Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GeLLe Bekijk Berichten
    Onze A4 is toegekomen op vr 19/03 in Brussel. Vrijdag stond hij zogezegd nog op transport richting verdeler. Zou nog altijd niet toegekomen zijn... Is dit realistisch?
    Begin nu stillekes aan toch wel ongeduldig te worden
    We mogen weliswaar niet klagen, want pas besteld op di 22/12.
    nog eentje binnenkort aan 't zeetje !
    proficiat !
    misschien zijn de vakanties de reden van de lichte vertraging ?
    besteld bij Lagrou ?

Comment

Onze A4 is toegekomen op vr 19/03 in Brussel. Vrijdag stond hij zogezegd nog op transport richting verdeler. Zou nog altijd niet toegekomen zijn... Is dit realistisch?
      Da's wel heel lang... De mijne wordt vrijdag aanstaande geleverd in Brussel. Volgende week dinsdag zou hij reeds bij de dealer zijn... Dat zeggen ze me toch
      Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
      Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
        Da's wel heel lang... De mijne wordt vrijdag aanstaande geleverd in Brussel. Volgende week dinsdag zou hij reeds bij de dealer zijn... Dat zeggen ze me toch
        Hopelijk voor jou! Wij hadden nochtans op 19/03 afspraak gemaakt met de dealer, hij zou er alles aan doen om de auto te kunnen leveren op di 06/04. Vorige week probeerden we de afspraak te bevestigen, maar uiteindelijk - na veel bellen - bleek vrijdag dat hij nog op transport stond.
        Vermoedelijk hebben ze er dit moment teveel te leveren, toen ik op 19/03 belde, verwachtten ze ongeveer 60 wagens...

Bedankt guyugy. Weliswaar niet besteld bij Lagrou, maar bij De Keyser.
        Enkele vrienden van me zijn super tevreden van deze garage... Voor ons is het de eerste Audi...

Comment

Hopelijk voor jou! Wij hadden nochtans op 19/03 afspraak gemaakt met de dealer, hij zou er alles aan doen om de auto te kunnen leveren op di 06/04. Vorige week probeerden we de afspraak te bevestigen, maar uiteindelijk - na veel bellen - bleek vrijdag dat hij nog op transport stond.
          Vermoedelijk hebben ze er dit moment teveel te leveren, toen ik op 19/03 belde, verwachtten ze ongeveer 60 wagens...

Bedankt guyugy. Weliswaar niet besteld bij Lagrou, maar bij De Keyser.
          Enkele vrienden van me zijn super tevreden van deze garage... Voor ons is het de eerste Audi...
          Ik ben zeer tevreden van Lagrou, net als de meeste westkustbewoners met een Audi .
          Last edited by charlesvdw; 09/04/2010, 23:22.
          2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
          2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
          2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Lijkt me ook overdreven lang. Volgens mijn dealer moet je ongeveer een 2-tal weken rekenen vanaf het transport in tot de dealer...
            Ook het aantal ontvangen wagens die bij de dealer aankomen speelt ook een rol...

Oorspronkelijk geplaatst door GeLLe Bekijk Berichten

Comment

• Spijtig dat de winter gedaan is, anders kon ik optimaal gebruik maken van die standverwarming
              Hopelijk wordt de volgende winter net zo streng

Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten

Bij mijn vorige A4 B7 had ik die optie ook...ik dacht toen ook dat het eigenlijk niet veel voorstelde....daarom heb ik het bij mijn B8 niet genomen....maar daar heb ik al spijt van....in de B8 zijn nl niet veel opbergruimtes...en in die schuifjes onder de zetel kon ik toch altijd dingen kwijt zoals stylo's, badges, noodhamer ed. prularia die anders toch maar in de wagen rond slingeren en die je niet elke dag nodig hebt...bij mijn volgende neem ik het zeker terug....
              Ik zie dat je ook een standverwarming hebt....daar ga je veel geniet van hebben !! niet velen kennen het ...en ongekend maakt onbemind....éénmaal hiervan genoten ga je het bij je volgende wagens niet meer willen missen...mijn huidige is de 4de wagen waar het in staat...
              TIP: leg een rol zelfklevende plastiek in je koffer voor als je dak onderweg moest stuk springen...ik heb het voor gehad....als het regent komt die handig van pas...
              Succes met je wagen..je zal er veel geniet van hebben....grtz

Comment

• Zojuist onze nieuwen avant gaan afhalen . Zijn super content .Nu al wat spijt dat we geen "bluetooth" hebben gestoken .
                Iemand weet hoe er eentje achteraf te installeren ? Blijkbaar zou dit volgens de garage niet gaan op de MMI van 3 generatie ?
                En een parrot zie ik al helemaal niet zitten . Zijn er daar oplossingen voor ?
                Last edited by ; 08/04/2010, 14:10.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frelam Bekijk Berichten
                  Zojuist onze nieuwen avant gaan afhalen . Zijn super content .Nu al wat spijt dat we geen "bluetooth" hebben gestoken .
                  Iemand weet hoe er eentje achteraf te installeren ? Blijkbaar zou dit volgens de garage niet gaan op de MMI van 3 generatie ?
                  En een parrot zie ik al helemaal niet zitten . Zijn er daar oplossingen voor ?
                  Toen ik die van mij bestelde, was de prijs nog over de 1.000 EUR voor bleutooth installatie, en heb ik dus niet bested.
                  Had er later ook spijt van en naar mogelijkheden gezocht. Op MMI3G past inderdaad niks.

Dan maar Parrot, maar wilde geen verstoring van mijn dashboard.
                  Mijn parrot (CK3100) werd ingebouwd in de asbak, en werkt perfect, en het belangrijkste is dat je er niets van ziet en toch handsfree kan bellen.

Comment

• hallo,

ben nieuw hier op dit forum. heb 2 jaar met een a 3 gereden en heb nu een a4 s line 2010 besteld maar twijfel gelijk nog beetje over paar dingen. heb zo wat foto's gezien op internet en dat maakt u zo zot of iets. had witte a3 maar ben overgestapt naar monza zilver... is dit wel verstandige keuze? heb 5 armen segment velgen of zoiets genomen, gaan die daar mooi onder staan? en het is 19inch... is uw auto dan ook verlaagd bij een s line of niet? is da evenveel verlaagd of bij 18inch? ben niet zo weg in auto's en heb er dus niet zoveel verstand van. hopelijk kan iemand beetje raad geven. moest er iemand fotos hebben ook altijd welkom groeten keerééé

Comment

• Bedankt voor je oplossing maar werkt dit ook via het multifunctiestuur en met de tel. functie van de MMI ?
                      Had vroeger ook een parrot in de wagen maar zie niet zitten om dan altijd asbak te openen om te bellen en zien wie er belt .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frelam Bekijk Berichten
                        Bedankt voor je oplossing maar werkt dit ook via het multifunctiestuur en met de tel. functie van de MMI ?
                        Had vroeger ook een parrot in de wagen maar zie niet zitten om dan altijd asbak te openen om te bellen en zien wie er belt .
                        vroeger had Parrot daar Multicomm en Multican modules voor, nu hebben ze ook "Unika" (zie: http://www.parrot.com/catalog/products/unika2/#top)
                        Compatibiliteit best navragen bij een installateur

Comment

• kan er mij niemand helpen???? groeten keeréééé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Keeré Bekijk Berichten
                            hallo,

ben nieuw hier op dit forum. heb 2 jaar met een a 3 gereden en heb nu een a4 s line 2010 besteld maar twijfel gelijk nog beetje over paar dingen. heb zo wat foto's gezien op internet en dat maakt u zo zot of iets. had witte a3 maar ben overgestapt naar monza zilver... is dit wel verstandige keuze? heb 5 armen segment velgen of zoiets genomen, gaan die daar mooi onder staan? en het is 19inch... is uw auto dan ook verlaagd bij een s line of niet? is da evenveel verlaagd of bij 18inch? ben niet zo weg in auto's en heb er dus niet zoveel verstand van. hopelijk kan iemand beetje raad geven. moest er iemand fotos hebben ook altijd welkom groeten keerééé
                            - kleur is persoonlijke keuze, of het verstandig is of niet zou ik dus niet weten. Je zal er in ieder geval niet minder verstandig van worden
                            - gaan die velgen er mooi onder staan ? Zie hierboven
                            - s line is verlaagd, maar ook de gewone is tegenwoordig verlaagd dacht ik (zo'n 2cm)
                            - fotos: zoek maar eens via google. Bvb http://images.google.com/images?q=wh...N&hl=en&tab=wi
                            PS als je al besteld hebt, dan kan je toch het kleur niet meer veranderen ? Of is de bestelling nog maar pas gebeurd ?

Comment

• Monza is een S-line kleur, zie je minder vaak en best wel geslaagd naar mijn mening.
                              Kan je zelf geen foto posten van de velgen die je gekozen hebt? op de site van Audi staat er geen enkele foto bij de omschrijving '5 armen segment'.

Deze misschien?

PS: een beetje geduld kan soms helpen, zal je nog leren als je de leveringstermijn moet afwachten ;-)

Comment

• Ik denk dat we over deze velg spreken > AUDI Exclusive 19" 5-segmentspakenuitvoering

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk Berichten
                                  - s line is verlaagd, maar ook de gewone is tegenwoordig verlaagd dacht ik (zo'n 2cm)
                                  Is dat zo voor een niet S-line? Want de verlaging staat in de optielijst.
                                  Ik heb het vermoeden dat deze verlaging alleen voor 120PK TDIe standaard is. Ivm rolweerstand.

Bij de bestelling begin van het jaar van mijn A4 avant 2.0 143pk Multitronic heb ik in ieder geval er voor gekozen deze optie niet te nemen. En het was zeker een optie op mijn huidige A4 B7.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ixxel Bekijk Berichten
                                    Spijtig dat de winter gedaan is, anders kon ik optimaal gebruik maken van die standverwarming
                                    Hopelijk wordt de volgende winter net zo streng
                                    je kan er ook in de zomer gebruik van maken....gewoon de gewenste temperatuur instellen....indien het in de wagen warmer is dan buiten....gaat de ventilator al draaien zonder verwarming...zodoende word de wagen verlucht.....wanneer je dit een half uurtje voor je vertrekt laat opspringen wanneer de wagen in de zon staat maakt dit wel degelijk een verschil uit..;zeker als je dak ook nog is open gekantelt...

Comment

• hallo, bedankt voor de reacties. ja het zijn die velgen zoals op die zwarte a4 maar denk dat dat 20 inch is. vind ze wel sjiek ma ken ze nog nergens onder een a4 monza gezien dusja. daarom dak denk dat het mss gaat tegen vallen. ja denk dat bij s line verlaagd is 3cm. kan dat? maar had eens gelezen als je 19 inch neemt dat zoveel niet ga zijn of is da zever? mvg keeré

Comment

• S-line Monzagrijs met 19" Stond reeds eerder in deze thread!

Comment

• ah bon, de RS6-velgen dus.

Comment

Working...
                                          X