Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hier klopt iets niet, een wagen geproduceerd in 2009 is toch een wagen met bouwjaar 2009 ?
    Volgens mij begint 2010 pas in januari, of zie ik iets over het hoofd ?
    Dit is belangrijk, als je zoals ik om de 2,5 jaar veranderd van wagen, en niet met een leasing rijdt.
    De verkoopwaarde is toch gelinkt aan het bouwjaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alainis Bekijk Berichten
      Hier klopt iets niet, een wagen geproduceerd in 2009 is toch een wagen met bouwjaar 2009 ?
      Dit is belangrijk, als je zoals ik om de 2,5 jaar veranderd van wagen, en niet met een leasing rijdt.
      Bouwjaar is dan 2009. Auto's die nu geproduceerd worden hebben wel modeljaar 2010.
      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Is normaal, als de ruitenwissers niet gebruikt hoeven te worden duiken ze onder de carrosserie om de stroomlijn te verbeteren, en het verbruik te beperken. Vorsprung durch technick zeker ?

Comment

Is normaal, als de ruitenwissers niet gebruikt hoeven te worden duiken ze onder de carrosserie om de stroomlijn te verbeteren, en het verbruik te beperken. Vorsprung durch technick zeker ?
          Daar is Audi absoluut niet de eerste mee..
          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door peppi Bekijk Berichten
            Hi allemaal,

is er iemand die al een MY2010 gezien heeft? of foto's heeft?
            ik veronderstel dat de eerste ondertussen zullen geleverd zijn..

ik wacht nog op mijne...productieweek 26...

grtz
            foto's van mj2010 led achterlichten vandaag gevonden op duitse forums,
            audi-a4-8k-0609-08-9560.jpg
            audi-a4-8k-0609-11-12337.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GO74 Bekijk Berichten
              foto's van mj2010 led achterlichten vandaag gevonden op duitse forums,
              [ATTACH]64417[/ATTACH]
              [ATTACH]64418[/ATTACH]
              Als dit juist is: joehoe!!!

Comment

Hier klopt iets niet, een wagen geproduceerd in 2009 is toch een wagen met bouwjaar 2009 ?
                Gij bedoelt het bouwjaar, maar ge hebt ook een modeljaar. Veel merken brengen lichte verbeteringen aan aan een wagen doorheen zijn levensloop. Iedereen kent de bekende faceliften, maar auto's worden ook vaak jaarlijks licht herzien. Daarom worden ze onderverdeeld in jaargangen, het model van dat jaar heeft vaak een iets andere optielijst of een wat beter navigatie ofzo dan het jaar voorheen. Die jaargang wordt meestal vernoemt naar het komende jaar.

Het komt natuurlijk ook vaak voor dat 2 jaargangen hetzelfde zijn, maar vooral in de eerste levensjaren van een auto wordt er wel al eens wat verandert

Comment

• Een mooi voorbeeld zijn die trillingen, bij bouwjaar 2010 zijn die waarschijnlijk weg.

Comment

• heb daarnet mijn A4 avant op de parking gezien bij audi: goed ingepakt in plastiek, maar ik kon toch heel duidelijk zien dat het led achterlichten zijn. Hij is geproduceerd in week 22 (vrijdag 29/5), dus de eerste week van MY2010. Bij deze mogen jullie er zeker van zijn dat ze wel degelijk led achterlichtne hebben, heb het met mijn eigen ogen gezien

Comment

• Eerste "real life" beelden van de sportzetels in stof Atrium:

Dit wordt serieus wennen geloof ik ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
                        Eerste "real life" beelden van de sportzetels in stof Atrium:

Dit wordt serieus wennen geloof ik ...
                        Gedver man ... Ik had het me ook anders voorgesteld....

En zeggen dat dat nu het enige is waar ik aan toe gegeven heb aan mijn vrouw: geen leder! Amai, dat zal idd ofwel serieus wennen zijn, ofwel laat ik er alcantara of leder overtrekken...

Ik had het detail van het ruitenmotief iets kleiner verwacht.

Ik ben nu wel een schotland-fan maar Tartan is waarschijnlijk het enige waar ik wat problemen mee heb... en ze steken het dan nog in mijnen nieuwen A4...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                          Gedver man ... Ik had het me ook anders voorgesteld....

En zeggen dat dat nu het enige is waar ik aan toe gegeven heb aan mijn vrouw: geen leder! Amai, dat zal idd ofwel serieus wennen zijn, ofwel laat ik er alcantara of leder overtrekken...

Ik had het detail van het ruitenmotief iets kleiner verwacht.

Ik ben nu wel een schotland-fan maar Tartan is waarschijnlijk het enige waar ik wat problemen mee heb... en ze steken het dan nog in mijnen nieuwen A4...
                          Het kan in het echt wel nog meevallen hoor, foto's van auto interieurs zijn meestal te licht wegens de flits. In realiteit is de stof donkerder dan wat je op de foto ziet. Tenzij de foto door een pro genomen is natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk Berichten
                            Het kan in het echt wel nog meevallen hoor, foto's van auto interieurs zijn meestal te licht wegens de flits. In realiteit is de stof donkerder dan wat je op de foto ziet. Tenzij de foto door een pro genomen is natuurlijk.
                            Die hoop heb ik ook, en je hebt gelijk, de zwarte stof is idd een stuk donkerder dan op de foto (heb nu ook zwarte stof) en aangezien ik de dakhemel ook in zwart besteld heb zal dit het licht binnenin ook minder weerkaatsen, dus donkerder zijn...hoop ik...

Afijn, de 29ste zullen we het zien zeker... dan mag ik hem normaal gezien gaan ophalen.

Comment

Op één van die foto's (nr 4) staat een Blackberry Bold in een houder. Iemand een idee wat voor installatie (elk merk van houder) dat juist is ? Ik heb exact dezelfde BB en ben ook zinnens hem te laten inbouwen.

Comment

Zie ik da nu goed dat die een DVD aan het afspelen is?

gaat dat standaard met die nieuwe MMI of moet je nog entertainment pack ofzo hebbe?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daffeh Bekijk Berichten
                                  Zie ik da nu goed dat die een DVD aan het afspelen is?

gaat dat standaard met die nieuwe MMI of moet je nog entertainment pack ofzo hebbe?
                                  Standaard op het "grote" MMI systeem (met harde schijf). Als je het B&O soundsystem hebt zelfs in 5.1 surround, anders jammer genoeg enkel in stereo.

Comment

• iemand al ervaring met de, op audi shop , aangeboden OBD motortuning van ABT
                                    Dit voor de 2.0 TDI 136PK MULTITRONIC.? Dit zou blijkbaar nog niet lukken in belgie. Hoewel het toch aangeboden staat...Enkel duitsland maar dan voor de 143 pk en alle andere standaardvermogens...

Mijn dealer zij me dat dit door de multritronic komt, andere bronnen beweren dat het bij geen enkel 2.0 136 pk zou gaan...(de ABT tuning alvast) Andere tunings (zonder audigarantie) wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SvenG Bekijk Berichten
                                      iemand al ervaring met de, op audi shop , aangeboden OBD motortuning van ABT
                                      Dit voor de 2.0 TDI 136PK MULTITRONIC.? Dit zou blijkbaar nog niet lukken in belgie. Hoewel het toch aangeboden staat...Enkel duitsland maar dan voor de 143 pk en alle andere standaardvermogens...

Mijn dealer zij me dat dit door de multritronic komt, andere bronnen beweren dat het bij geen enkel 2.0 136 pk zou gaan...(de ABT tuning alvast) Andere tunings (zonder audigarantie) wel
                                      Een multitronic tunen ze bij audi zelf niet. (nog een punt die me voor de handbak deed kiezen)

Volgens mij hé...

Comment

• Hey gasten,
                                        Heeft er al iemand een manuele 136pk bij audi zelf laten chippen ?

Comment

Working...
                                        X