Oorspronkelijk geplaatst door laroman
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 (Part II)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk BerichtenIk heb zonet van de garage de bevestiging gekregen dat mijn A4 modeljaar 2010 gaat zijn en het nieuwe MMI systeem zal hebben!
Dus heel die logica dat de saloncondities (goedkoper lifestyle plus pack) dienden om de "stock" van oude MMI's kwijt te geraken bleek nergens op te slaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenZe gaan niet na 200 bestellingen zeggen van jongens onze GPS stock is op; we stoppen met de saloncondities. Dus proficiat maar niet te vroeg conclusies trekken, de mensen die in januari besteld hebben krijgen nog de oude se
Comment
-
Begin juni krijgt de Audi A4 een “groene” uitvoering van de 2.0 TDI, die dankzij een hele rist maatregelen slechts 119 g/km CO2 uitstoot.
De A4 2.0 TDIe is de eerste Audi die beschikt over een stop-startsysteem, waarbij de motor wordt stilgelegd als de auto stilstaat met de versnellingsbak in neutraal. De eindverhouding van de manuele zesversnellingsbak werd verlengd, om brandstof te besparen. Ook de stroomlijn werd aangepast, met een 2 centimeter verlaagde ophanging, een deels toegemaakt radiatorrooster en een spoilerkit. De 2.0 TDI ontwikkelt hier nog altijd 136 pk, maar verbruikt gemiddeld slechts 4,6 l/100 km, wat overeenkomt met een CO2-uitstoot van 119 g/km. Dat zijn uitstekende waarden, waarmee deze A4 aan de top van zijn segment staat. Een schakelindicator moet de bestuurder bijstaan. Deze A4 legt de spurt naar 100 km/h af in 9,5 seconden en haalt een top van 215 km/h. Het model bestaat overigens ook in breakvorm en verstookt dan gemiddeld 4,9 l/100 km (129 g/km CO2).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk BerichtenRichtdatum: 20 juni. Dit is mijn configuratie:
Audi A4 Avant 2.0 TDI 120 PK
Buitenkleur: meteoorgrijs
Binnenkleur: lichtgrijs
Opties:
- Pack Lifestyle Plus (GPS = verplichte optie werkgever)
- Bandenspanningscontrole (verplichte optie werkgever)
- Nageplaatste Bluetooth carkit (verplichte optie werkgever)
- Verchroomde dakrails
- Verchroomde ruitomlijsting
- Verchroomde uitlaat (wordt los besteld)
- Audi Music Interface
- Audi Soundsystem
- Multifunctioneel sportstuur
- Sportstoelen in Empore stof
- 17 inch velgen "Structure"
- Zonder kentekens achteraan
Mooie config, proficiat! Waar bestel je de verchroomde uitlaat? Weet iemand of dit ook voor 6-cyl. verkrijgbaar is? (volgens Audi webshop www.shop.audi.be blijkbaar niet?) Of is dit standaard?
Op die shop kan je trouwens ook een "Audi" kleerhanger bestellen, lijkt me wel handig.
Op www.kufatec.de heb ik trouwens ook eindelijk een pakket "A4 LED achterlichten" gevonden, prijs 700 EUR excl.montage. Mijn dealer is nu aan het uitzoeken of ze dit zien zitten, kwestie van garantie enzo.
ENNNNNN..... mijn wagen is binnen!!! Ga vanavond al eens piepen (kan het niet laten) en binnenkort is het dan eindelijk zo ver!! ;-)1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver
1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk BerichtenMooie config, proficiat! Waar bestel je de verchroomde uitlaat?
Comment
-
Nieuwe MMI
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenIk denk dat wij daar sowieso niet moeten op rekenen, heb denk ik ergens gelezen dat dat maar voor produktieweek 22 is, en ik dank dat onze wagens dan al in productie zitten?
De MMI met DVD blijft gewoon bestelbaar naast de nieuwe met HDD. Iemand die dus voordien het MMI met DVD besteld heeft, gaat dit ook gewoon krijgen. Het nieuwe MMI kost ongeveer 750,- EUR meer. Het MMI Basic is niet meer bestelbaar.
Echter, voor diegenen die Xenon+ besteld hebben is er nog hoop dat ze er meteen ook LED-achterlichten bijkrijgen.
Je kan dit allemaal verifiëren door ne keer de car-configurator op de duitse Audi site te raadplegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk BerichtenDank je! De verchroomde uitlaat moet ik nog bestellen, dit kan gewoon via de Audi dealer denk ik. Renio op het forum hier heeft er ook. Normaal zijn die ook bestelbaar voor de zescylindermodellen met een uitlaat links en rechts.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Markvdj Bekijk BerichtenDat zal dus niks worden, hoor. Ook niet als de productie na KW22 zou plaatsvinden.
Het klopt dat het bestaande "grote" MMI systeem met dvd+kaartweergave nu het "kleine" MMI systeem geworden is, maar wie het "grote" systeem besteld heeft krijgt dus het nieuwe "grote" systeem met harde schijf en 3D-weergave.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Markvdj Bekijk BerichtenDat zal dus niks worden, hoor. Ook niet als de productie na KW22 zou plaatsvinden.
De MMI met DVD blijft gewoon bestelbaar naast de nieuwe met HDD. Iemand die dus voordien het MMI met DVD besteld heeft, gaat dit ook gewoon krijgen. Het nieuwe MMI kost ongeveer 750,- EUR meer. Het MMI Basic is niet meer bestelbaar.
Echter, voor diegenen die Xenon+ besteld hebben is er nog hoop dat ze er meteen ook LED-achterlichten bijkrijgen.
Je kan dit allemaal verifiëren door ne keer de car-configurator op de duitse Audi site te raadplegen.
De Xenon+ waren ook aangevinkt op de bestelbon, maar ik lees maar bitter weinig van led-achterlichten. Als ze zoveel geld vragen voor de LED-voorlichten zou het me zeer verbazen als ze dan plots de LED-achterlichten voor de gratis en de niets geven...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk BerichtenToch wel, wie het Lifestyle Plus pakket heeft besteld en wiens wagen vanaf KW22 gebouwd wordt krijgt het MMI+ systeem met harde schijf. Ik heb gisteren de bevestiging gekregen van mijn garage via email, voorzien van het intern besteldocument van d'Ieteren.
Het klopt dat het bestaande "grote" MMI systeem met dvd+kaartweergave nu het "kleine" MMI systeem geworden is, maar wie het "grote" systeem besteld heeft krijgt dus het nieuwe "grote" systeem met harde schijf en 3D-weergave.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenDe Xenon+ waren ook aangevinkt op de bestelbon, maar ik lees maar bitter weinig van led-achterlichten. Als ze zoveel geld vragen voor de LED-voorlichten zou het me zeer verbazen als ze dan plots de LED-achterlichten voor de gratis en de niets geven...
Oorspronkelijk geplaatst door mijzelfHet klopt dat het bestaande "grote" MMI systeem met dvd+kaartweergave nu het "kleine" MMI systeem geworden is: het is in grote lijnen hetzelfde systeem, maar er zijn wel verschillen. Zo kan je bvb. met dit nieuwe "kleine" MMI systeem met dvd nu ook sd-kaartjes tot 32 GB afspelen.
Last edited by boo-lee; 24/04/2009, 12:52.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk BerichtenAls jouw wagen in week 22 of later wordt gebouwd krijg je zeker de LED-achterlichten. De prijs van de optie "Xenon+" is inderdaad gestegen nu er LED-achterlichten inzitten, maar dat speelt voor jouw bestelling geen rol.
Even nuanceren: het is in grote lijnen hetzelfde systeem, maar er zijn wel verschillen. Zo kan je bvb. met dit nieuwe "kleine" MMI systeem met dvd nu ook sd-kaartjes tot 32 GB afspelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fonzie_007 Bekijk Berichtenallé heb mijn wagen nu al een week en wat ik nu allemaal lees daaruit blijkt dat ik binnen een paar weken al met een oud model rond rij.
Comment
-
Zo zal het altijd wel iets zijn ... Ze komen om de paar weken met iets nieuws af, maar als je de productie van je wagen daar moet voor beginnen opschuiven dan had je beter geen wagen gekocht, want zo ga je bezig blijven.
Mijne wagen gaat in productie in week 19 , het begint dichterbij te komen
Comment
-
Hello, de mijne is de week van paasmaandag in productie gegaan, afgelopen donderdag de papieren gaan ophalen in de garage (wagen zou gisteren of maandag daar aankomen)
en gaan em ophalen as donderdag.
Moest er iemand geïnteresseerd zijn in men excl. 16 inchers, post ik graag wat foto's.
En net nu ik men Benz inruil voor de 4 ringen, eindigt m'n nieuwe nummerplaat toch wel niet op AMG zeker ?
joenges toch ..
Comment
-
Na een aantal maanden meelezen is de bestelling eindelijk gebeurd
A4 Avant 136 pk lavagrijs
Milano leder zwart Sport
Lifestyle+
Lounge
Alu velgen 7 spaken structure 17"
Audi Sound System
Getinte ruiten
Multifunctie sportstuur
Servo-tronic
Sportvering
Chroom dakreling en vensteromlijsting
Verlichtingspakket
Airbags achteraan
Zonder kentekens
Xenon lichten, met led achterlichten aangezien modeljaar 2010
Levering in augstus, nog even wachten dus, maar wel de moeite waard!
Comment
Comment