Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Willli Bekijk Berichten
    inderdaad, een simpele tom tom geeft aan hoe snel je mag in de zone waar je bent. Ik zou verwachten dat een A4 dat ook kan...
    allemaal een kwestie van update van de gegevens...
    MMi updaten kost gemakkelijk anderhalf uur, en dan moet de verbinding met de centrale computer niet uitvallen...
    mijn Garmin vertoont ook hier en daar een foutje (hier 50 ipv 70...) maar gelet op de prijs van de updating laat ik het maar zo
    en ja, ik rijd niet zo snel dat ik de borden niet meer kan lezen...

Comment

• Een vraagje over de SD-slotjes. Kun je er enkel een SD-kaart voor gebruiken of ook de nieuwere SDHC-kaarten?

Thanks!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smekkie Bekijk Berichten
        Een vraagje over de SD-slotjes. Kun je er enkel een SD-kaart voor gebruiken of ook de nieuwere SDHC-kaarten?

Thanks!
        geen probleem met de SDHC, ga je gang !

Comment

Een vraagje over de SD-slotjes. Kun je er enkel een SD-kaart voor gebruiken of ook de nieuwere SDHC-kaarten?

Thanks!
          Ik heb er 2 Transcend 32Gb SDHC kaartjes insteken en die doen het perfect !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
            Ik heb er 2 Transcend 32Gb SDHC kaartjes insteken en die doen het perfect !
            Ah er kan dus 2x 32GB in? Amai hoeveel CD's of MP3's kun je dan wel niet meenemen seg?!

Comment

• Heeft iemand dit probleempje ook?

Als ik na het starten van de wagen onmiddellijk de zetelverwarming of normale verwarming verander dan krijg ik deze indicatie niet te zien op het MMI scherm (die overlay die er van links komt ingeschoven met de zetelverwarming aanduiding (1-6) of temperatuur aanduiding). Tevens zal ik die gedurende de rit ook niet meer te zien krijgen als ik deze terug verander.

Als ik een paar seconden langer wacht na het starten, dan heb ik dat probleem niet.

Comment

Ah er kan dus 2x 32GB in? Amai hoeveel CD's of MP3's kun je dan wel niet meenemen seg?!
                Ik heb deze kaartjes, ook, maar de eerste is eentje van 8GB waarop de navigatie DVD gekopieerd staat, de andere is 32GB muziek. O ja, en mijn ipod van 64GB hangt er ook nog aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BnRt Bekijk Berichten
                  Heeft iemand dit probleempje ook?

Als ik na het starten van de wagen onmiddellijk de zetelverwarming of normale verwarming verander dan krijg ik deze indicatie niet te zien op het MMI scherm (die overlay die er van links komt ingeschoven met de zetelverwarming aanduiding (1-6) of temperatuur aanduiding). Tevens zal ik die gedurende de rit ook niet meer te zien krijgen als ik deze terug verander.

Als ik een paar seconden langer wacht na het starten, dan heb ik dat probleem niet.
                  Dat heb ik ook al ondervonden, als je te snel na het starten temperatuur of zetelverwarming wil veranderen, geeft die niks weer.
                  Maar na een seconde of 10 schuift het schermpje van zetelverwarming of temperatuur snel rechts en terug links in.
                  Nadien kan ik wel alles aanpassen met visuele ondersteuning.

Ligt een beetje aan de traagheid van opstart van het ganse MMI systeem denk ik.

Comment

Ik heb deze kaartjes, ook, maar de eerste is eentje van 8GB waarop de navigatie DVD gekopieerd staat, de andere is 32GB muziek. O ja, en mijn ipod van 64GB hangt er ook nog aan
                    Amai een boomcar!

Comment

Heeft iemand dit probleempje ook?

Niet gelijkaardag nee maar wel dat bvb bij gebruik van navi het menu 'laden uit adresboek' niet meteen oplicht en dus niet beschikbaar is maar wel oplicht na een 10-15 sec..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zipo Bekijk Berichten
                        Niet gelijkaardag nee maar wel dat bvb bij gebruik van navi het menu 'laden uit adresboek' niet meteen oplicht en dus niet beschikbaar is maar wel oplicht na een 10-15 sec..
                        Dat heb ik ook met de mijne (is nog MMI 2G, DVD), maar ik heb wel de indruk dat MMI 3G minder vlot werkt

Comment

Amai een boomcar!
                          Boomcar nu ook weer niet ; maar in de vorige auto hebben jaren lang het zelfde pakje cd's gelegen. Nu heb ik tenminste alle muziek bij de hand en moet ik niet voor de honderdste keer naar dezelfde cd luisteren ...

Comment

• 10.000 ste lezer

Ik heb zonet mijn 10.000ste lezer gehad op het 2.7 testforum....het artikel word blijkbaar gesmaakt....

Comment

• zou een 35 mm verlaging in combinatie met 19 inch wielen gaan of zou dit teveel verlaagd zijn ?

Comment

• Dagrijverlichting

Is het mogelijk de standaard dagrijverlichting in xenon of led verlichting te vervangen?

Zie namelijk vaker een A4 b8 zonder de devil eyes led verlichting rijden, maar wel met de dagrijverlichting in "wit"licht wat een mooiere uitstraling heeft.

Tevens ben ik aan het denken om de gewone verlichting te vervangen door Xenon. Hebben jullie tips/ervaring met bepaalde bedrijven of bepaalde fittings welke goed werken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bsoers Bekijk Berichten
                                  Is het mogelijk de standaard dagrijverlichting in xenon of led verlichting te vervangen?
                                  Ik heb begrepen dat de dagrijverlichting van de originele halogeenkoplampen niet te vervangen is, deze zou volledig afgesloten in het lichtblok zitten. Bij Audi hadden ze zich er waarschijnlijk wel aan verwacht dat mensen dit zelf zouden gaan verwisselen.

Oorspronkelijk geplaatst door bsoers Bekijk Berichten
                                  Tevens ben ik aan het denken om de gewone verlichting te vervangen door Xenon. Hebben jullie tips/ervaring met bepaalde bedrijven of bepaalde fittings welke goed werken?
                                  Ja, afblijven... Aftermarket xenon in halogeen-lichtblokken "sucken als de beesten", er zit namelijk geen lens in om het xenonlicht te bundelen, en ook al geen koplampsproeiers (in de bumper). Gevolg: het licht verspreidt zich in alle richtingen en is veel meer verblindend voor tegenliggers.
                                  De enige degelijke oplossing is via Kufatec de originele lichtblokken aanschaffen -> http://www.kufatec.de/shop/product_i...udi-A4-8K.html
                                  Last edited by ; 18/04/2011, 02:17.

Comment

• Eindelijk de nieuwe neus erop.

Misschien moeilijk te zien, maar de custom airduct uitlaat. Sluit mooi aan op de rem koelers.

Deze week wel nog de PDC+ module vervangen en coderen. Hopelijk zonder problemen.

Comment

• Ik ben niet zo voor kiekendraad.

Comment

• eigenlijk zou het nummerplaat nu nog moeten verdwijnen
                                        het geeft wel een "Bentley"-look...

Comment

• @ DaSquade: ik vind het mooie aanpassingen die de wagen een aggressievere look geven. Zeker geslaagd, eens te meer omdat er geen "sneeuwruimer-spoiler" opzit zoals je bij sommige wagens al eens ziet. Nice!
                                          Last edited by ; 19/04/2011, 10:05. Reden: typo

Comment

Working...
                                          X