernomen dat de juiste personen de nodige actie ondernemen om eventueel de software aan te passen.
      wel kreeg ik de melding dat dit niet voor direct was omdat de meeste nog in verlof zijn , dit is iets waar iedereen recht op heeft , maar vanaf september zouden ze er in vliegen.
      dit noem ik service , ze zijn niet technisch onderlegd maar , ze weten welke bel ze moeten rinkelen om alles in werking te zetten
      Last edited by ; 12/08/2010, 16:04. Reden: telefoontje klantendienst

      Comment


      • Erwin, blijkbaar heeft jou wagen dan toch weer een andere softwareversie dan de onze.
        De easy step out werkt bij ons zoals jij zou willen....bij heropenen van de deur na het uitstappen blijft de zetel gewoon naar achter staan tot je op één der geheugenknoppen duwt; wat wel irritant is, is dat je moet blijven duwen op die knop tot de zetel terug op de positie staat. Dit had handiger geweest als je bij eenmaal drukken, de knop mocht loslaten en dat de zetel zou bewegen tot de desbetreffende geheugeninstelling.


        Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichten
        ik weet niet , ze kennen mij daar ondertussen wel denk ik , ge moet ze wel wat tijd laten en niet verwachten dat deze je een pasklaar antwoord kunnen geven op twee minuten tijd. jeremy bv heeft toch al het een en ander geregeld aka opgezocht aka gedaan voor mij.en daar komt dan bij dat de mensen achter de telefoon niet technisch opgeleid zijn , en ik zou er niet van verschieten dat het callcenter gewoon in onderaanneming werkt .en ik ken andere helpdesks hoor waar ge bv vraagt hoe zet je een modem in bridged mode zet en die samen met de installateur uit de lucht vallen en dan gauw zeggen dat dit niet gaat , en terwijl als ze dan weg zijn dit in een 5tal minuutjes is geregeld , nee sorry ik mag zeggen dat de klanten dienst van opel op z'n minst proberen een antwoord te geven is het niet nu dan is het na een week dat ze terug bellen.en vooral vriendelijk en beleefd en ik ken der andere hoor

        en als ze het echt niet weten , dan voel ik me echt niet beroerd om oftewel een mail of twel een telefoon te plegen naar duitsland

        groetjes
        Erwin

        ps onder tussen een paar uur later krijg ik al telefoon ivm een fout - mischien niet echte fout van de easy step out . hierbij gaat de zetel achteruit om gemakkelijk uit te stappen ....maar gaat deze terug vooruit als je de deur opent en nu dit is nu iets wat voor mij lastig is , je stapt uit gemakkelijke stransfer naar de rolstoel en klaar , je opent de deur en je zit te knoeien om terug in te stappen. klantendienst heeft gezorgd dat er actie wordt ondernomen dat de juiste personen de nodige actie ondernemen om eventueel de software aan te passen.
        wel kreeg ik de melding dat dit niet voor direct was omdat de meeste nog in verlof zijn , dit is iets waar iedereen recht op heeft , maar vanaf september zouden ze er in vliegen.
        dit noem ik service , ze zijn niet technisch onderlegd maar , ze weten welke bel ze moeten rinkelen om alles in werking te zetten

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
          Erwin, blijkbaar heeft jou wagen dan toch weer een andere softwareversie dan de onze.
          De easy step out werkt bij ons zoals jij zou willen....bij heropenen van de deur na het uitstappen blijft de zetel gewoon naar achter staan tot je op één der geheugenknoppen duwt; wat wel irritant is, is dat je moet blijven duwen op die knop tot de zetel terug op de positie staat. Dit had handiger geweest als je bij eenmaal drukken, de knop mocht loslaten en dat de zetel zou bewegen tot de desbetreffende geheugeninstelling.
          oi,

          idd , blijkbaar heb ik de laatste doch blijkbaar buggie versie van de software , den dingdong gaat nog maar 10sec en klaar , maar er zitten een paar bugs in ivm sluiten deuren en zetel configuratie , het is idd zo dat je normaal op de knop moet drukken tot hij op zijn plaats staat ( het blijven duwen zou uit veiligheidoogpunt zijn gedaan zodat je bij inklemming de functie kan onderbreken, nu bij doet hij dit niet altijd soms zet de zetel zich zelf vooruit zonder dit gevraagd te hebben , dus zeker een fout in de soft.

          seffens nog een berichtje ivm vinnekes

          groetjes
          Erwin

          Comment


          • De beruchte vinnekes

            Hallo medeforummers;

            zoals beloofd zou ik een melding maken als ik meer uitleg kreeg ivm de beruchte vinnekes.
            deze zouden normaal gezien alleen maar op de ecoflexers gezet worden ivm het geleiden van de lucht en zo een minder verbruik te krijgen , mensen die een ecoflex hebben waar deze niet op staan zouden moeten reklameren omdat dit een wezelijk onderdeel is van een ecoflex. de mogelijk bestaat dat bepaalde mensen in 2009 deze ook hadden , maar achteraf is besloten deze alleen maar te voorzien op de ecoflex modellen. als je nu een gewone besteld waar deze op staat kan dit alleen maar een vergissing zijn in de fabriek dat er bv op een eco geen staat en op de volgende wagen na de ecoflex er wel staan.
            nu is er voor de mensen die een gewone insi st hebben zonder windgeleiders die toch een betere windgeleiding willen ( alsook een iets betere wegligging door de opgewekte neerwaartse druk, en minder verbruik door betere geleiding) een optie , deze is niet gekend als je bv de wagen besteld via de configurator doch men kan deze geleiders apart bestellen bij je dealer en laten plaatsen.
            deze info is mij zopas bezorgd , en ze mogen zeggen wat ze willen , de klantendienst van opel werkt prima , als je het maar beleefd vraagt en een beetje tijd opbrengt krijg je antwoord .
            ikzelf had de mail gisteren rond 23.00 uur gestuurd , had telefoon gekregen vanmiddag ivm een ander item , en kreeg juist telefoon met de uitleg, ook vond de medewerker het eigenlijk goed dat zo'n vragen werden gesteld . het was een item waar ze niets van wisten en nu zijn ze blij dat ze toch iets bijleren.
            dus als je iets wil weten zet het op het forum ik stuur een mail of stuur zelf eens een mailtje en schrijf dan je oplossing die je gekregen hebt hier op het forum.
            dit was het dus .... en we vergeten natuurlijk niet Jeremy van de klantendienst te danken voor zijn uitleg

            groetjes
            Erwin

            @d-s : ik geloof dat jij voor een opel garage werkt he , mischien kan je eens opzoeken wat deze windgeleiders kosten zodat we een richtprijs hebben.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichten
              Hallo medeforummers;

              zoals beloofd zou ik een melding maken als ik meer uitleg kreeg ivm de beruchte vinnekes.
              deze zouden normaal gezien alleen maar op de ecoflexers gezet worden ivm het geleiden van de lucht en zo een minder verbruik te krijgen , mensen die een ecoflex hebben waar deze niet op staan zouden moeten reklameren omdat dit een wezelijk onderdeel is van een ecoflex. de mogelijk bestaat dat bepaalde mensen in 2009 deze ook hadden , maar achteraf is besloten deze alleen maar te voorzien op de ecoflex modellen. als je nu een gewone besteld waar deze op staat kan dit alleen maar een vergissing zijn in de fabriek dat er bv op een eco geen staat en op de volgende wagen na de ecoflex er wel staan.
              nu is er voor de mensen die een gewone insi st hebben zonder windgeleiders die toch een betere windgeleiding willen ( alsook een iets betere wegligging door de opgewekte neerwaartse druk, en minder verbruik door betere geleiding) een optie , deze is niet gekend als je bv de wagen besteld via de configurator doch men kan deze geleiders apart bestellen bij je dealer en laten plaatsen.
              deze info is mij zopas bezorgd , en ze mogen zeggen wat ze willen , de klantendienst van opel werkt prima , als je het maar beleefd vraagt en een beetje tijd opbrengt krijg je antwoord .
              ikzelf had de mail gisteren rond 23.00 uur gestuurd , had telefoon gekregen vanmiddag ivm een ander item , en kreeg juist telefoon met de uitleg, ook vond de medewerker het eigenlijk goed dat zo'n vragen werden gesteld . het was een item waar ze niets van wisten en nu zijn ze blij dat ze toch iets bijleren.
              dus als je iets wil weten zet het op het forum ik stuur een mail of stuur zelf eens een mailtje en schrijf dan je oplossing die je gekregen hebt hier op het forum.
              dit was het dus .... en we vergeten natuurlijk niet Jeremy van de klantendienst te danken voor zijn uitleg

              groetjes
              Erwin

              @d-s : ik geloof dat jij voor een opel garage werkt he , mischien kan je eens opzoeken wat deze windgeleiders kosten zodat we een richtprijs hebben.
              yep idd , ik ga er morgen eens naar vragen (als ik het niet vergeet )

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichten
                Hallo medeforummers;

                zoals beloofd zou ik een melding maken als ik meer uitleg kreeg ivm de beruchte vinnekes.
                deze zouden normaal gezien alleen maar op de ecoflexers gezet worden ivm het geleiden van de lucht en zo een minder verbruik te krijgen , mensen die een ecoflex hebben waar deze niet op staan zouden moeten reklameren omdat dit een wezelijk onderdeel is van een ecoflex. de mogelijk bestaat dat bepaalde mensen in 2009 deze ook hadden , maar achteraf is besloten deze alleen maar te voorzien op de ecoflex modellen. als je nu een gewone besteld waar deze op staat kan dit alleen maar een vergissing zijn in de fabriek dat er bv op een eco geen staat en op de volgende wagen na de ecoflex er wel staan.
                nu is er voor de mensen die een gewone insi st hebben zonder windgeleiders die toch een betere windgeleiding willen ( alsook een iets betere wegligging door de opgewekte neerwaartse druk, en minder verbruik door betere geleiding) een optie , deze is niet gekend als je bv de wagen besteld via de configurator doch men kan deze geleiders apart bestellen bij je dealer en laten plaatsen.
                deze info is mij zopas bezorgd , en ze mogen zeggen wat ze willen , de klantendienst van opel werkt prima , als je het maar beleefd vraagt en een beetje tijd opbrengt krijg je antwoord .
                ikzelf had de mail gisteren rond 23.00 uur gestuurd , had telefoon gekregen vanmiddag ivm een ander item , en kreeg juist telefoon met de uitleg, ook vond de medewerker het eigenlijk goed dat zo'n vragen werden gesteld . het was een item waar ze niets van wisten en nu zijn ze blij dat ze toch iets bijleren.
                dus als je iets wil weten zet het op het forum ik stuur een mail of stuur zelf eens een mailtje en schrijf dan je oplossing die je gekregen hebt hier op het forum.
                dit was het dus .... en we vergeten natuurlijk niet Jeremy van de klantendienst te danken voor zijn uitleg

                groetjes
                Erwin

                @d-s : ik geloof dat jij voor een opel garage werkt he , mischien kan je eens opzoeken wat deze windgeleiders kosten zodat we een richtprijs hebben.
                Bedankt Erwin,
                Dit forum wordt er beter en beter op....straks zijn we hier allemaal Insignia-experts

                Comment


                • Hallo

                  Zijn er hier nog mensen die met een hoog verbruik zitten bij een normale rijstijl?
                  Ik ken er die maar 5,5 L verbruiken maar de mijne zit altijd tussen de 8 en 9,5 L.
                  De motor moest nog een beetje ingereden worden vertelde men mij in de garage maar een jaar later zie ik nog geen betering.

                  Groeten Alain
                  den borre


                  "Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "


                  Int3x0r
                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                    Hallo

                    Zijn er hier nog mensen die met een hoog verbruik zitten bij een normale rijstijl?
                    Ik ken er die maar 5,5 L verbruiken maar de mijne zit altijd tussen de 8 en 9,5 L.
                    De motor moest nog een beetje ingereden worden vertelde men mij in de garage maar een jaar later zie ik nog geen betering.

                    Groeten Alain
                    Beste

                    welke rijstijl heb je ?
                    korte afstanden of meer autostrade ?

                    is uw wagen al eens in de garage geweest voor de update van het motorstuurapparaat ?

                    Kan ook te maken hebben dat je motor veel regeneratie's doet ,maar dit hangt rechtstreeks samen met je rijstijl .

                    maar 8.5 is wel redelijk veel .

                    Ikzelf zit aan 7.1 l/100km

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                      Hallo

                      Zijn er hier nog mensen die met een hoog verbruik zitten bij een normale rijstijl?
                      Ik ken er die maar 5,5 L verbruiken maar de mijne zit altijd tussen de 8 en 9,5 L.
                      De motor moest nog een beetje ingereden worden vertelde men mij in de garage maar een jaar later zie ik nog geen betering.

                      Groeten Alain
                      160 PK Cosmo Tourer.
                      Nu 22.000 km en verbruik van 7,7l gemiddeld.
                      Ben een vlotte rijder...

                      Comment


                      • zoals je ziet doet onze ecoflex (160pk)ook niet echt z'n naam eer aan....natuurlijk nog maar 2600km gereden; momenteel is hij 1,5 l gulziger dan z'n voorganger( Vectra break 19cdti 150pk)

                        We zijn wat m'n noemt rustige rijders....is hier in het Antwerpse ook normaal met al die files, drempels en flitsbakken...

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichten
                          Hallo medeforummers;

                          zoals beloofd zou ik een melding maken als ik meer uitleg kreeg ivm de beruchte vinnekes.
                          deze zouden normaal gezien alleen maar op de ecoflexers gezet worden ivm het geleiden van de lucht en zo een minder verbruik te krijgen , mensen die een ecoflex hebben waar deze niet op staan zouden moeten reklameren omdat dit een wezelijk onderdeel is van een ecoflex. de mogelijk bestaat dat bepaalde mensen in 2009 deze ook hadden , maar achteraf is besloten deze alleen maar te voorzien op de ecoflex modellen. als je nu een gewone besteld waar deze op staat kan dit alleen maar een vergissing zijn in de fabriek dat er bv op een eco geen staat en op de volgende wagen na de ecoflex er wel staan.
                          nu is er voor de mensen die een gewone insi st hebben zonder windgeleiders die toch een betere windgeleiding willen ( alsook een iets betere wegligging door de opgewekte neerwaartse druk, en minder verbruik door betere geleiding) een optie , deze is niet gekend als je bv de wagen besteld via de configurator doch men kan deze geleiders apart bestellen bij je dealer en laten plaatsen.
                          deze info is mij zopas bezorgd , en ze mogen zeggen wat ze willen , de klantendienst van opel werkt prima , als je het maar beleefd vraagt en een beetje tijd opbrengt krijg je antwoord .
                          ikzelf had de mail gisteren rond 23.00 uur gestuurd , had telefoon gekregen vanmiddag ivm een ander item , en kreeg juist telefoon met de uitleg, ook vond de medewerker het eigenlijk goed dat zo'n vragen werden gesteld . het was een item waar ze niets van wisten en nu zijn ze blij dat ze toch iets bijleren.
                          dus als je iets wil weten zet het op het forum ik stuur een mail of stuur zelf eens een mailtje en schrijf dan je oplossing die je gekregen hebt hier op het forum.
                          dit was het dus .... en we vergeten natuurlijk niet Jeremy van de klantendienst te danken voor zijn uitleg

                          groetjes
                          Erwin

                          @d-s : ik geloof dat jij voor een opel garage werkt he , mischien kan je eens opzoeken wat deze windgeleiders kosten zodat we een richtprijs hebben.

                          merciekes voor de info

                          Comment


                          • Heb zelf de Insignia ecoFLEX gereden voor zo'n 3.000 km tijdens een test. Gemiddeld verbruik met een volgeladen wagen was 5,7 liter/100 km! Best sterk als je weet dat ik steeds aan de hand van de GPS de maximaal toegelaten snelheid heb gereden.

                            De test lees je hier: http://www.groenlicht.be/2010/07/07/...0-cdti-160-pk/

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Dracuna Bekijk Berichten
                              Heb zelf de Insignia ecoFLEX gereden voor zo'n 3.000 km tijdens een test. Gemiddeld verbruik met een volgeladen wagen was 5,7 liter/100 km! Best sterk als je weet dat ik steeds aan de hand van de GPS de maximaal toegelaten snelheid heb gereden.

                              De test lees je hier: http://www.groenlicht.be/2010/07/07/...0-cdti-160-pk/
                              ah, heb jij die geschreven...goeie test. Ik lees regelmatig artikels op die site

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                                Hallo

                                Zijn er hier nog mensen die met een hoog verbruik zitten bij een normale rijstijl?
                                Ik ken er die maar 5,5 L verbruiken maar de mijne zit altijd tussen de 8 en 9,5 L.
                                De motor moest nog een beetje ingereden worden vertelde men mij in de garage maar een jaar later zie ik nog geen betering.

                                Groeten Alain
                                oi;

                                volgens uw meterke zit ge aan 8.1 ( ik zie dat je dat in orde hebt ) , de vraag is of idd al de updates zijn uitgevoerd maar ook hoeveel opties je hebt op de wagen , bv een platte st zou ongeveer 1630 wegen een cosmo met enkele opties ongeveer 1730 , die van mij weegt meer dan 1800 ( 1860 als ik het goed heb , is een full option doch geen 20" en geen trekhaak ) - een panoramisch dak zou een 120kg wegen - dus je verstaat hoe meer gewicht hoe meer verbruik.
                                toch hangt alles af van hoe je rijd , je kan bv heel rustig rijden maar geen gebruik maken van je rollout systeem door te vroeg je koppeling in te duwen , bv defensief rijden beïnvloed ook je verbruik ( ik had met mijn zafira een gemiddeld verbruik van 6.3l/100 dat is redelijk laag ).

                                wat ook kan is bv als je een 130pk of 160 pk hebt , een 130pk moet harder werken dan een 160pk en als je dan een zware wagen hebt kan het zijn dat je verbruik hoger is met een 130pk, het zijn allemaal wat veronderstellingen die kunnen leiden naar een verklaring of oplossing.

                                je verbruik is zeer relatief , zo kan bv iemand die iets vlotter is toch minder verbruiken dan iemand die zeer rustig rijd maar niet op al die voorgaande dingen let.

                                ik ben bv ook benieuwd wat de at van mij gaat doen , desnoods schakel ik zelf af bij bv afremmen om de rollout actief te houden.

                                dus eerst eens zien of je überhaupt alle updates van je motor management hebt en dan eens zien wat je wagen weegt , dit kan al veel doen/zeggen .


                                groetjes
                                Erwin.

                                ps : neem vooral dit bericht niet verkeerd op he
                                Last edited by ; 13/08/2010, 00:49.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
                                  ah, heb jij die geschreven...goeie test. Ik lees regelmatig artikels op die site
                                  Thanks!

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Dracuna Bekijk Berichten
                                    Heb zelf de Insignia ecoFLEX gereden voor zo'n 3.000 km tijdens een test. Gemiddeld verbruik met een volgeladen wagen was 5,7 liter/100 km! Best sterk als je weet dat ik steeds aan de hand van de GPS de maximaal toegelaten snelheid heb gereden.

                                    De test lees je hier: http://www.groenlicht.be/2010/07/07/...0-cdti-160-pk/
                                    mooi artikel , he ervan genoten.

                                    groetjes
                                    Erwin

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichten
                                      Hallo medeforummers;

                                      zoals beloofd zou ik een melding maken als ik meer uitleg kreeg ivm de beruchte vinnekes.
                                      deze zouden normaal gezien alleen maar op de ecoflexers gezet worden ivm het geleiden van de lucht en zo een minder verbruik te krijgen , mensen die een ecoflex hebben waar deze niet op staan zouden moeten reklameren omdat dit een wezelijk onderdeel is van een ecoflex. de mogelijk bestaat dat bepaalde mensen in 2009 deze ook hadden , maar achteraf is besloten deze alleen maar te voorzien op de ecoflex modellen. als je nu een gewone besteld waar deze op staat kan dit alleen maar een vergissing zijn in de fabriek dat er bv op een eco geen staat en op de volgende wagen na de ecoflex er wel staan.
                                      nu is er voor de mensen die een gewone insi st hebben zonder windgeleiders die toch een betere windgeleiding willen ( alsook een iets betere wegligging door de opgewekte neerwaartse druk, en minder verbruik door betere geleiding) een optie , deze is niet gekend als je bv de wagen besteld via de configurator doch men kan deze geleiders apart bestellen bij je dealer en laten plaatsen.
                                      deze info is mij zopas bezorgd , en ze mogen zeggen wat ze willen , de klantendienst van opel werkt prima , als je het maar beleefd vraagt en een beetje tijd opbrengt krijg je antwoord .
                                      ikzelf had de mail gisteren rond 23.00 uur gestuurd , had telefoon gekregen vanmiddag ivm een ander item , en kreeg juist telefoon met de uitleg, ook vond de medewerker het eigenlijk goed dat zo'n vragen werden gesteld . het was een item waar ze niets van wisten en nu zijn ze blij dat ze toch iets bijleren.
                                      dus als je iets wil weten zet het op het forum ik stuur een mail of stuur zelf eens een mailtje en schrijf dan je oplossing die je gekregen hebt hier op het forum.
                                      dit was het dus .... en we vergeten natuurlijk niet Jeremy van de klantendienst te danken voor zijn uitleg

                                      groetjes
                                      Erwin

                                      @d-s : ik geloof dat jij voor een opel garage werkt he , mischien kan je eens opzoeken wat deze windgeleiders kosten zodat we een richtprijs hebben.
                                      Chapeau, dat is nog eens een mooie en volledige uitleg!!

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                        160 PK Cosmo Tourer.
                                        Nu 22.000 km en verbruik van 7,7l gemiddeld.
                                        Ben een vlotte rijder...
                                        Idem en autostrade 6,4 L.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door chucky Bekijk Berichten
                                          Idem en autostrade 6,4 L.
                                          oi,
                                          dat komt al in de buurt he , maar mss een vraag naar diegene die een ecoflex hebben met hoger dan verwacht verbruik.
                                          hebben jullie toevallig jullie velgen en banden laten vervangen door andere dan de voorgeschreven banden/velgen met breedte 225 en lage rolweerstand , of bv de druk afgelaten van de originele banden afgelaten omdat hij iets minder zou stuiteren.
                                          want dit zou dus ook een reden van meerverbruik kunnen zijn

                                          groetjes
                                          Erwin

                                          Comment

                                          Working...
                                          X