Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door haghibardio Bekijk Berichten
    hehe, dat klopt. Maar net foon gehad van de garage dat de paieren net binnengekomen zijn. Afspraak woensdag voor ophaling, onder voorbehoud dat de nummerplaat binnen is

bij mij ook vorige vrijdag de papieren toegekomen en dinsdag is de plaat geleverd!

Comment

• Plaat zal wel OK zijn, on-line inschrijving is binnen 24 /U .
      In ieder geval veel plezier woensdag a.s. - en vooral voor daarna véééél rijplezier !
      Daarnet even bij de dealer binnengesprongen: mijne staat in week 14 in productie gepland. Het zal dus iets voor na Pasen worden !
      Audi A4 B8 Berline 2.0 TDI Multitronic
      Audi 100 C4 2.3E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk l Bekijk Berichten
        Plaat zal wel OK zijn, on-line inschrijving is binnen 24 /U .
        In ieder geval veel plezier woensdag a.s. - en vooral voor daarna véééél rijplezier !
        Daarnet even bij de dealer binnengesprongen: mijne staat in week 14 in productie gepland. Het zal dus iets voor na Pasen worden !
        bedankt, kvoel me terug 7 jaar en wachten op de sint

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door haghibardio Bekijk Berichten
          bedankt, kvoel me terug 7 jaar en wachten op de sint

wachten zal beloond worden dor zalig genieten, heb hem sinds gisteren en echt zalig rijden! ik heb ook zitten aftellen, besteld eerst week oktober en gsieteren geleverd, en normaal pas week 9 produktie maar dat hebben ze kunnen verzetten naar produktie week 5, oe f

Comment

• Vier weken vroeger "verzetten" ???? Hoe gaat dat in zijn werk ? Of is men bij Audi aan een inhaalbeweging bezig ?
            Audi A4 B8 Berline 2.0 TDI Multitronic
            Audi 100 C4 2.3E

Comment

Vier weken vroeger "verzetten" ???? Hoe gaat dat in zijn werk ? Of is men bij Audi aan een inhaalbeweging bezig ?

de prouktie gaat in blokken, en als ze willen kunnen ze een dringende wagen verzetten. en zo kunnen ze er een andere tussen steken

Comment

Plaat zal wel OK zijn, on-line inschrijving is binnen 24 /U .
                Kan je je nummerplaat on-line aanvragen? En je auto ook on-line inschrijven? Of is dit niet mogelijk voor particulieren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KriBroX Bekijk Berichten
                  Kan je je nummerplaat on-line aanvragen? En je auto ook on-line inschrijven? Of is dit niet mogelijk voor particulieren?

via je verzekeringsagent kan het zeer snel gaan, zie volgende link:

Comment

• Hallo,

Ik ben Chris en woonachtig in de Kempen.

Ik heb vorige week ook de knoop doorgehakt en een Audi A4 besteld.

Ik had hier al redelijk wat gelezen alvorens door te zetten dus bij deze alvast bedankt voor jullie info .

De wagen staat gepland voor produktie week 18 dus dat is nog ff te gaan.

Zo alvast aangename kennismaking en meerdere posts volgen ongetwijfeld wanneer ik wat meer tijd heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Krazie Bekijk Berichten
                      Hallo,

Ik ben Chris en woonachtig in de Kempen.

Ik heb vorige week ook de knoop doorgehakt en een Audi A4 besteld.

Ik had hier al redelijk wat gelezen alvorens door te zetten dus bij deze alvast bedankt voor jullie info .

De wagen staat gepland voor produktie week 18 dus dat is nog ff te gaan.

Zo alvast aangename kennismaking en meerdere posts volgen ongetwijfeld wanneer ik wat meer tijd heb.
                      Hoi Kris,

Ik ben zelf nog aan het twijfelen, het is mijn absolute droom auto en ik weet niet wanneer ik me het precies zal kunnen veroorloven.

welke configuratie heeft u besteld?

groeten uit brugge

Comment

• Ik heb volgende configuratie besteld :

A4 Berline TDI 2.0 136 pk S line
                        Ibis wit
                        Stof en leder Sprint zwart sportzetels (S Line)
                        Dakhemel zwart (S Line)
                        Pack Lifestyle Plus :
                        - Alarm
                        - Snelheidsregelaar
                        - Electrische en verwarmde buitenspiegels
                        - GPS Plus met harde schijf
                        - Boordcomputer met kleurenscherm
                        Pack Sport Design S Line :
                        - S Line Bumpers
                        - S Line deurdrempels
                        - Grijze lamel onder de voorbumper
                        - S Line logo op de voorvleugels
                        - In de achterbumper geintegreerde, aerodynamische grijze diffusor
                        - Uitlaatstukken in chroom
                        Aluvelgen "7 dubbel spakig" 8,5 x 19, banden 255/35
                        Antidiefstalvelgen
                        Koplampen Xenon + (met led-technologie)
                        Verlichtingspakket
                        Verwarmde zetels vooraan
                        Audi Soundsystem
                        Lederen multifunctiestuur
                        Accoustic Parking system voor+ achteraan met weergave op MMI-scherm
                        Koplampen automatische aanschakeling :
                        GSM pre-installatie

Zo dat zal het zo wat zijn, denk ik.

Ik heb ook lang getwijfeld tussen de A4 - 5 een BMW 3 - 1 en een VW Scirocco. Heb met alles proefgereden : Bmw 118 - 120, 318 - 320, X1, VW Scirocco 2.0, Audi A5 2.0 en A4 2.0.

Ik heb nu een BMW 335d Coupé E92 maar die staat te koop daar ik wat meer geld en een lagere aflossing wil daar ik ga bouwen en dus meer ademruimte heb voor het huis en ik meer een gezinswagen wou omwille van mijn 4-jarig zoontje. Mijn keuze voor een opvolger is dus verre van makkelijk. Het vermogen ga ik sowieso moeten missen of ik moet in een (veel) hogere prijsklasse gaan zoeken. Daarbij komt dan ook automatisch de sponsoring van de Belgische staat en die heb ik reeds meer dan genoeg gesponsort ( 2008 BIV 5.000,- + snelheidsovertredingen). Dus een lichtere motor. Ik heb daarom gekozen voor de 136 pk omdat deze maar liefst 3.300,- goekdoper is als de 163 pk versie. Dit is het verschil in de aankoopprijs en de BIV. De jaarlijkse tax is (momenteel) nog hetzelfde dus daarvoor moet je het niet laten. In meerdere garages is me dan wel gesproken over OCT en dat maakt het toch nog iets interessanter (lees sneller).

Waarom ik dan voor Audi gekozen heb.

Simpel eigenlijk. Ik vond de nieuwste A4 vanaf de eerste keer een héél mooie auto. Vernieuwend ook met het led-daglicht vooraan. Maar vooral het interieur en zeker wanneer het donker is heeft mijn hart veroverd ! BMW is binnen ook mooi en sportief en klassevol en vooral zeer degelijk maar tov Audi toch zooooo saai. De nieuwste Idrive versie is nochtans al iets aantrekkelijk.

De Scirocco is dan ook nog lange tijd in beeld geweest vooral om zijn uiterlijk (snuit), panormisch dak en sportieve 'binnenkant'. Testritten hebben hem eigenlijk zelf de das omgedaan plus dat ik nog steeds met een coupé zou rijden en er aangaan gezin niet op vooruit werd gegaan. Het interieur is mooier en aantrekkelijker dan VW 15-20 jaar geleden maar je ziet/merkt toch nog een niveauverschil tov Audi/BMW. En het uiterlijk, de snuit is idd fantastisch ! Het zij-aanzicht kan er nog goed door maar langs achter bekeken is het bijna een gedrocht en o zo Japans !

Waarom geen BMW meer. Ten eerste natuurlijk omdat ik de Audi op alle punten mooier vind. Maar ook omdat ik na 2 BMW's dan niet echt het gevoel had een nieuwe wagen te hebben en het vergelijk/gemis met de vorige (335d) langer zou blijven duren. En last but not least dat er een volledig nieuwe 3 zal komen in 2012 misschien wel eind 2011. Ben heel tevreden geweest over mijn 2 BMW's en kan er geen slecht woord van zeggen. Ook niet van mijn dealer Schillebeekx (nu Belien) te Lommel, niets dan lof. Maar het was tijd voor verandering en andere prioriteiten. Enkel de achterwielaandrijving ga ik wel missen denk ik (ben ik zeker van).

Voila :-)

Comment

• Proficiat met je keuze en knappe configuratie Krazie.

Wat de led-dagrijlichten betreft, is m'n mening wat verdeeld. Toen de Audi S6 C6 uitkwam met die rij ledlichtjes leek me dat dé manier om op subtiele wijze een sportmodel te onderscheiden van de andere.
                          Toen ook andere constructeurs (MB, Porsche, Lancia) er mee voor de dag kwamen, kwam het me over als modeverschijnsel. In de hand gewerkt door de vorm, vaak een reeks ledlichtjes op rij. De speelsere schikking van de dagrijlichten bij de A4 kan me dan weer meer bekoren. Dat neemt niet weg dat ik m'n led-dagrijlichten van de eerste dag heb afgezet. Het autolandschap zou er in m"n ogen mooier uitzien mochten enkel de meest prestigiueze merken overschakelen op ledlichtjes vooraan.

Wat het interieur en specifiek het dashbord bij nacht betreft, geef ik je gelijk. De oranje fletse kleur van m'n vorige auto, ook een Bmw, is in fel contrast met het vurig rode van Audi. Alhoewel een ijskoude blauwe verlichting ook niet zou onderdoen.
                          Anderzijds vind ik het dashbord van een Bmw strakker en klassevoller. De hoeveelheid knopjes en de meer uitgesproken vormen van het dashbord bij Audi spreken me minder aan.

Wat ik hier allemeaal vernoem zijn smaakkwesties en je weet wat daar wordt over gezegd he.
                          Last edited by ; 22/02/2010, 13:50.

Comment

• Hallo

ik volgende dit forum al een tijdje en heb eind november mijn wagen besteld. Wordt week 10 geproduceerd met volgende config

A4 Avant TDI 2.7L 120kW 163pk DPF / Multitronic
                            Meteoorgrijs

E-line:Valcona Zwart/Cognac

Pack Lifestyle Plus
                            Pack ¨Lounge
                            Pack Sport Design
                            Acoustic Parking System VR/AR +
                            Advanced Key
                            Alu velgen ¨5 Spaken Star¨
                            Antidiefstalmoeren
                            Audi Drive Select dyn.stuurinrichting
                            Bang & Olufsen Sound System
                            Binnenbekleding leder +
                            Buitenspiegels Pack 3
                            Dakrailing : chroom afwerking
                            Getinte ruiten Headlight Assistant
                            Klimaatregeling '3 Zones'
                            Koffer: Klep met elektrische bediening
                            Koplampen : Xenon +
                            Multifunctie sportstuur
                            Opberg module
                            Panoramisch dak uit glas
                            Stationaire verwarming/afstandsbediening
                            Verlichtingspakket

Ik ben nu beginnen twijfelen over het kleur. Zou dit nog aangepast kunnen worden?? Ik heb er aantal zien rijden in het wit en die vallen toch wat meer op dan het meteoorgrijs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ixxel Bekijk Berichten
                              Hallo

ik volgende dit forum al een tijdje en heb eind november mijn wagen besteld. Wordt week 10 geproduceerd met volgende config

A4 Avant TDI 2.7L 120kW 163pk DPF / Multitronic
                              Meteoorgrijs

E-line:Valcona Zwart/Cognac

Pack Lifestyle Plus
                              Pack ¨Lounge
                              Pack Sport Design
                              Acoustic Parking System VR/AR +
                              Advanced Key
                              Alu velgen ¨5 Spaken Star¨
                              Antidiefstalmoeren
                              Audi Drive Select dyn.stuurinrichting
                              Bang & Olufsen Sound System
                              Binnenbekleding leder +
                              Buitenspiegels Pack 3
                              Dakrailing : chroom afwerking
                              Getinte ruiten Headlight Assistant
                              Klimaatregeling '3 Zones'
                              Koffer: Klep met elektrische bediening
                              Koplampen : Xenon +
                              Multifunctie sportstuur
                              Opberg module
                              Panoramisch dak uit glas
                              Stationaire verwarming/afstandsbediening
                              Verlichtingspakket

Ik ben nu beginnen twijfelen over het kleur. Zou dit nog aangepast kunnen worden?? Ik heb er aantal zien rijden in het wit en die vallen toch wat meer op dan het meteoorgrijs
                              klopt niet jongen, 2.7Tdi en 120kw

T'zal wel een 2 literke zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten

Zal dan foutje zijn met copy en paste

op de bestelbon staat wel degelijk
                                Audi A4 Avant 2,7l TDI 163cv DPF Multitronic, 2010

Comment

ROFL!
                                  Een 2.7TDI 120kW bestaat al langer dan vandaag.

Comment

volwassen reactie

Comment

• Ik heb in mijn A5 vooraan anders ook een 2.7TDI 120kW liggen hoor!

2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                                      2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

Afgang!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                          Afgang!
                                          Daarom, een gouden raad van tante Kaat: altijd nazien voor je dergelijke dingen schrijft...
                                          2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                                          2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

Working...
                                          X