Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 (Part II)
Collapse
X
-
leds
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenDe nieuwste versie maar niet de beta, en nadien zeker GEEn update doen anders heb je de problemen die ik de gandse dag had. Nu werkt het bijna perfect sommige menu's kan ik niet in... andere wel momenteel heb ik dit aangepast:
1/ gordel beep disable
2/Dvd view while driving
3/needle sweep
4/lap timer
Kzou graag nog A4/S4 logo in schermpje activeren, achterste leds samen met voorste laten werken alhoewel ik niet weet of dit mogelijk is op een A4, kheb nog geen degelijke uitleg gevonden waar ik dit kan aanpassen.
Verder zou ik niet weten wat nog nuttig kan zijn om aan te passen.
Groetjes patrik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenNu werkt alles bij me stuur me maar pm indien je kabel + software graag zou overkopen.
Ik ben ook van w-vl dus niet zo ver hé voor u
p
Comment
-
Kabel gisteren ontvangen maar.... CD met software beschadigd tijdens transport (zo'n zakje met korreltjes om alles droog te houden was opengescheurd...) : kan software niet installeren.... Contact opgenomen met leverancier die me de software doormailde (908.1). Geïnstalleerd, alles ok, kabel aangesloten op laptop, stuurprogramma geïnstalleerd, kabel aangesloten op wagen, contact opgezet, in "Select Port" USB geselecteerd en dan de boodschap gekregen "vag com port ok interface not found".... Terug naar af.... Iemand een idee wat ik nog kan doen...? Alle hulp is welkom....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pansjken Bekijk BerichtenKabel gisteren ontvangen maar.... CD met software beschadigd tijdens transport (zo'n zakje met korreltjes om alles droog te houden was opengescheurd...) : kan software niet installeren.... Contact opgenomen met leverancier die me de software doormailde (908.1). Geïnstalleerd, alles ok, kabel aangesloten op laptop, stuurprogramma geïnstalleerd, kabel aangesloten op wagen, contact opgezet, in "Select Port" USB geselecteerd en dan de boodschap gekregen "vag com port ok interface not found".... Terug naar af.... Iemand een idee wat ik nog kan doen...? Alle hulp is welkom....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Toshikat Bekijk BerichtenDraai je Vista of Windows 7? Voer het programma dan eens uit als administrator (rechts klikken op exe en "Run as Administrator" of "Als Administrator uitvoeren").. Andere problemen die ik her en der gelezen heb is het probleem met de interface zelf (dongle, wat dat ook mag wezen...), eens de volgorde van kabels aan te sluiten veranderen (maar daar ga ik niet te veel mee experimenteren...) of de kabel zelfs te "herstellen" (heeft met die "dongle" te maken).... Maar eerst vanavond nog eens proberen....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Toshikat Bekijk BerichtenDraai je Vista of Windows 7? Voer het programma dan eens uit als administrator (rechts klikken op exe en "Run as Administrator" of "Als Administrator uitvoeren").
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pansjken Bekijk BerichtenLaptop draait op Vista. Gisteren heeft de verkoper me software versie 912 beta doorgemaild maar ik had hetzelfde resultaat. Deze morgen heeft hij me 908 doorgemaild (op mijn vraag : ik had ergens gelezen dat het soms helpt om een "oudere" versie te gebruiken). Voor de rest denk ik niet dat ik iets verkeerd gedaan heb. De verkoper is wel behulpzaam (via chat) maar als ik het probleem niet vind stuur ik de kabel terug en vraag ik een nieuwe. Ik heb veel geduld maar eens het op is is het ook op hé..... Andere problemen die ik her en der gelezen heb is het probleem met de interface zelf (dongle, wat dat ook mag wezen...), eens de volgorde van kabels aan te sluiten veranderen (maar daar ga ik niet te veel mee experimenteren...) of de kabel zelfs te "herstellen" (heeft met die "dongle" te maken).... Maar eerst vanavond nog eens proberen....
Comment
-
Alle code's a4 2010
Bij deze een mooie link als iemand nog wat wil aanpassen .
Werkt met alibaba kabel en rostech
Greetz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Toshikat Bekijk BerichtenDraai je Vista of Windows 7? Voer het programma dan eens uit als administrator (rechts klikken op exe en "Run as Administrator" of "Als Administrator uitvoeren").. Zijn er hier mensen die ook deze kabel hebben gekocht? Welke softwareversie stond er op de cd? En wat was de volgorde van installeren/aansluiten kabel die jullie gevolgd hebben...?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pansjken Bekijk BerichtenOndertussen ook geprobeerd, geen resultaat.... Mijn geduld geraakt stilaan op.... Het gaat over de kabel via alibaba waar ik (tot nu toe...) niks dan goed over gelezen heb, tot ik daar een kabel heb gekocht..... Zijn er hier mensen die ook deze kabel hebben gekocht? Welke softwareversie stond er op de cd? En wat was de volgorde van installeren/aansluiten kabel die jullie gevolgd hebben...?
Als het zo'n chinese is dan heb ik deze ook, best versie 8051 installeren, bij mij werkt enkel deze versie alle andere heb ik zelfde probleem als u zelfs al beweren een aantal hier op het forum dat de beta versie van de 8051 ook werkt maar bij mij niet.
Verder heb ik nu ook de leds vanachter aan gekregen deze was wel de lastigste aanpassing want ik heb het via een code moeten doen, ik kon deze functie nl. niet aanvinken stond niet in m'n lijst van de byte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk BerichtenZou ie gaan op mijn wagen? Zoja, dan is uw extra kitje verkocht
p
Normaal wel kzou niet weten waarom het niet zou lukken...
Comment
-
Hello
Iemand nieuwe vcds soft dan 812.4 in gebruik met de 'chinese' kabel ( goodluckbuy ) ?
Ik heb 1 nieuwere versie geprobeerd, maar kreeg dan k-line stuck. Terug de 812.4 in gebruik
De nieuwere versies hebben meer longer codings available volgens mij, vandaar dat ik die wil gebruiken :-)
tx
RAudi A6 Avant 2.0 tdie - Avonturienblauw - 2010
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rolelael Bekijk BerichtenHello
Iemand nieuwe vcds soft dan 812.4 in gebruik met de 'chinese' kabel ( goodluckbuy ) ?
Ik heb 1 nieuwere versie geprobeerd, maar kreeg dan k-line stuck. Terug de 812.4 in gebruik
De nieuwere versies hebben meer longer codings available volgens mij, vandaar dat ik die wil gebruiken :-)
tx
R
Idd verschil zit hem in de long codings, ik wilde m'n achterleds activeren en ik had hiervoor geen long coding die ik kon aanvinken waardoor ikzelf de waarde heb moeten ontcijferen, met succes
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenIk heb een A4 avant B8 met MMi 3G en navigatie plus met harde schijf, is het mogelijk om eventueel via Vag-com de tv tuner te activeren, of moet er een stukje hardware geinstalleerd zijn..
Comment
-
Heeft hier iemand in zijn B8 (met MMI en de ganse santeboetiek) een mini coyote zitten? En zo ja, waar zetten jullie dat ding? Nota: ik wil die NIET op mijn dashboard en op de ruit kleven... Dacht hem ergens onderaan aan de asbak te plaatsen, maar moet dan een support laten maken en weet begot niet waar ik dat tussen kan maneuvreren. (het nadeel van een mooi op elkaar aansluitend interieur zonder speling tussen de onderdelen...)
Comment
-
houders voor extra accesoires ==> één adres: Brodit
Dit past perfect en is doorgaans zonder blijvende sporen terug te verwijderen.
Voor de A4 B8 hebben ze 2 modellen;Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
TV retrofit MMI 3G
Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk BerichtenIk denk dat dit niet kan, er ontbreekt hardware.
Comment
Comment