Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten
    ivm cascadeblauw: die kleur staat niet altijd in Kortenberg. Best via de dealer navragen (=laten bellen naar Kortenberg), dat heb ik toen ook gedaan.
    De dealer had niet eens de moeite gedaan om die kleur te vermelden toen we in de toonzaal waren ... Enkel grijs en zwart kregen we te zien en aangezien we leasingklanten zijn die verplicht in zijn garage moeten kopen, is er ook niet veel interesse van zijn kant om er veel tijd en moeite in te steken

De wagen is intussen besteld, dus we zullen binnen enkele maanden wel zien hoe het er uitziet
    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
      De dealer had niet eens de moeite gedaan om die kleur te vermelden toen we in de toonzaal waren ... Enkel grijs en zwart kregen we te zien en aangezien we leasingklanten zijn die verplicht in zijn garage moeten kopen, is er ook niet veel interesse van zijn kant om er veel tijd en moeite in te steken

De wagen is intussen besteld, dus we zullen binnen enkele maanden wel zien hoe het er uitziet
      Garage Claessens?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
        Garage Claessens?
        yep
        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
        '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
          yep
          Ik ken het gevoel... De onze komen ook (verplicht) van daar...
          Na het afhalen van de auto, komen we daar 4 jaar niet meer terug.

Comment

• Mijn gps (MMI 2G) blijft vreemdgenoeg op de meest willekeurige plaatsen het Albertkanaal aangeven, iets wat het systeem van in het begin al had. Zou dat iets met de watersnood te maken hebben? ;-)
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

Mijn gps (MMI 2G) blijft vreemdgenoeg op de meest willekeurige plaatsen het Albertkanaal aangeven, iets wat het systeem van in het begin al had. Zou dat iets met de watersnood te maken hebben? ;-)
              Je hebt misschien de maritieme versie...

Comment

• Ruitensproeier vloeistof

Mijn ruitensproeierreservoir blijft leeg lopen.
                De wagen is hier nu al 3 maal voor binnen geweest, reeds 2 maal hebben ze de sproei instalatie van de lichten vervangen.
                Alle geluk beseft men bij Garage Ceulemans in Haasrode de hallucinante diepte van hun eigen incompetentie niet.
                Eind deze maand gaat hij bij een andere dealer binnen waar ik veel meer vertrouwen in heb.
                Deze zal het wel oplossen.....

Comment

Mijn gps (MMI 2G) blijft vreemdgenoeg op de meest willekeurige plaatsen het Albertkanaal aangeven, iets wat het systeem van in het begin al had. Zou dat iets met de watersnood te maken hebben? ;-)
                  Heb je er de optie "Amfibie pakket" bijgekregen misschien???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KriBroX Bekijk Berichten
                    Heb je er de optie "Amfibie pakket" bijgekregen misschien???
                    lol, ze hadden er beter het allroad-pakket bijgedaan want dat ding wordt de laatste tijd op het meest onherbergzame terrein gebruikt/misbruikt.

Het is soms wel grappig om te zien waar het Albertkanaal nu weer opduikt, waarschijnlijk is het allemaal overstromingsgebied

Comment

• Comment

Zelfs de watertemperatuur wordt weergegeven in de 2e foto

Comment

• Vandaag iets leuk meegemaakt op de autosnelweg.
                          Ik rij rustig tegen 120 km/h naar Antwerpen op de E19.
                          Komt er een wagen iets sneller aangereden ( klein peugotteke )
                          En blijven ineens achter mij hangen, in de wagen zitten 2 jonge gasten druk aan het uitleggen.
                          Na enige tijd rijdt hij mij zeer langzaam voorbij.
                          Eenmaal voor mij rijdend, doet ie zijn raam omlaag, steekt zijn arm uit en zijn duim omhoog

Blijkbaar reed ik in zijn " wanna have " auto rond...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zipo Bekijk Berichten
                            Zelfs de watertemperatuur wordt weergegeven in de 2e foto
                            Het valt me nu weer op dat op de eerste foto geen airco-temperatuur vermeld wordt, het is me nog al ooit opgevallen dat ik die temperatuur niet terugvind maar na het stilleggen van de motor is dat de volgende keer weer in orde.

En dat van de "maritieme versie"/ "Amfibie pakket" moet ik nu toch stilaan beginnen geloven; vanmorgen was het de Rijn die aan de beurt was (zat wel in D)
                            Bijgevoegde Bestanden
                            Last edited by ; 19/11/2010, 00:06.

Comment

• Zelf wil ik een A4 sedan gaan kopen. Ben aan het twijfelen tussen drie kleuren (Kwarts grijs, meteoor grijs en phantom zwart). Graag wil ik al mijn ramen laten tinten. Heeft er iemand een foto van een sedan waarvan de ramen zijn getint (in de één van mijn voorkeur kleuren). Via internet kan ik alleen maar stations (avants) vinden.

Kleine opmerking: ben van plan een hele lichte tinting te kiezen (15 a 30 %).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                Waarom heb je dat niet gekocht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bsoers Bekijk Berichten
                                  Zelf wil ik een A4 sedan gaan kopen. Ben aan het twijfelen tussen drie kleuren (Kwarts grijs, meteoor grijs en phantom zwart).
                                  ik vind persoonlijk meteoor vrij triestig op een A4, zeker zonder chrom accenten
                                  maakt dan een beetje "basic", vooral met standardvelgen
                                  daar er zoveel zwarte rijden, zou ik voor kwartzgrijs gaan (een kleur die trouwens weinig vervuilt !)
                                  but it's your choice !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                                    Waarom heb je dat niet gekocht?

Citaat uit de openingspost van m'n E91

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
                                    Na lang twijfelen tussen een A4 Avant en een E91 is het toch terug een BMW geworden. De testritten spraken duidelijk in het voordeel van de BMW. Lang leve achterwielaandrijving!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
                                      Eenmaal voor mij rijdend, doet ie zijn raam omlaag, steekt zijn arm uit en zijn duim omhoog
                                      Je bent toch zeker dat het zijn duim was en niet een andere vinger ?

Comment

• Voilà, heb mijn wintervelgen er op gelegd, het zijn deze hier:

Hoewel ze maar een klein beetje lager profiel hebben (225/50R17 ipv 225/55R16) dan mijn gewone "leasing" velgen (die "lelijke" met 6 spaken), vind ik dat ze al behoorlijk wat harder zijn.
                                        Maar er is duidelijk meer grip met die winterbanden. Ik kan het iedereen alleen maar aanraden.

Voor de zomer heb ik me net een stel originele S4 velgen gekocht:

Waarschijnlijk zullen ze wel nog ietske harder zijn want 245/40R18 maar ik vind ze ongeloofelijk mooi.
                                        Vraag: mijn wagen (een avant in kwartzgrijs) is spijtig genoeg niet uitgerust met de alu raamomlijsting, maar wel met de standaard zwarte omlijstingen. Iemand een idee of dat gemakkelijk te vervangen is ?
                                        Last edited by fdeville; 19/11/2010, 21:09.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk Berichten
                                          Vraag: mijn wagen (een avant in kwartzgrijs) is spijtig genoeg niet uitgerust met de alu raamomlijsting, maar wel met de standaard zwarte omlijstingen. Iemand een idee of dat gemakkelijk te vervangen is ?
                                          ik zou dat eerder niet doen, want met de chrom-accenten valt de minste afwijking in de uitlijning van de verschillende stroken meteen op
                                          en dat zijn zaken die heel moeijlijk af te stellen zijn

Comment

Working...
                                          X