Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 (Part II)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk BerichtenNogmaals: als je het LifeStyle Plus pakket besteld hebt en de productiedatum van je auto verschuift naar modeljaar 2010 (week 22 of later) dan krijg je het MMI systeem mét harde schijf. De garage kan dat nu al zien in hun computersysteem. Bel ze eens op of ga eens langs en je hebt meteen uitsluitsel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GO74 Bekijk Berichtenidd over de hardeschijf is er geen twijfel zie A4 configurator opties lifestyle + , men kan ook zien dat Xenon plus nu 0€ is , had ik bestelling een week of twee later geplaatst en Xenon was gratis geweest , 1000€ extra voor niets, veronderstel dat dealer dit toen ook wel wist , maar ja.... , ivm led achterlichten geen info in configurator, heb verleden week bij dealer geinformeerd en daar wisten ze ook niet of het met/zonder zou zijn,in duitse forums is men 100% zeker van led achterlichten.
OK, de xenons zijn nu gratis, maar twee weken geleden was het Lifestyle+ pakket nog 1.000 EUR goedkoper, maakt dus eigenlijk geen verschil, enkel de actieoptie is verplaatst.
Comment
-
Ik heb eens vergeleken met wat ik besteld heb aan saloncondities einde februari, begin maart en wat dezelfde wagen nu zou kosten: de nieuwe (MY2010 dus) is hoogstens een 100 à 200 euro duurder. Dit rekening houdende met de xenons die op dit ogenblik gratis zijn. Maar voor die meerprijs heb je nu dus wel de wagen met de extraatjes van MY2010.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten:
@ carmotions: Wat is het probleem met Parrot's in combinatie met MMI 3G? Het sterke punt van Parrot is toch dat hun inbouwkits met ieder type radio te combineren is? (Desnoods met conversiekabels)
Comment
-
Hey,
Ik heb mij vandaag een nieuwe A4 Avant besteld. Na wat rond surfen en te lezen is het dit geworden:
Audi A4 Avant 2010Bekleding : Leder Milano Zwart
Versie : A4 Avant
Motor : TDI 2.0L 105kW 143pk DPF
Cil : 1968 Fisk : 11
Versnellingsbak : 6 Versnellingen quattro
Kleur : Fantoomzwart (pareleffect)
Kleurcode : L8
Xenon koplampen + adaptive
Zij-airbags AR
Voorbereiding voor trekhaak
Skizak
Bandenspanningscontrole
Dakrailing chroom afwerking
Getinte ruiten
Koffermodule
Koffer: Omkeerbaar koffertapijt
Verchroomde vensteromlijsting
Pack "Lifestyle Plus"
Pack "Lounge"
Levering zou voor september zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenDie wielen... !!!
Euh... mis ik iets? wat bedoel je precies met de?? Lachwekkende wielen of is het uw kar die gespot werd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door carmotions Bekijk BerichtenOp de 3G zitten fakra connectors die specifiek voor Audi ontworpen zijn en enkel met hun toestemming aan derden verkocht mogen worden. Kram telecom is waarschijnlijk wel naar een oplossing op zoek, maar voorlopig dus nog geen conversiekabels beschikbaar.
de originele bekabeling doorknippen en er ISO-connectoren tussenzetten is dus voorlopig de makkelijkste oplossing (hoewel sommige ervan huiveren)
Audi lijkt (net zoals BMW) een offensief gestart te zijn tegen aftermarket toestanden (~velgen met centergaten 66.5), what's next?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk BerichtenI see... thanx voor de info
de originele bekabeling doorknippen en er ISO-connectoren tussenzetten is dus voorlopig de makkelijkste oplossing (hoewel sommige ervan huiveren)
Audi lijkt (net zoals BMW) een offensief gestart te zijn tegen aftermarket toestanden (~velgen met centergaten 66.5), what's next?
Comment
-
Carkit
Ik heb gehoord dat samen met het nieuwe MMI 3g de basis bleutooth gsm voorbereiding meteen wordt meegeleverd. Dit houd in dat je je BT GSM kan connecteren met het MMI systeem maar dat er geen aansluiting is om je GSM op te laden en geen externe GSM antenne. Geen probleem zou ik zeggen daar je dit met een parrot ook niet hebt.
Wel lekker de extra kosten van een 3th party handsfree kit uitgespaard.
Even ter info voor diegenen die ongeduldig op hun A4 aan het wachten zijn: Mijne is besteld midden februari en de geplande productieweek is KW25 (begin juli). dan nog wachten tot hij bij de dealer geraakt en alle papierwerk in orde is.... geduld is een schone deugd, zegt men. :-(
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Markvdj Bekijk BerichtenIk heb gehoord dat samen met het nieuwe MMI 3g de basis bleutooth gsm voorbereiding meteen wordt meegeleverd. Dit houd in dat je je BT GSM kan connecteren met het MMI systeem maar dat er geen aansluiting is om je GSM op te laden en geen externe GSM antenne. Geen probleem zou ik zeggen daar je dit met een parrot ook niet hebt.
Even ter info voor diegenen die ongeduldig op hun A4 aan het wachten zijn: Mijne is besteld midden februari en de geplande productieweek is KW25 (begin juli). dan nog wachten tot hij bij de dealer geraakt en alle papierwerk in orde is.... geduld is een schone deugd, zegt men. :-(
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Markvdj Bekijk BerichtenIk heb gehoord dat samen met het nieuwe MMI 3g de basis bleutooth gsm voorbereiding meteen wordt meegeleverd. Dit houd in dat je je BT GSM kan connecteren met het MMI systeem maar dat er geen aansluiting is om je GSM op te laden en geen externe GSM antenne. Geen probleem zou ik zeggen daar je dit met een parrot ook niet hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenWatte... levering bij mij was juni (bestelling eind feb) amai... zal dus half juli worden als ik dat zo hoor... Straks even naar de dealer bellen (ze zijn nu hun patatjes aan het eten denk ik)... benieuwd.
2 weken vroeger dan verwacht.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk BerichtenDat zou mij ten zeerste verwonderen... Van wie heb je dat gehoord?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenIs in UK ook zo maar gaat niet om de full bluetooth hoor, is de versie van 500euro en niet van 800euro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenIs in UK ook zo maar gaat niet om de full bluetooth hoor, is de versie van 500euro en niet van 800euro
Ik heb de optie bluetooth niet bijgenomen, kan ik dan handsfree bellen met de nieuwe MMI3G of wat moet ik hieruit verstaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof S. Bekijk BerichtenEn wat kan je er mee?
Ik heb de optie bluetooth niet bijgenomen, kan ik dan handsfree bellen met de nieuwe MMI3G of wat moet ik hieruit verstaan?
Comment
-
Ik heb eens de configurator op de Duitse Audi site beeken en daar is een Bluetooth kit alvast NIET gratis. Wel zijn de prijzen van de kits precies lager geworden sinds modeljaar 2010, al zullen die bij ons wellicht hoger liggen.
Er zijn maar liefst vijf(!) verschillende mogelijkheden:
Bluetooth-Schnittstelle (300 euro)
Bluetooth-fähige Mobiltelefone können über die Schnittstelle mit dem Fahrzeug verbunden werden; freies Sprechen im Fahrzeug über Mikrofon möglich
Handyvorbereitung (Bluetooth) mit Freisprecheinrichtung (525 euro)
im Ablagefach in der Mittelkonsole, Dualband (D- und E-Netz), Bedienung über optionale Radioanlage, Navigationssystem oder Multifunktions-Lederlenkrad (falls mitbestellt), Bluetooth-Schnittstelle, kabellose Adapter (werden auch bei Bluetooth-Handys benötigt) und Informationen über kompatible Handys erhalten Sie bei Ihrem Audi Partner
Handyvorbereitung (Bluetooth) in der Mittelarmlehne, inklusive Mittelarmlehne vorn (715 euro)
Dualband (D- und E-Netz), Bedienung über optionale Radioanlage, Navigationssystem oder Multifunktions-Lederlenkrad (falls mitbestellt), Bluetooth-Schnittstelle, kabellose Adapter (werden auch bei Bluetooth-Handys benötigt) und Informationen über kompatible Handys erhalten Sie bei Ihrem Audi Partner
Audi Bluetooth-Autotelefon (870 euro)
die innovative Telefonlösung verbindet alle Vorteile einer Handyvorbereitung mit der Performance eines klassischen Festeinbautelefons; das Audi Bluetooth-Autotelefon (mit eigenem GSM-Modul) greift über Bluetooth auf die Daten des Mobiltelefons zu und schaltet das Mobiltelefon in den Standby-Modus; einzige Voraussetzung ist ein Handy mit SIM Access Profile; mit digitaler Signalverarbeitung, Echokompensation und umgebungsabhängiger Geräuschunterdrückung; Sprachübertragung über die Soundanlage des Fahrzeugs; für D- und E-Netz; Freisprechmikrofone im Dachmodul vorn integriert; Bedienung über MMI, Multifunktionslenkrad, Spachbedienung oder über den optional erhältlichen Bedienhörer; separate Dachantenne
Audi Bluetooth-Autotelefon mit schnurlosem Bedienhörer in der Mittelarmlehne (1450 euro)
umfasst zusätzlich zum Audi Bluetooth-Autotelefon einen schnurlosen Bluetooth-Bedienhörer im Ablagefach der Mittelkonsole mit Farbdisplay; zum diskreten Telefonieren; SIM Card Reader zur Anbindung einer SIM-Karte direkt an das Fahrzeugsystem (für Handys, die das SIM Access Profile nicht unterstützen); volle SMS-Funktionalität
Comment
Comment