Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Waaaauw ! Verder zonder commentaar .
    Audi A4 B8 Berline 2.0 TDI Multitronic
    Audi 100 C4 2.3E

Comment

• very nice indeed !

Comment

• Koninklijk! :-)

Comment

• uitval MMI

hebben jullie zoiets al mee gemaakt :
          Bij starten wagen geen MMI (zwart scherm) na +- 2 minuten start de MMI wel maar kan ik niets veranderen , ook geen temperatuur en dan vervolgens alle 2 minuten herstart de MMI maar met hetzelfde resultaat . soms geeft hij ook een irritante fluittoon

Oh ja wagen is uitgerust met life style plus van bouwjaar 2009 maw model 2g als ik mij niet vergis .

Ben vandaag in de garage langs geweest maar ze hadden geen tijd
          moet morgen eens langs komen ,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door truieneer Bekijk Berichten
            en al iemand iets gehoord wat de komende "Audi Days" in petto hebben voor de A4?

Greetz

Ja iemand die dit al weet? Thanks!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smekkie Bekijk Berichten
              Ja iemand die dit al weet? Thanks!

die zijn begonnen maandag tot einde van de maand.
              heb folderke in brievenbus gekregen. op de A4 staat er tussen de 900 en 2000€ ongeveer... weet niet waar het vanaf hangt.

grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
                NICE !!!
                Graag foto reportage....
                En vergeet vooral uw verbruik niet te posten...
                Na 642km de wagen terug volgetankt , uitgerekend kom ik op 6.94l/100km , niet ontevreden tot hiertoe maar het is natuurlijk nog heel erg vroeg !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door laroman Bekijk Berichten
                  hebben jullie zoiets al mee gemaakt :
                  Bij starten wagen geen MMI (zwart scherm) na +- 2 minuten start de MMI wel maar kan ik niets veranderen , ook geen temperatuur en dan vervolgens alle 2 minuten herstart de MMI maar met hetzelfde resultaat . soms geeft hij ook een irritante fluittoon

Oh ja wagen is uitgerust met life style plus van bouwjaar 2009 maw model 2g als ik mij niet vergis .

Ben vandaag in de garage langs geweest maar ze hadden geen tijd
                  moet morgen eens langs komen ,
                  een update van je MMI zal deugd doen !
                  spijtig kan dat vrij lang duren (tot 3 uren als de connectie met de hoofdcomputer af en to uitvalt...)
                  laat je wagen een dagje achter, dat ze dat rustig aan kunnen doen (rustig voor je zenuwen bedoel ik )

Comment

• slechte radio ontvangst

Weet niet of dit sinds het begin al zo is, maar de laatste tijd valt het me op hoe slecht mijn radio ontvangst eigenlijk wel is. Ik luister voornamelijk Radio 1 dus dat zou in Vlaanderen toch geen probleem mogen zijn.

Iemand zelfde ervaringen? Wat is de oplossing? Wegens steeds vergeten, nog niet gemeld aan dealer.
                    1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                    1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                    1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                    http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten
                      Weet niet of dit sinds het begin al zo is, maar de laatste tijd valt het me op hoe slecht mijn radio ontvangst eigenlijk wel is. Ik luister voornamelijk Radio 1 dus dat zou in Vlaanderen toch geen probleem mogen zijn.

Iemand zelfde ervaringen? Wat is de oplossing? Wegens steeds vergeten, nog niet gemeld aan dealer.
                      Ik ben vandaag naar Nancy ( de stad ) gereden in Frankrijk, en kon tot in Luxenburg Radio 1 ontvangen. Daarna was het niet meer om aan te horen
                      En ben vandaag tevens in Geel geweest, dat is toch een beetje uw kanten...ook daar geen probleem met de ontvangst

Verleden week ben ik naar Lille gereden in Frankrijk, en kon tot in Lille Radio 1 ontvangen...

Volgende week zit ik in Londen met de A4....maar daar zal het het wel BBC zijn al wat de klok ( Big Ben ) slaat ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                        Na 642km de wagen terug volgetankt , uitgerekend kom ik op 6.94l/100km , niet ontevreden tot hiertoe maar het is natuurlijk nog heel erg vroeg !
                        Ik heb vandaag een kleine 1000km gereden met de wagen. Op en af Nancy in Frankrijk, gemiddeld 5.7 liter/100km op een rit van 680km, daarna nog in Brussel, Maaseik, en Geel gezeten, het ritje van Brussel naar Maaseik was wel een beetje in de illigale snelheidszone , uiteindelijk wanneer ik thuis kwam had ik vandaag 960 km gereden met een gemiddelde van 85 km/h en 6 liter/100 km, Ik ben terug gaan vol tanken, en mijn BC gafme 1030km te rijden met die tank, mooi voor een V6 automaat zou ik zeggen
                        Last edited by ; 22/09/2010, 21:18.

Comment

Ik ben vandaag naar Nancy ( de stad ) gereden in Frankrijk, en kon tot in Luxenburg Radio 1 ontvangen. Daarna was het niet meer om aan te horen
                          En ben vandaag tevens in Geel geweest, dat is toch een beetje uw kanten...ook daar geen probleem met de ontvangst

Verleden week ben ik naar Lille gereden in Frankrijk, en kon tot in Lille Radio 1 ontvangen...

Volgende week zit ik in Londen met de A4....maar daar zal het het wel BBC zijn al wat de klok ( Big Ben ) slaat ....
                          Vorige week kon ik inderdaad ook tot in Nederland en zelfs stukje Duitsland Radio 1 ontvangen, maar in België is vooral rond Mechelen de ontvangst niet denderend. Kan ik hier ergens iets aan instellen?
                          1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)

Comment

Vorige week kon ik inderdaad ook tot in Nederland en zelfs stukje Duitsland Radio 1 ontvangen, maar in België is vooral rond Mechelen de ontvangst niet denderend. Kan ik hier ergens iets aan instellen?
                            Zover ik weet niet, gezien ik nog geen problemen met de ontvangst heb gehad, ben ik hier niet echt naar op zoek geweest. De antenne is wel elektrisch versterkt, maar als daar problemen mee zouden zijn, zou je zo goed als geen ontvangst hebben waar dan ook.
                            Misschien is naar peters en pichal mailen, is kijken of dit effect heeft.....

Comment

Zover ik weet niet, gezien ik nog geen problemen met de ontvangst heb gehad, ben ik hier niet echt naar op zoek geweest. De antenne is wel elektrisch versterkt, maar als daar problemen mee zouden zijn, zou je zo goed als geen ontvangst hebben waar dan ook.
                              Misschien is naar peters en pichal mailen, is kijken of dit effect heeft.....
                              Geen slecht idee! Vanmorgen trouwens nog eens aandachtig op gelet: het is eigenlijk (van de nationale zenders) enkel en alleen Radio 1 die enorm kraakt, en dit eigenlijk vanaf Mol tot Mechelen (waar ik werk), via binnenwegen gereden over Heist-odB etc.

Comment

• ISOFIX verplicht in 2011

Hallo allemaal,

Mijn a4 is vorige week besteld en de verwachte levertijd zal midden/eind januari plaatsvinden.
                                Nu vraag ik mij af hoe dat zit met ISOFIX.
                                Ik heb dit niet op m'n a4 besteld, maar met ingang van 2011 is dit op iedere nieuwe auto verplicht.
                                Mocht het nou zo zijn dat deze begin januari wordt geproduceert, zit dit er dan ook bij??
                                Of gaat dit pas bij modeljaar 2012 in?

Alvast bedankt!

Comment

Geen slecht idee! Vanmorgen trouwens nog eens aandachtig op gelet: het is eigenlijk (van de nationale zenders) enkel en alleen Radio 1 die enorm kraakt, en dit eigenlijk vanaf Mol tot Mechelen (waar ik werk), via binnenwegen gereden over Heist-odB etc.
                                  Idem hier, ook met Radio 1 ! Alleen heb ik het probleem in de regio zuid-oost vlaanderen. Ik heb me ook al afgevraagd hoe het zou komen. Het valt me idd op dat ik het alleen heb ij Radio 1, niet bij Q-Music of Stubru of anderen.

Comment

• Heeft er iemand een idee waar de boxen van het B&O soundsystem zich achteraan bevinden bij een Audi A4 Avant?

Comment

• [quote=Audidriver;4217405]Vandaag de A4 even een goede poetsbeurt gegeven en achtereenvolgens behandeld met een glaze, sealant en carnauba wax, de velgjes ook een laagje wheelsealant gegeven.
                                      Daarna iets verderop hier in een doodlopend straatje enkele foto's gemaakt, ooit zoek ik nog wel eens een betere locatie maar het ontbreekt me momenteel aan tijd...

Mooi poetswerk, wagen staat er zeer strak en clean op! Proper !
                                      Welke glaze, sealant heb je gebruikt? Merk that is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk Berichten
                                        Idem hier, ook met Radio 1 ! Alleen heb ik het probleem in de regio zuid-oost vlaanderen. Ik heb me ook al afgevraagd hoe het zou komen. Het valt me idd op dat ik het alleen heb ij Radio 1, niet bij Q-Music of Stubru of anderen.
                                        Misschien eerder een VRT- dan een Audi-probleem? Ik vraag het sowieso eens na in de garage bij het volgende onderhoud (wel pas over 20.000 km).

Comment

• tja voor mij zou da geen probleem zijn , ik luister nooit naar radio 1
                                          altijd naar stu bru of rgr of cd natuurlijk
                                          en binnenkort i-pod
                                          maar voor wie problemen heeft met FM ontvangst , waarom steek je geen DAB tuner , das echt een wereld van verschil hoor
                                          ze zenden wel uit in 160 kbps , das wel jammer , maar ja
                                          en enkel maar VRT zenders natuurlijk , andere zitten er (nog) niet op
                                          1991 Audi S2 coupe
                                          2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Working...
                                          X