Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten
    Toevallig ook gemerkt de laatste weken, geprobeerd met lichten aan ruiten te sproeien zodat ze langs buiten gereinigd werden, maar inderdaad, het schijnt binnenin te zijn, lijkt een soort condens, misschien te verklaren door hoge warmte binnenin, en relatieve koude daarbuiten...

Zou dit tijdens het rijden sowieso niet verdwijnen?
    Nou , ik zie het ook als de auto gewoon een avond stilstaat... Het is dus zeker geen condens. Maar aanslag van iets dat ooit condens is geweest!
    Kijk maar eens als de auto een dag stil heeft gestaan of je het dan ook ziet...

Comment

• Weet er iemand of de MMI cue-files of M3u-files kan lezen van een cd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dille Bekijk Berichten
        Weet er iemand of de MMI cue-files of M3u-files kan lezen van een cd?
        Ik dacht het wel, mijn vorige RNS-E kon dat toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
          Ik dacht het wel, mijn vorige RNS-E kon dat toch
          Ik heb juist een cdke geschreven met een cue-file en dat werkt al niet
          Nu is nen m3u testen.

Comment

• Heb net een A4 besteld (modelj 2009 stock) met GPS DVD (Lifestyle Plus pakket)

Weet iemand wat type radio en hoeveel boxen hierbij is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Cl Bekijk Berichten
              Heb net een A4 besteld (modelj 2009 stock) met GPS DVD (Lifestyle Plus pakket)

Weet iemand wat type radio en hoeveel boxen hierbij is?
              De radio is onderdeel van het MMI.
              En ik vermoed dat het 6 boxen zijn.

Comment

• Ok.

Ik dacht dat ik de keuze had gemaakt voor monza grijs, maar nu kom ik deze foto's tegen ...

En het doet me weer twijfelen om toch geen zwarte te nemen...

Comment

• Comment

De radio is onderdeel van het MMI.
                    En ik vermoed dat het 6 boxen zijn.
                    Hmmm...dat is het enige nadeel van een stockwagen...
                    Is er nadien nog iets aan te verbeteren aan de hifi of is dit hopeloos?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Cl Bekijk Berichten
                      Hmmm...dat is het enige nadeel van een stockwagen...
                      Is er nadien nog iets aan te verbeteren aan de hifi of is dit hopeloos?
                      Geen idee. Maar de vraag is hoe precies je bent op audio gebied.
                      Ik heb een testwagen gereden met een MMI en ik zou er zeker mee kunnen leven hoor. Het speelt al niet slecht.
                      Als je nu natuurlijk een bose of b&o gewoon bent in de wagen ga je het verschil wel horen, maar zoniet voldoet het eigenlijk ...

Comment

Ok.

Ik dacht dat ik de keuze had gemaakt voor monza grijs, maar nu kom ik deze foto's tegen ...

Tja... zwart is altijd mooi hé!
                        Zoals je zag in http://www.autoforum.be/showthread.php?t=40051 ben ik overgeschakeld op wit omdat:

-ik reeds jaren met zwarte auto's reed en eens wat anders wou.
                        -er bijna 80% zwarte A4's rondrijden
                        -het zwart na 3,5 jaar en een goeie 140.000 km er serieus door zat (vraag maar aan simoni, hij nam hem onder handen, maar moet ook toegeven dat ik hem niet "met manieren" onderhouden had, wat ik nu wel doe, heb mijn lesje geleerd ). Ik heb het dan vooral over zeer duidelijke steenslag, vanaf er een kras op staat (waar jij waarschijnlijk serieuze allergie-verschijnselen zal beginnen vertonen ) dat er ook zeer duidelijk uitkomt enz...
                        -de lijnen van de wagen veel beter uitkomen op een lichter kleur (maar dat is voor elke wagen zo natuurlijk)

Daarentegen is zwart waarschijnlijk voor jou het summum om op te werken?

Comment

Ok.

Ik zou niet langer twijfelen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                            Tja... zwart is altijd mooi hé!
                            Zoals je zag in http://www.autoforum.be/showthread.php?t=40051 ben ik overgeschakeld op wit omdat:

-ik reeds jaren met zwarte auto's reed en eens wat anders wou.
                            -er bijna 80% zwarte A4's rondrijden
                            -het zwart na 3,5 jaar en een goeie 140.000 km er serieus door zat (vraag maar aan simoni, hij nam hem onder handen, maar moet ook toegeven dat ik hem niet "met manieren" onderhouden had, wat ik nu wel doe, heb mijn lesje geleerd ). Ik heb het dan vooral over zeer duidelijke steenslag, vanaf er een kras op staat (waar jij waarschijnlijk serieuze allergie-verschijnselen zal beginnen vertonen ) dat er ook zeer duidelijk uitkomt enz...
                            -de lijnen van de wagen veel beter uitkomen op een lichter kleur (maar dat is voor elke wagen zo natuurlijk)

Daarentegen is zwart waarschijnlijk voor jou het summum om op te werken?
                            Helemaal juist !

Een aantal van de zaken die je aanhaalt heb ikzelf ook vermeld een paar pagina's terug, en toen besloot ik zeker geen zwarte te nemen ...
                            De lijnen komen beter uit bij een lichter kleur, overgrote deel van A4's is zwart, en ik heb al een zwarte wagen.

Maar dan zag ik bovenstaande foto's, en zo is de mijne op dit moment ook geconfigureerd qua exterieur en interieur ...
                            En ik dacht van damn, ik kan dat dus zo mooi detailen dat je ervan omver valt ...

Dus bij deze heb ik terug 2 keuzes te maken.

1.8 TFSI / 2.0 TDI
                            Monza / Saphire

Pff, hoe langer ik alles bekijk hoe moeilijker de keuze wordt ...

Ow, en als ik zwart neem, ga ik voor de chromen accenten of neem ik het black optic pack ???

Comment

Helemaal juist !

Een aantal van de zaken die je aanhaalt heb ikzelf ook vermeld een paar pagina's terug, en toen besloot ik zeker geen zwarte te nemen ...
                              De lijnen komen beter uit bij een lichter kleur, overgrote deel van A4's is zwart, en ik heb al een zwarte wagen.

Maar dan zag ik bovenstaande foto's, en zo is de mijne op dit moment ook geconfigureerd qua exterieur en interieur ...
                              En ik dacht van damn, ik kan dat dus zo mooi detailen dat je ervan omver valt ...

Dus bij deze heb ik terug 2 keuzes te maken.

1.8 TFSI / 2.0 TDI
                              Monza / Saphire

Pff, hoe langer ik alles bekijk hoe moeilijker de keuze wordt ...

Ow, en als ik zwart neem, ga ik voor de chromen accenten of neem ik het black optic pack ???
                              1.8TFSI en chroom :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                1.8TFSI en chroom :p
                                Monza of saphire ?

Comment

Monza of saphire ?
                                  Lavagrijs is ook bijna zwart... maar toch net niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
                                    Lavagrijs is ook bijna zwart... maar toch net niet...
                                    Lavagrijs is niet mijn ding ... moeilijk om echt een héél diepe glans in te krijgen.
                                    In de zon is het ook meer bruin ...

Heb nu al 2 - 3 lavagrijze wagens gedetailed en hoewel ik wel tevreden ben over het resultaat heb ik geen WOW reactie ... wat ik met een diep zwarte wel heb.

Misschien moet ik toch voor een niet metaal zwarte gaan

Comment

Lavagrijs is niet mijn ding ... moeilijk om echt een héél diepe glans in te krijgen.
                                      In de zon is het ook meer bruin ...

Heb nu al 2 - 3 lavagrijze wagens gedetailed en hoewel ik wel tevreden ben over het resultaat heb ik geen WOW reactie ... wat ik met een diep zwarte wel heb.

Misschien moet ik toch voor een niet metaal zwarte gaan

Is er geen verschil in gebruikskosten benzine tov diesel? Om maakt de 3000 euro dit goed tov een diesel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk Berichten
                                        Is er geen verschil in gebruikskosten benzine tov diesel? Om maakt de 3000 euro dit goed tov een diesel?
                                        Na 4 jaar zou het op exact hetzelfde neerkomen ... Per jaar komt het er bij mij op neer dat ik €750 meer brandstofkosten heb aan een bezine ...

Ik hou nu wel nog geen rekening met herverkoop waarde en onderhoudskosten. Maar ik denk niet dat deze in totaal veel zullen schelen. Herverkoopwaarde zal voor de diesel iets betere liggen, en onderhoudkosten voor de benzine iets beter ...

Tenzij ik iets over het hoofd zie komen beide in mijn geval dus op dezelfde kost uit ...

Enkel zal de diesel op 180pk/380Nm rijden en de benzine op 220pk/350Nm.

Ik zal ook minder km's maken als voorheen en kortere ritten, dus ik denk dat ik voor de TFSI zal gaan.

Ik ga wel eerst nog even met eentje rijden denk ik. Hopelijk met de A5 van Jimmy die al getuned is

Comment

F*cking hell
                                          Porsche 997 S

Comment

Working...
                                          X