Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door pizzaturki Bekijk Berichten

Daarom , lieve mensen , wie o wie , heeft reeds zijn 2 literke laten chippen , en kan daar iets meer over vertellen .

a
    ik zou eerste de eerste 136 pk's volop benutten, en zien hoe lang je je rijbewijs behoudt...
    er zijn er zoveel die eerst laten chippen, en dan hun vermogen maar spaarzaam effektief gebruiken (onder meer deze die dan boffen met een lager verbruik...)
    mijn Q5 met 163 pk's (zo zwaar dat hij waarschijnlijk de prestaties heeft van je A4) laat ik maar zo
    in het belgische verkeer van vandaag blijven meestal de bijkomende paardjes rustig slapen, 95% van de tijd
    enfin, dit is mijn idee...

Comment

ik denk nu al dat ik ga spijt hebben van een bwm te nemen : te blazé volgens het vrouwke...
      a
      niet blazé, opgeblazen...

Comment

• Nog een reden waarom ik liever een diesel niet laat chippen : de koppel van een diesel is al vrij hoog zodat de acceleratie in de drie eerste versnellingen meer dan voldoende is; nog meer koppel maakt de wagen alleen aangenamer op de drie hoogste versnellingen, en bij hernemingen. Wie veel op de baan is, is daarmee gediend, alle anderen eigenlijk niet zozeer. Tenzij de wagen met een automaat uitgerust is, maar dan moet nog gekeken worden op de bak het supplement aan kracht (lang) aan kan. Ik zal vlugger mijn benzine Saab Cabrio laten chippen dan mijn dieselke, want die presteert nu maar povertjes vergeken met de Q5 (dat had ik nooit gedacht...)

Comment

• Edit: Verkeerde thread.

Comment

• @ guyugy,camarose,multitronic

bedankt voor de toelichting , een mens moet tevreden zijn met wat hij heeft(als je daar al niet mee tevreden bent ,..... .99.9% van de wereld moet het met veel minder doen , dus ....

Comment

@ guyugy,camarose,multitronic

bedankt voor de toelichting , een mens moet tevreden zijn met wat hij heeft(als je daar al niet mee tevreden bent ,..... .99.9% van de wereld moet het met veel minder doen , dus ....
              liever een sterkere motorisatie kiezen die uitvoerig is getest dan te chippen met al dan niet gevolgen vandien. Natuurlijk moet je de bijkomende kosten dan incalculeren min de kostprijs voor het chippen. Maar ja, zeker ben je nooit dat er iets zou stuk gaan, gechipt of niet.
              Daar kan ik persoonlijk van meespreken met mijn Audi.

Comment

• Leasing

Heeft er iemand ervaring met Leasing?
                Hoe lang duurt het ongeveer tot de papieren en nummerplaat worden geleverd door de leasingmaatschappij? Volgens mijn audi dealer duurt het bijna een week en een half voor alles in orde is. Ik vind dit toch wat lang...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ixxel Bekijk Berichten
                  Hoe lang duurt het ongeveer tot de papieren en nummerplaat worden geleverd door de leasingmaatschappij? Volgens mijn audi dealer duurt het bijna een week en een half voor alles in orde is. Ik vind dit toch wat lang...
                  Hangt van leasingmaatschappij tot leasingmaatschappij af...Eerst moet de dealer het gelijkvormigheidsattest naar de leasing sturen, en die vragen op hun beurt de nummerplaat & verzekering aan. Dan moet de nummerplaat van de leasing naar de garage verstuurd worden... Gaan toch wel enkele dagen zoiezo over...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                    NIE ZAGEN OVER UW LEVERINGSTERMIJN EN GEWOON AFWACHTEN MANNEN!!!
                    Zal niet meer gebeuren, Vrijdag mag ik hem gaan halen .

Vind wel dat in een forum iedereen zijn menig mag zeggen, wat voor de ene "zagen" is, kan voor de andere gewoon een relevante vraag zijn. Je hoeft niet alles te lezen hé!
                    Snap langs de andere kant natuurlijk wel dat anderen hier geen boodschap aan hebben en dat het zelfs vervelend kan werken...

Uiteindelijk delen we allemaal dezelfde passie: onze wagen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cbriers Bekijk Berichten
                      Zal niet meer gebeuren, Vrijdag mag ik hem gaan halen .

Vind wel dat in een forum iedereen zijn menig mag zeggen, wat voor de ene "zagen" is, kan voor de andere gewoon een relevante vraag zijn. Je hoeft niet alles te lezen hé!
                      Snap langs de andere kant natuurlijk wel dat anderen hier geen boodschap aan hebben en dat het zelfs vervelend kan werken...

Uiteindelijk delen we allemaal dezelfde passie: onze wagen!
                      Ge moet da niet te serieus oppakken hé...

Maar het moet gezegd dat er hier in dit topic de laatste tijd meer geleuterd is geweest over de leveringstermijnen dan over eender welk ander aspect van die wagen...

Comment

• Aangezien mijn motto is: "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!" neem ik dit zeker niet te serieus op.

Vanaf nu enkel functionele vragen! Hoewel, beter van niet want dat wil meestal zeggen dat er iets mis is .

Verzekering is ondertussen ook al in orde, een zware onderhandeling (blufpoker gespeeld met de verzekeringen van mijn ouders bij die maatschappij) heeft mij 1000 euro op de full omnium uitgespaard
                        Normaal bonus malus 9 ( 4 + 5 extra tgv klein ongeval van 2 jaar geleden), toen ik ondertekende was de Bonus malus 0.

Nog 2 nachtjes slapen, en dan cruisen

Comment

1000 euro op de full omnium uitgespaard
                          amai, dat is behoorlijk!!! Mag ik je vragen wat je dan nog betaald voor de verzekering, desnoods in PM?

Comment

Normaal bonus malus 9 ( 4 + 5 extra tgv klein ongeval van 2 jaar geleden), toen ik ondertekende was de Bonus malus 0.
                            LOL, cheapo, 25 en BM0.
                            Vriend van me heeft dat ook zo kunnen regelen, doordat z'n ouders een flink verzekeringspakket hebben bij één en dezelfde firma. Beetje dreigen om ze te verplaatsen en BM0 verkregen. Z'n 2 vorige auto's heeft 'ie perte totale gereden.

Maw, ik betaal weer véél te véél... zo gaat dat dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blackspeed Bekijk Berichten
                              hoi ,
                              ja aan 1 kant koud licht wil zeggen meer naar blauw wit.
                              Warm licht is meer naar wit . wat je meestal ziet
                              Ik heb mijn dealer tot woensdag gegeven voor een oplossing anders neem ik verdere stappen .
                              Als he moet parkeer ik de wagen terug in de showroom daar ik blijf niet met een kerstboom van 40000 euro rijden .
                              Zulke dingen kunnen niet .
                              Het is zowiezo een kerstboom met al die lichtjes of die nu gelijk zijn van kleur of niet.

Is uw voertuig nog onder garantie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                LOL, cheapo, 25 en BM0.
                                Vriend van me heeft dat ook zo kunnen regelen, doordat z'n ouders een flink verzekeringspakket hebben bij één en dezelfde firma. Beetje dreigen om ze te verplaatsen en BM0 verkregen. Z'n 2 vorige auto's heeft 'ie perte totale gereden.

Maw, ik betaal weer véél te véél... zo gaat dat dan.
                                Dat is onderhandelen natuurlijk! Bij mijn bank kreeg ik BM 0 (die zagen natuurlijk een kans om al onze verzekeringen daar te krijgen) en ze waren zo slim om dat op papier te zetten. Zo heb je natuurlijk een krachtig onderhandelingsmiddel!

@ MMVV: Betaal nu € 1897 voor een full omnium zonder vrijstellingen (ze hebben mij 26 jaar genomen, binnen half jaar ben ik dat ook effectief), verzekerde waarde wagen BTW inclusief is net geen € 39.000.

Comment

• Zaterdag ga ik een stel 2e hands velgen kopen voor mijn A4 om er winterbanden op te leggen (voor volgend jaar alvast hé ;-) ). De verkoper beweert dat het originele Audi velgen zijn en zo zien ze er ook uit op de foto. Maar is er een mogelijkheid om dat te controleren ter plaatse ? Staat er ergens, misschien op de binnenkant, iets waarmee je zeker bent dat het audi velgen zijn en niet één of ander velgenmerk ? De velgen zijn van het type zoals op de foto in bijlage.
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                                    Ge moet da niet te serieus oppakken hé...

Maar het moet gezegd dat er hier in dit topic de laatste tijd meer geleuterd is geweest over de leveringstermijnen dan over eender welk ander aspect van die wagen...
                                    het is overigens ook lang geleden dat er fotomateriaal is gepost hier.

Anyone?
                                    Haghibardio beloofde ons een tijdje terug pics van zijn nieuwe A4...

Comment

• fdeville;3943632]Zaterdag ga ik een stel 2e hands velgen kopen voor mijn A4 om er winterbanden op te leggen (voor volgend jaar alvast hé ;-) ). De verkoper beweert dat het originele Audi velgen zijn en zo zien ze er ook uit op de foto. Maar is er een mogelijkheid om dat te controleren ter plaatse ? Staat er ergens, misschien op de binnenkant, iets waarmee je zeker bent dat het audi velgen zijn en niet één of ander velgenmerk ? De velgen zijn van het type zoals op de foto in bijlage.
                                      meestal staan daar ergens wel artikelnummers op die beginnen met 8K0...
                                      8K0601025 F voor alu 7.5 x 16 ET45 voor 6 spaak type Aero
                                      8K0601025 A voor alu 7.5 x 16 ET 45 voor 7 spaak

succes dermee

Comment

• dank je. Heb ondertussen gevonden dat deze hier van type 8K0601025K zouden moeten zijn (7,5J x 17, 225/50 R 17) , dus dat zou er moeten in staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ixxel Bekijk Berichten
                                          3 dagen duurt het, de garage kan online laten inschrijven bij de leasing, eens de papieren bij de leasing nog 1dag en de dag erna brengt de koerier de nr plaat naar de garage! heb het zelf nog maar een maand geleden ondervonden met men A4
                                          als ze willen in de garage gaat het zeer snel, het is in de garage dat alles meestal blijft steken!
                                          beroepshalve heb ik er zeer geregeld mee te maken, zo laat je niks wijsmaken!

Comment

Working...
                                          X