Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TCke83 Bekijk Berichten
    Nee geen exclusive opties, ik heb wel een Avant, misschien dat daar het verschil in leveringsdatum in zit. Ik heb ook de kleur Aruba Blue genomen, die wordt ook niet zoveel verkocht, dus misschien dat het daardoor ook een langere leveringstermijn is. Maar ik kijk er al naar uit.
    ah mooi, ik heb ook een aruba blauwe in bestelling (wel berline). bij het opmaken van de offerte heb ik ook gevraagd of deze kleur de levering kon doen opschuiven, niet dus.
    ik klaag voorlopig niet, de productieweek is opgeschoven van week 18 naar week 20, dus we zijn bijna aan de laatste loodjes...
    4 rings driver

Comment

• Zou dat kabeltje ook werken op een A6 van 2009-2010 ?
      Audi A6 Avant 2.0 tdie - Avonturienblauw - 2010

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rolelael Bekijk Berichten
        Zou dat kabeltje ook werken op een A6 van 2009-2010 ?
        Volgens de site van Ross-Tech wel, maar geen ervaring mee.
        Zie application chart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk Berichten
          Ik dacht dat die software van ross-tech alleen werkt met een kabel die je bij hen koopt (er zou een software activieringcode in de kabel zitten) ?
          Dat klopt inderdaad.
          Alhoewel ik al berichten gelezen heb bij wie het wel werkt.

Dit weekend even getest en ik moet zeggen dat mijn kabel niet werkt met de nieuwste versie van Ross-Tech.
          Dus de software, die bij de kabel zit, gebruiken. Dat is versie "8.124 beta".

Comment

• BT after sale plaatsing

Hey jongens,

Heb nu mn wagen twee weken, superauto en zeer tevreden van,

Toch ff een vraagje ivm draadloos telefoneren,

Ik heb dat niet als optie genomen en zou dit in naplaatsing willen doen, dat parrotsysteem is dat genoeg voor hetgeen het moet doen?

Of zijn er andere oplossingen?

graag hoor ik het

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fosgate Bekijk Berichten
              Ik heb dat niet als optie genomen en zou dit in naplaatsing willen doen, dat parrotsysteem is dat genoeg voor hetgeen het moet doen?

Of zijn er andere oplossingen?
              Ja / ja

afhankelijk van wat je er aan wil spenderen.
              Ik bel al 5 jaar met Parrot, prijs/kwaliteit/gebruiksgemak voldoet dat voor mij ruimschoots.
              Uiteraard geen interface met MMI, maar daarvoor hebben sommige parrots een eigen display, en als je dat niet wil neem je gewoon op en weet je ook wie je opbelt. ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                Voila, de kogel is door de kerk, daarjuist volgende vastgelegd :
                A4 Avant 2.7tdi Multitronic 190 pk
                Lavagrijs pareleffect
                Valconaleder Luxor Beige
                Pack ¨Lifestyle Plus¨
                Pack ¨Lounge¨
                Acoustic Parking System voor-/achteraan
                Audi Music Interface
                Audi Soundsystem
                Buitenspiegels Pack 3
                Dakrailing : chroom afwerking Elektrische lendesteunregeling VR
                Headlight Assistant
                Hill Hold Assist
                Inlegplaatjes in laurierhout muskaatbruin
                ISOFIX
                Klimaatregeling '3 Zones'
                Koplampen : Xenon +
                Sportvering
                Trekhaak - afneembaar
                Verlichtingspakket
                Zonnescherm deuren AR

Levering zou ergens eind augustus moeten zijn. De dealer zal tegen maandag een vervangwagen voor me regelen want vanavond wordt m'n A6 opgehaald. Hopelijk is het nog iets deftigs...
                Daarjuist telefoontje met de geplande productieweek , wk 38 , tegen dat ik rondrij zal het dus oktober zijn, 5 maanden leveringstermijn voor een wagen jawadde...

Comment

• I know, quality has a price

Heb je al een vervangwagen?

Comment

• ivm 'het kabeltje' van de gooluckbuy website

Ik heb er een besteld, betaald via paypall. maar mijn order staat niet in mijn orderlist

Iemand anders dezelfde ervaring ?
                    Audi A6 Avant 2.0 tdie - Avonturienblauw - 2010

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                      I know, quality has a price

Heb je al een vervangwagen?
                      T’ja , aangezien m’n A6 avant zeer snel de deur uit was moest ik wel iets hebben, ik doe zo’n 45.000 a 50.000km op jaarbasis… Achteraf gezien wel wat spijt dat m’n A6 nu al weg is maar als je hem kunt verkopen voor meer dan de vraagprijs dan moet je niet twijfelen denk ik . Momenteel heb ik een oud golfke 4 met bijna 200.000km op de teller, een basic uitvoeringske maar ik mag het gratis gebruiken dus mopper ik niet. Nu het verschil zal alvast terug vrij groot zijn als ik van dees naar een nieuwe A4 ga
                      Nu de dealer wist me wel te vertellen dat er de laatste weken nu en dan vooruit wordt geschoven met de planning . Misschien gaan er nog een paar weekjes van af we zien wel…
                      Last edited by Audidriver; 11/05/2010, 16:43.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten
                        Ja / ja

afhankelijk van wat je er aan wil spenderen.
                        Ik bel al 5 jaar met Parrot, prijs/kwaliteit/gebruiksgemak voldoet dat voor mij ruimschoots.
                        Uiteraard geen interface met MMI, maar daarvoor hebben sommige parrots een eigen display, en als je dat niet wil neem je gewoon op en weet je ook wie je opbelt. ;-)

Is dat een bepaalde type die je hebt en werkt dat over je boxen of werkt dat volledig op zichzelf?
                        Waar is ie geplaatst bij jou, ik was nl ook aan dat aan het denken maar dan wel met een schermpje.

Comment

77,89 EUR BTW inbegr.

dure "plaatsingskost" als je 't mij vraagt

Ik heb moeite om sierstukjes schoon te ehouden iemand idee waarmee deze te reinigen

Comment

• Parrot

Oorspronkelijk geplaatst door Fosgate Bekijk Berichten
                            Is dat een bepaalde type die je hebt en werkt dat over je boxen of werkt dat volledig op zichzelf?
                            Waar is ie geplaatst bij jou, ik was nl ook aan dat aan het denken maar dan wel met een schermpje.
                            bij mij is het een CK3000 Evolution (zonder display), dat al dienst heeft gedaan in m'n vorige A4.
                            Bedieningsunit is op dashboard achter de hendel voor de richtingaanwijzers geplaatst. 'k zal een van de volgende dagen wel eens een foto plaatsen.

Het systeem werkt volledig over de luidsprekers van radio/MMI (2G), maar ben 99% zeker dat het ook met MMI 3G koppelbaar is. Als je toch een display wil is de Parrot MKi9100 mogelijk een goed alternatief, heeft zelfs een draadloze afstandsbediening die je makkelijk op eenderwelke plaats kan installeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door plkd Bekijk Berichten
                              Ik heb moeite om sierstukjes schoon te ehouden iemand idee waarmee deze te reinigen
                              Een beetje afwasmiddel in combinatie met een afwas-schuursponsje werkt perfect bij mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tweetyf40 Bekijk Berichten
                                Een beetje afwasmiddel in combinatie met een afwas-schuursponsje werkt perfect bij mij.
                                Maakt dat geen krassen?

Comment

• krassen gegarandeerd...

metal-polish gebruiken, of search: http://www.autoforum.be/archive/index.php/t-20072.html

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toshikat Bekijk Berichten
                                    Dat klopt inderdaad.
                                    Alhoewel ik al berichten gelezen heb bij wie het wel werkt.

Dit weekend even getest en ik moet zeggen dat mijn kabel niet werkt met de nieuwste versie van Ross-Tech.
                                    Dus de software, die bij de kabel zit, gebruiken. Dat is versie "8.124 beta".
                                    Denk dat je beter éénmaal door de zure appel bijt want met de kabel en de software die je hebt zal je geen
                                    update's kunnen verkrijgen tenzij misschien betalend en via de verkoper van je kabel.
                                    Persoonlijk heb ik de professionele VCDS versie van bij Autotech welke ook te gebruiken is voor oudere
                                    modellen.
                                    De micro-can is eigenlijk al voldoende en kost 231€ z.btw.
                                    Software update's zijn gratis en momenteel is het versie 908.2.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rolelael Bekijk Berichten
                                      ivm 'het kabeltje' van de gooluckbuy website

Ik heb er een besteld, betaald via paypall. maar mijn order staat niet in mijn orderlist

Iemand anders dezelfde ervaring ?
                                      Heb er ook eentje besteld op 6/5, het staat wel in mijn orderlist als "shipped". Je hebt normaal een order nummer gekregen, daarmee kan je via hun website een status opvragen van je order. Zo heb ik gezien dat het mijne verzonden is.
                                      Last edited by fdeville; 14/05/2010, 23:13.

Comment

• Parrot

@ Fosgate:
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

@ Fosgate:
                                          amaai..7.4 liter verbruik...wat een zuipschuit....

Comment

Working...
                                          X