Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een aantal van de zaken die je aanhaalt heb ikzelf ook vermeld een paar pagina's terug, en toen besloot ik zeker geen zwarte te nemen ...
De lijnen komen beter uit bij een lichter kleur, overgrote deel van A4's is zwart, en ik heb al een zwarte wagen.
Maar dan zag ik bovenstaande foto's, en zo is de mijne op dit moment ook geconfigureerd qua exterieur en interieur ...
En ik dacht van damn, ik kan dat dus zo mooi detailen dat je ervan omver valt ...
Dus bij deze heb ik terug 2 keuzes te maken.
1.8 TFSI / 2.0 TDI
Monza / Saphire
Pff, hoe langer ik alles bekijk hoe moeilijker de keuze wordt ...
Ow, en als ik zwart neem, ga ik voor de chromen accenten of neem ik het black optic pack ???
Na 4 jaar zou het op exact hetzelfde neerkomen ... Per jaar komt het er bij mij op neer dat ik €750 meer brandstofkosten heb aan een bezine ...
Ik hou nu wel nog geen rekening met herverkoop waarde en onderhoudskosten. Maar ik denk niet dat deze in totaal veel zullen schelen. Herverkoopwaarde zal voor de diesel iets betere liggen, en onderhoudkosten voor de benzine iets beter ...
Tenzij ik iets over het hoofd zie komen beide in mijn geval dus op dezelfde kost uit ...
Enkel zal de diesel op 180pk/380Nm rijden en de benzine op 220pk/350Nm.
Ik zal ook minder km's maken als voorheen en kortere ritten, dus ik denk dat ik voor de TFSI zal gaan.
Ik ga wel eerst nog even met eentje rijden denk ik. Hopelijk met de A5 van Jimmy die al getuned is
F*cking hell....zo had ik het nooit bekeken toen ik de mijne bestelde.... zeker voor 1.8TFSI gaan als ik in jouw geval was dan!!! (enkel herverkoop zou mij dan nog doen twijfelen... belgië = dieselland
Een aantal van de zaken die je aanhaalt heb ikzelf ook vermeld een paar pagina's terug, en toen besloot ik zeker geen zwarte te nemen ...
De lijnen komen beter uit bij een lichter kleur, overgrote deel van A4's is zwart, en ik heb al een zwarte wagen.
Maar dan zag ik bovenstaande foto's, en zo is de mijne op dit moment ook geconfigureerd qua exterieur en interieur ...
En ik dacht van damn, ik kan dat dus zo mooi detailen dat je ervan omver valt ...
Dus bij deze heb ik terug 2 keuzes te maken.
1.8 TFSI / 2.0 TDI
Monza / Saphire
Pff, hoe langer ik alles bekijk hoe moeilijker de keuze wordt ...
Ow, en als ik zwart neem, ga ik voor de chromen accenten of neem ik het black optic pack ???
Toevallig ook gemerkt de laatste weken, geprobeerd met lichten aan ruiten te sproeien zodat ze langs buiten gereinigd werden, maar inderdaad, het schijnt binnenin te zijn, lijkt een soort condens, misschien te verklaren door hoge warmte binnenin, en relatieve koude daarbuiten...
Xenons zouden net minder warmte moeten afgeven dan halogeenlampen. Ik heb met een van mijn vorige auto's net hetzelfde voorgehad (niet-xenon). De oorzaak zit er volgens mij in dat er nu een polycarbonaat gebruikt wordt voor koplampen, terwijl dat vroeger (>15j) nog glas was.
De radio is onderdeel van het MMI.
En ik vermoed dat het 6 boxen zijn.
Het GPS-DVD-systeem heeft 8 luidsprekers.
Als je echt een stevig volume wil met vollere bassen zou ik het soundsystem overwegen.
Neem je favoriete cd en doe de test bij de dealer. Wat voor de een luid is, is voor de ander matig.
Als het een stockwagen is wordt het wel moeilijke om dat nog in nabouw te laten plaatsen.
Een extra versterker kan er altijd wel tussen als je het standaardsysteem niet sterk genoeg vindt, de connectoren zitten op de MMI unit in het koffer (linkervak).
Knap !
Heb je bewust gekozen om de zilveren raamomlijsting weg te laten ?
Ik twijfel er ook nog over, maar ik zal ze er waarschijnlijk bijnemen...
Ik heb inderdaad bewust gekozen voor zwarte vensteromlijsting en zwarte dakrails.
vind ik persoonlijk sportiever uitzien, zeker in combinatie met de getinte ruiten
Comment