Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
    Wat heb je eigenlijk allemaal nodig om via die VAG COM die aanpassingen te kunnen doen? Waar kan je dat verkruigen en wat kost het?
    Laptop en kabeltje.
    Officieel kabeltje: zie Ross-Tech (vrij kostelijk)
    Onofficieel kabeltje: talrijke aanbiedingen in China.

De mijne werkt, maar ik kan mijn VCDS software (=de grafische interface) niet upgraden, want dan werkt de kabel niet meer...
    Gekocht voor 32USD op:
    Last edited by ; 14/02/2011, 16:47.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bruno Bekijk Berichten
      Na 5 maanden wachten is de A4 binnen in de garage!
      Proficiat! Het is het wachten duidelijk waard - nice combination!
      Al valt 5 maand fameus mee...meesten moeten 6 maand wachten en mijn levertermijn is zelfs op 8 maanden geschat (zogezegd door het schuifdak maar heb moeite om dat te geloven!)

Hadden ze je op voorhand 5 maand levertermijn opgegeven of is je wagen vroeger dan voorzien aangekomen?

Comment

• Weet er iemand of het lichtpakket/module enkel extra verlichting binnenin omvat of is dit ook aan de buitenkant (i.e. handgrepen aan de buitenzijde)?

Comment

• Enkel binnenkant, geen ledjes aan de deurgrepen, zoals bij BMW bijvoorbeeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Octavian Bekijk Berichten
            Proficiat! Het is het wachten duidelijk waard - nice combination!
            Al valt 5 maand fameus mee...meesten moeten 6 maand wachten en mijn levertermijn is zelfs op 8 maanden geschat (zogezegd door het schuifdak maar heb moeite om dat te geloven!)

Hadden ze je op voorhand 5 maand levertermijn opgegeven of is je wagen vroeger dan voorzien aangekomen?
            Bedankt. Ze hadden op de bestelbon februari vermeld als leveringstermijn. Nadien spraken ze van een productie week 6 (vorige week dus) maar plots vrijdag kreeg ik telefoon dat de wagen binnen was in de garage. Iets vroeger dan voorzien...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bruno Bekijk Berichten
              Bedankt. Ze hadden op de bestelbon februari vermeld als leveringstermijn. Nadien spraken ze van een productie week 6 (vorige week dus) maar plots vrijdag kreeg ik telefoon dat de wagen binnen was in de garage. Iets vroeger dan voorzien...
              Hopelijk kan ik binnenkort hetzelfde zeggen!

Had nog getwijfeld om dezelfde velgen te nemen maar heb uiteindelijk voor het schuifdak en de 18" velgen gekozen...zeer moeilijke keuze want vind de 19" echt wel top en het maakt je S-Line versie mooi af!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Junni Bekijk Berichten
                Enkel binnenkant, geen ledjes aan de deurgrepen, zoals bij BMW bijvoorbeeld.
                Thanks! Heb de optie genomen zonder het werkelijk gezien te hebben...naar't schijnt toch de moeite waard dus ik hoop dat ze gelijk hebben!

Comment

Enkel binnenkant, geen ledjes aan de deurgrepen, zoals bij BMW bijvoorbeeld.
                  Hierjuist gezien (op UK site) dat lichtmodule toch wel optie aan de buitenkant omvat, nl. verlichting aan de onderkant van de buitenspiegel. We zullen maar stellen dat het wat subtieler oogt vergeleken met de deurgreepverlichting bij BMW!

Comment

• Dan lijkt me dat de UK anders te zijn. Je moet maar eens een kijkje nemen op de CC van de Belgische site. Of ik kijk er zelf los over

Comment

• Tunning

Hallo,

ik rijd met een a4 b8 2.0 tdi quattro 170 hp bouwjaar 2009.
                      Ik vroeg aan de garage of deze met garantie getuned kon worden, maar dit ging niet omdat er een (DCP pomp ofzo ??) op gemonteerd is voor de Co uitstoten?

Iemand ervaring mee?

Comment

• Ze bedoelden de DPF (Diesel Partikel Filter) toch niet? Die motor is trouwens perfect te tunen hoor.

Comment

• tunning

Dat hij kan niet kan getuned worden bedoelde ik niet, wel dat de Audi garage geen garantie wou geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chemistry 83 Bekijk Berichten
                            Hallo,

ik rijd met een a4 b8 2.0 tdi quattro 170 hp bouwjaar 2009.
                            Ik vroeg aan de garage of deze met garantie getuned kon worden, maar dit ging niet omdat er een (DCP pomp ofzo ??) op gemonteerd is voor de Co uitstoten?

Iemand ervaring mee?

Deze versie staat nochtans wel op de site van ABT. En voor zover ik weet, is er bij ABT wel garantie. Misschien toch eens horen in een andere garage?

Het extra vermogen en koppel zijn echter niet fenomenaal.

Comment

• Heinz zou 204 pk leveren maar betrouw ik niet helemaal......
                              het is garage in Aalst waar ik het gevraagd heb ....garage Thoen

Comment

• Apecbelgium is een aanrader, en zij kunnen normaliter ook extra garantie voorzien.

Comment

Apecbelgium is een aanrader, en zij kunnen normaliter ook extra garantie voorzien.
                                  Garantie voor hoe lang dan ? Mocht ik dit doen dan zou ik om de 2 jaar een nieuwe kopen denk ik... ik kan me niet voorstellen dat die motorblok eenzelfde levensduur zal hebben...
                                  Waarom dan niet gewoon meer cilinderinhoud / cilinders ?

Comment

• Je moet hen maar even contacteren (www.apecbelgium.be), aangezien ik de details er niet van ken. Zeg gerust dat je gestuurd bent door mij. Ik ben al met twee wagens bij hen geweest (en nog enkele vrienden), en altijd prima service en resultaten gehad.

Comment

• Juist bestelbon in het bedrijf afgegeven :-)

Audi A4 Tdie
                                      Teak bruin
                                      Lifestyle plus pack (DVD)
                                      Arkana beige bekleding
                                      Chromatische binnenspiegel/licht en regen sensor
                                      Nu maar wachten tot hij er is en ik vrees dat dat wel eens 7 maanden zal zijn :-(
                                      Kijk er nu al naar uit :-)

Comment

• MMI en HTC Wildfire

Misschien iemand die toevallig het zelfde probleem heeft?

Ik heb mijn oude Samsung telefoon een aantal maanden geleden vervangen door een HTC Wildfire.
                                        Omdat wanneer ik een gesprek via BT binnenkrijg deze wel wordt opgenomen door de MMI en de telefoon, maar dadelijk de radio verder gaat spelen en ik niets hoor aan de andere kant van de lijn. De persoon aan de andere kant hoort mij dus ook niet.
                                        Rest me alleen dan nog om op te hangen en zelf terug te bellen.

Ondertussen dus een HTC, maar ook hier hetzelfde probleem. Nu geeft zelfs Android een foutmelding in de aard van android.com.phone reageert niet meer ...

Eerst leek het of het vooral voorkwam wanneer iemand via een vaste lijn belt, maar de laatste keren gebeurde het ook wanneer de andere persoon mobiel belde.

Heb al eens een volledige herinstallatie gedaan van de telefoon, maar dat hielp ook niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alfadog Bekijk Berichten
                                          Juist bestelbon in het bedrijf afgegeven :-)

Audi A4 Tdie
                                          Teak bruin
                                          Lifestyle plus pack (DVD)
                                          Arkana beige bekleding
                                          Chromatische binnenspiegel/licht en regen sensor
                                          Nu maar wachten tot hij er is en ik vrees dat dat wel eens 7 maanden zal zijn :-(
                                          Kijk er nu al naar uit :-)
                                          Schitterende combinatie inter. en exter. kleuren, zeker fotos posten als je hem hebt.
                                          Veel sterkte met het wachten.....

Comment

Working...
                                          X