Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb een parrot in de A4 waarmee ik via bluetooth mijn gsm gekoppeld heb.
    Nu reed ik gisteren naar huis en kreeg telefoon en het geluid werd gemute maar de airco bleef volle bak draaien (met gevolg dat ik niet veel hoorde ....
    Kan dat ingesteld worden dat deze ook even verminderd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk l Bekijk Berichten
      Ben het efkes gaan meten: 0.50 cm koffervloer tot aan de rand.
      Groetjes,
      Thx Dirk, nu kan ik verder :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alfadog Bekijk Berichten
        Thx voor alle antwoorden maar nu weet ik nog altijd de hoogte van de koffer niet :-( is er iemand die toevallig een sedan en een meter heeft en dit ff wil meten????? :-)

Thx
        Heb een sedan maar geeen meetlat in de buurt. Een bak bier kan er zonder probleem instaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk l Bekijk Berichten
          Ben het efkes gaan meten: 0.50 cm koffervloer tot aan de rand.
          Groetjes,
          Voila, genoeg voor een bak bier dus.

Als je dat aan de rand gemeten hebt, door het aflopende karakter van de kofferklep is het verder in de koffer wellicht nog een paar cm hoger.

Comment

• Weet iemand hoe je het adresboek telefoon in de MMI leegmaakt ?
            Ik heb een nieuwe GSM en heb het telefoonbook nu opgeslagen op de SIM kaart i.p.v. telefoon.
            Voorheen was dat omgekeerd. De telefoonboek in de MMI geeft nu alle items dubbel: één keer met het SIM ikoontje en één keer met het telefoonikoontje.
            Wordt wat veel en onoverzichtelijk.
            Telenoonboek importeren helpt niet, blijft er dubbel in staan.
            In de GSM staan de nummers enkel op de SIM.
            Kan toch niet dat ik ze één voor één moet wissen ? Moet toch mogelijk zijn leeg te maken en terug te importeren ?
            Audi A4 B8 Berline 2.0 TDI Multitronic
            Audi 100 C4 2.3E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
              Voila, genoeg voor een bak bier dus.

Als je dat aan de rand gemeten hebt, door het aflopende karakter van de kofferklep is het verder in de koffer wellicht nog een paar cm hoger.
              nu nog de achterbank plat gooien en je kunt een feestje bouwen met veel jupiler

Comment

• Lol,

Kheb een VAG-COM kabel met software besteld, na 10 dagen heb ik deze ontvangen en tot m'n verbazing zaten er 2 kabels, en 2x software disc in de enveloppe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                  Lol,

Kheb een VAG-COM kabel met software besteld, na 10 dagen heb ik deze ontvangen en tot m'n verbazing zaten er 2 kabels, en 2x software disc in de enveloppe.

Moet ik de rest overkopen?
                  Indien ik hem kan aansluiten op mijn wagen...

Comment

Lol,

Kabeltje besteld op 26/05 en vandaag in de brievenbus.....!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KriBroX Bekijk Berichten
                      Kabeltje besteld op 26/05 en vandaag in de brievenbus.....!!!
                      Welke software moet je installeren voor dit kabeltje? Er staan 4 bestandjes met op het bijgeleverd cd'tje...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KriBroX Bekijk Berichten
                        Welke software moet je installeren voor dit kabeltje? Er staan 4 bestandjes met op het bijgeleverd cd'tje...?
                        De nieuwste versie maar niet de beta, en nadien zeker GEEn update doen anders heb je de problemen die ik de gandse dag had. Nu werkt het bijna perfect sommige menu's kan ik niet in... andere wel momenteel heb ik dit aangepast:

1/ gordel beep disable
                        2/Dvd view while driving
                        3/needle sweep
                        4/lap timer

Kzou graag nog A4/S4 logo in schermpje activeren, achterste leds samen met voorste laten werken alhoewel ik niet weet of dit mogelijk is op een A4, kheb nog geen degelijke uitleg gevonden waar ik dit kan aanpassen.

Verder zou ik niet weten wat nog nuttig kan zijn om aan te passen.
                        Last edited by Schnippy; 08/06/2010, 03:55.

Comment

Kzou graag nog S4 logo in schermpje activeren
                          sorry een wannabee dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Regi Bekijk Berichten
                            sorry een wannabee dus
                            nee maar kzag dat verschillende nederlanders dit gedaan hadden dus wil het ook eens proberen, gewoon om te zien waar het logo dan staat het A4 logo is ook goed maar ik denk niet dat dit bestaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk Berichten
                              Moet ik de rest overkopen?
                              Indien ik hem kan aansluiten op mijn wagen...

Nu werkt alles bij me stuur me maar pm indien je kabel + software graag zou overkopen.

Ik ben ook van w-vl dus niet zo ver hé voor u

Comment

• Kan je me eens zeggen welke versie je nu geïnstalleerd hebt ? ik heb de 8124S beta installed ( met de kabel van goodluckbuy )

De laatste niet beta die erop staat is de 1017-8051 installer ..

Waarom zou ik niet de beta moeten gebruiken ?
                                Audi A6 Avant 2.0 tdie - Avonturienblauw - 2010

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rolelael Bekijk Berichten
                                  Kan je me eens zeggen welke versie je nu geïnstalleerd hebt ? ik heb de 8124S beta installed ( met de kabel van goodluckbuy )

Installeer die beta maar, die werkt perfect met de kabel.

Comment

in informatica-taal is beta gelijk aan "beter" (vroegere bugs eruit...) maar niet gecertifieerd (dus gebruik op eigen risico, niet klagen als er iets mis loopt)
                                    de kleine softwarehuizen rekenen op de gebruikers om de bugs te signaleren, ze zijn dus permanent is beta ); het ware risico is dus beperkt, er zijn softwarehuizen die nooit verbeteringen aanbrengen

Comment

De nieuwste versie maar niet de beta, en nadien zeker GEEn update doen anders heb je de problemen die ik de gandse dag had. Nu werkt het bijna perfect sommige menu's kan ik niet in... andere wel momenteel heb ik dit aangepast:

1/ gordel beep disable
                                      2/Dvd view while driving
                                      3/needle sweep
                                      4/lap timer

Kzou graag nog A4/S4 logo in schermpje activeren, achterste leds samen met voorste laten werken alhoewel ik niet weet of dit mogelijk is op een A4, kheb nog geen degelijke uitleg gevonden waar ik dit kan aanpassen.

Verder zou ik niet weten wat nog nuttig kan zijn om aan te passen.
                                      Beste,

Via deze link kan je een handig overzichtje vinden ( pdf-file, zie post 238 ) :

Oorspronkelijk geplaatst door SuperDuke990 http://www.jmf-gadget.com/Webwinkel-...Gas-7500K.html Als het goed is zijn dit de goeie. Ik ga kijken ofk vanaaf ff tijd heb om ze dr in te proppen+testen+pic

Vandaag komt mijn VAG-COM kabel aan en kan ik ook aan de slag .
                                      Last edited by ; 08/06/2010, 10:21.

Comment

Kan je me eens zeggen welke versie je nu geïnstalleerd hebt ? ik heb de 8124S beta installed ( met de kabel van goodluckbuy )

Ik heb de beta ook geprobeerd en ik kreeg telkens foutmelding: Interface not found.

Bij het installeren van de 1017-8051 werkt tot nog toe alles perfect.

Comment

1/ gordel beep disable
                                          2/Dvd view while driving
                                          3/needle sweep
                                          4/lap timer
                                          5/A4 logo in opstartscherm
                                          6/batterij status
                                          7/hidden menu
                                          8/Alarm beep bij sluiten van de wagen / 1 beep

1 ding is nog niet gelukt en dit is de achterleds samen met de voorste laten branden... kmoet de juiste waarde nog vinden.

Comment

Working...
                                          X