Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Krazie Bekijk Berichten
    Ben net vlug nog gaan kijken.
    Stond wel achter de omheining want garage was gesloten.
    Ziet er goed uit maar staat nog op 'blokken'.

Wel een vraagske : Ik heb het S-line pakket, zowel binnen als buiten. Maar het S-line logo staat niet op de voorspatborden ?! Is dat normaal, wordt dat door de dealer aangebracht ipv af fabriek ? Voor de rest is het exterieurpakket wel aanwezig ? Of komt het misschien omdat ik 'geen kentekens' genomen heb ?

Alvast bedankt voor een antwoord !

Ik zal proberen om later op de avond de foto's te posten.

groeten,
    Chris
    strange, bij mijn weten als je geen kentekens neemt, slaat dit enkel en alleen op de motor en type aanduiding achteraan op de wagen. dus de s-line logootjes opzij zouden er zeker op moeten, lijkt mij sterk dat de dealer die plaatst.

interessante kwestie in elk geval, ik heb ook geen kentekens genomen en s-line, benieuwd naar de uitkomst !
    4 rings driver

Comment

• Heb ook een S-line en had specifiek bij het bestelling duidelijk vermeld dat ik geen kentekens wou op de achterklep.
      Ging mijn wagen ophalen en op de achterklep stonden de kentekens op. Men heeft ze onmiddellijk verwijderd maar de s-line tekens op de voorspadborden stonden erop.

Oorspronkelijk geplaatst door Krazie Bekijk Berichten
      Ben net vlug nog gaan kijken.
      Stond wel achter de omheining want garage was gesloten.
      Ziet er goed uit maar staat nog op 'blokken'.

Wel een vraagske : Ik heb het S-line pakket, zowel binnen als buiten. Maar het S-line logo staat niet op de voorspatborden ?! Is dat normaal, wordt dat door de dealer aangebracht ipv af fabriek ? Voor de rest is het exterieurpakket wel aanwezig ? Of komt het misschien omdat ik 'geen kentekens' genomen heb ?

Alvast bedankt voor een antwoord !

Ik zal proberen om later op de avond de foto's te posten.

groeten,
      Chris

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fosgate Bekijk Berichten
        Voor de mensen zonder Navigatie maar Met ASS,

Is jullie menu in het engels of in het nederlands van jullie mmi?
        En is er een soort algemenee volumeknop aan der versterker, ik vind het geluid niet echt "luid" gaan ...

greetz
        MMI is enkel in het engels (of andere talen zoals duits) maar geen nederlands. Voor zover ik weet is er geen algemene volumeknop aan de versterker, maar persoonlijk vind het geluid echt wel luid genoeg (Het is toch onmogelijk om in de wagen te zitten met volume volledig open?). Ofwel heb ik te gevoelige oren

Comment

• Woensdag was het eindelijk zo ver... 't Heeft lang geduurd (sinds 21/12/2009), maar wanneer je dan uiteindelijk in de auto stapt en weg rijdt, ben je dat natuurlijk snel vergeten...

Achterleds branden al samen met de dagleds vooraan. Ook de DVD is al enabled bij rijden. Voor de andere zaken zou de garage nog even kijken, want sommige zaken bleken niet onmiddellijk te werken (TPMS, accu weergave, ...)

Het kleur (lagagrijs) is prachtig, zeker in combinatie met de getinte ruiten achteraan (en zonder chroom).

Op naar - met wat geluk - vele aangename kilometers...

Comment

• Sline logo

Heb vandaag met de dealer gebeld en ging me morgen meer laten weten.

Normaal gezien worden deze tekens niet verwijderd als je geen kentekens neemt.

Ik ga morgen sowieso zelf eens ter plaatse kijken.

Alst lukt alvast wat foto's van gisterenavond in bijlage.
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• dus op gps wordt de taal niet in nederlands getoond en de spraak is ook niet nederlands dan? en de boordcomputer en zo... ook geen nederlands?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCke83 Bekijk Berichten
                In deze uitleg ben ik wel geïnteresseert, aangezien ik binnenkort ook mijn nieuwe Audi A4 Avant 2.0 TDI Multitronic mag gaan afhalen.
                Heb me een kabel besteld via de link hierboven. Heb exact dezelfde wagen als u (ttz multitronic MY2010), zal laten weten of ik alles kan doen met die kabel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk Berichten
                  Heb me een kabel besteld via de link hierboven. Heb exact dezelfde wagen als u (ttz multitronic MY2010), zal laten weten of ik alles kan doen met die kabel.
                  Welke software gebruik je daarvoor of ga je daarvoor gebruiken? En is die vrij te verkrijgen?

Comment

• Levering.

Voor de geïnteresseerden,

Ik heb mijn Audi A4 Avant 136pk Multitronic besteld eind januari, en ik heb hem eergisteren donderdag mogen afhalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pasgrey Bekijk Berichten

Ik heb mijn Audi A4 Avant 136pk Multitronic besteld eind januari, en ik heb hem eergisteren donderdag mogen afhalen.
                      Proficiat, enjoy it Ik heb de mijne begin Februari besteld, verwachtte leveringsdatum is 6 juni

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pasgrey Bekijk Berichten

Mijn zus ook, 29 januari besteld en gisteren afgehaald!

Comment

• De wagen is eindelijk binnen, de papieren zijn ook aangekomen. Nu is de verzekeringsagent op seminarie of iets in die aard. Dus nog een dag extra wachten. Zal voor dinsdag zijn. Wagen is al een maand oud en heb hem nog niet gezien :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Keeré Bekijk Berichten
                            dus op gps wordt de taal niet in nederlands getoond en de spraak is ook niet nederlands dan? en de boordcomputer en zo... ook geen nederlands?
                            De spraak van de GPS zal wel nederlands zijn, maar menu's en dergelijke verwacht ik in het engels. Ik heb geen GPS dus kan het ook niet met zekerheid zeggen, Radio concert is echter enkel in het engels (of duits, frans,...).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cbriers Bekijk Berichten
                              De spraak van de GPS zal wel nederlands zijn, maar menu's en dergelijke verwacht ik in het engels. Ik heb geen GPS dus kan het ook niet met zekerheid zeggen, Radio concert is echter enkel in het engels (of duits, frans,...).
                              Alle menu's in de MMI met GPS + zijn in het nederlands, ook de spraak en de spraakbediening.
                              Audi A4 B8 Berline 2.0 TDI Multitronic
                              Audi 100 C4 2.3E

Comment

Welke software gebruik je daarvoor of ga je daarvoor gebruiken? En is die vrij te verkrijgen?
                                De software kan je downloaden op de site van Ross-Tech.
                                Bij het kopen van een kabel krijg je de software ook. Die kan je dan het best gebruiken voor beste support.

Comment

Proficiat, enjoy it Ik heb de mijne begin Februari besteld, verwachtte leveringsdatum is 6 juni
                                  Heb jij dan Audi-exclusive opties genomen of zo ? Ik had besteld op 01/02 en rij al sinds 17/04 rond. Was een week vroeger dan aanvankelijk vooropgesteld.
                                  Config: 2.0 tdi Multitronic, ijszilver, berline, zwart leder, lifestyle + pakket, chroom omlijstingen en uitlaat, GSM Module.
                                  Ben erg tevreden van de auto en de GPS + is formidabel.
                                  Ook de Multitronic heeft mij aangenaam verrast.
                                  Eigenaardigheidje : de dashboardverlichting rond de tellers is blijkbaar verbonden met een lichtsensor: als de zon schijnt zijn de tellers verlicht, als je door een donkere laan rijdt niet meer !!! Volgens het instructieboekje om je er op te wijzen dat je de lichten moet ontsteken !? Je zou eerder andersom verwachten
                                  Audi A4 B8 Berline 2.0 TDI Multitronic
                                  Audi 100 C4 2.3E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toshikat Bekijk Berichten
                                    De software kan je downloaden op de site van Ross-Tech.
                                    Bij het kopen van een kabel krijg je de software ook. Die kan je dan het best gebruiken voor beste support.
                                    Ik dacht dat die software van ross-tech alleen werkt met een kabel die je bij hen koopt (er zou een software activieringcode in de kabel zitten) ?

Comment

Er zou software bij zitten bij de kabel. Zal iets laten weten bij ontvangst.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk l Bekijk Berichten
                                        Heb jij dan Audi-exclusive opties genomen of zo ? Ik had besteld op 01/02 en rij al sinds 17/04 rond. Was een week vroeger dan aanvankelijk vooropgesteld.
                                        Config: 2.0 tdi Multitronic, ijszilver, berline, zwart leder, lifestyle + pakket, chroom omlijstingen en uitlaat, GSM Module.
                                        Ben erg tevreden van de auto en de GPS + is formidabel.
                                        Ook de Multitronic heeft mij aangenaam verrast.
                                        Eigenaardigheidje : de dashboardverlichting rond de tellers is blijkbaar verbonden met een lichtsensor: als de zon schijnt zijn de tellers verlicht, als je door een donkere laan rijdt niet meer !!! Volgens het instructieboekje om je er op te wijzen dat je de lichten moet ontsteken !? Je zou eerder andersom verwachten
                                        Nee geen exclusive opties, ik heb wel een Avant, misschien dat daar het verschil in leveringsdatum in zit. Ik heb ook de kleur Aruba Blue genomen, die wordt ook niet zoveel verkocht, dus misschien dat het daardoor ook een langere leveringstermijn is. Maar ik kijk er al naar uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk Berichten
                                          Ik dacht dat die software van ross-tech alleen werkt met een kabel die je bij hen koopt (er zou een software activieringcode in de kabel zitten) ?
                                          Ja inderdaad, dat dacht ik ook, maar vind de kabels toch net iets te duur

Comment

Working...
                                          X