Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichten

zelfde smaak BOUMI80
    Very nice, was mijn config geweest als het een A4 geworden was!

@Venteke: verbruik is dan veelbelovend voor zo'n motor

Comment

• hoeveel heeft die gekost incl btw? +/- 40k ?

Comment

• car config ^^

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
          hoeveel heeft die gekost incl btw? +/- 40k ?
          Doe er maar nog 10K bij hoor (afhankelijk van de motor & de binnenkant)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
            car config ^^
            lui

Comment

• Nog niet zo lang geleden dit exemplaar gezien aan 't ziekenhuis in Kortrijk... Eén van de mooiste A4 Avants die ik tot nu toe gezien heb

Comment

• heel dik ja, maar die velgen zijn maatje te groot voor mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
                  heel dik ja, maar die velgen zijn maatje te groot voor mij
                  Idem hier. En ik vind dat de verchroomde raamomlijsting en dakdragers samengaan. Ofwel neem je ze alle twee, ofwel geen van beide.
                  Last edited by boo-lee; 06/05/2009, 10:53.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                    Nog niet zo lang geleden dit exemplaar gezien aan 't ziekenhuis in Kortrijk... Eén van de mooiste A4 Avants die ik tot nu toe gezien heb

Heb ook een A4 in bestelling (wel wit) en zal ook met deze velgen uitgevoerd worden (wel maat 19, ik denk dat dit 20 is?) Ik twijfel nog of ik de velgen zo zal laten zoals op de foto (antraciet binnenkant en gepolierd buitenkant) of ik ze zal volledig gun-metal laten spuiten. Ik denk dat gun-metal mooier zal zijn op een witte. Deze uitvoering zal mi iets teveel bling-bling zijn op een witte? mooier

Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
                    Idem hier. En ik vind dat de verchroomde raamomlijsting en dakdragers samengaan. Ofwel neem je ze alle twee, ofwel geen van beide.
                    Ik neem dit ook altijd samen, nu ook op de witte, maar ik heb toch zitten twijfelen. De dakrails ging ik chroom nemen (valt dan minder op op het wit, en de vensteromlijsting zwart. De verkoper raadde mij dat af en stelde voor ze terug allebei te nemen wat ik dus ook gedaan heb.

Comment

• vraagje ivm de GSM aansluitingen.
                      wij connecteren nu altijd via bluetooth, maar ondertussen gaat de GSM wel plat, ik weet dat je adapters kan kopen waar je je GSM kan insteken zodat die ondertussen ook nog oplaad.

welke toestellen (adapters) zijn daar nu eigenlijk allemaal voorhanden, en welke types/merken van GSM's passen daar op ?
                      There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
                        vraagje ivm de GSM aansluitingen.
                        wij connecteren nu altijd via bluetooth, maar ondertussen gaat de GSM wel plat, ik weet dat je adapters kan kopen waar je je GSM kan insteken zodat die ondertussen ook nog oplaad.

welke toestellen (adapters) zijn daar nu eigenlijk allemaal voorhanden, en welke types/merken van GSM's passen daar op ?
                        Begin daar niet aan, je bent al rap 150euro kwijt per houder en 1-2j later mag je terug een andere kopen. Koop U gewoon een 12v-lader voor uw gsm, je bent goedkoper af. En anders thuis of op het werk laden hé :-)

Comment

Heb de volledige lijst van adapters doorgekregen van de dealer, als je wil kan ik via PM bezorgen.
                          Zou dit ook graag hebben, maar is niet beschikbaar voor BlackBerry... Vooral Nokia wordt ondersteund, maar ook Apple Iphone. Probleem met BB is vooral beperkt functionaliteit (enkel adresboek).

Zeg die regensensor: hoe werkt die feitelijk? Ik geraak er niet wijs uit...
                          1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                          1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                          1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                          http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten
                            Heb de volledige lijst van adapters doorgekregen van de dealer, als je wil kan ik via PM bezorgen.
                            Zou dit ook graag hebben, maar is niet beschikbaar voor BlackBerry... Vooral Nokia wordt ondersteund, maar ook Apple Iphone. Probleem met BB is vooral beperkt functionaliteit (enkel adresboek).

Zeg die regensensor: hoe werkt die feitelijk? Ik geraak er niet wijs uit...
                            1 stand omhoog = ruitenwissers zullen bediend worden via de sensor, gevoeligheid word geregeld via het staafje bovenop de bedieningshendel, naar rechts is gevoeliger, naar links minder.

2 standen omhoog = blijft continu wissen zoals een gewone wisser

3 standen omhoog = zet u aan de kant, het is te gevaarlijk..........

Comment

Het best maak je gebruik van een losse lader ( veel goedkoper ), die je indien nodig gebruikt.
                              In het andere geval word je GSM permanent geladen, en dit is nefast voor de levensduur van je batterij

Comment

• Net confirmatie van garage gekregen: de wagen (besteld op 25/2...aan salonvoorwaarden) wordt geproduceerd in week 22. Naar wat ik hier en daar hoor op fora zou dit modeljaar 2010 zijn (met de nieuwe MMI dus...). Klopt dat nog steeds ?
                                Ben benieuwd....en zal het hier zeker laten weten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk Berichten
                                  Net confirmatie van garage gekregen: de wagen (besteld op 25/2...aan salonvoorwaarden) wordt geproduceerd in week 22. Naar wat ik hier en daar hoor op fora zou dit modeljaar 2010 zijn (met de nieuwe MMI dus...). Klopt dat nog steeds ?
                                  Normaal gezien, wel. Best eens aan je garage vragen.

De mijne is besteld op 2 maart, nog net met de salonvoorwaarden. Ik heb onlangs bevestiging gekregen van de garage dat het modeljaar 2010 ging zijn (te zien aan het feit dat er plots GPS met hard disc in de bestelling stond). De verkoper had wel nog geen flauw idee over de productiedatum...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk Berichten
                                    Net confirmatie van garage gekregen: de wagen (besteld op 25/2...aan salonvoorwaarden) wordt geproduceerd in week 22. Naar wat ik hier en daar hoor op fora zou dit modeljaar 2010 zijn (met de nieuwe MMI dus...). Klopt dat nog steeds ?
                                    Ben benieuwd....en zal het hier zeker laten weten.
                                    Ik heb de bestelling op 20/02 geplaatst. Morgen ga ik een A4 gaan ophalen om een dagje te testen (ja ik weet het, ik koop eerst de wagen en test hem achteraf...) ik zal eens polsen naar de productieweek en model 2010.
                                    Twee weken geleden hadden ze er alleszins nog geen weet van bij de dealer, ze hadden nog geen enkel formeel bericht gekregen wist hij me te vertellen... benieuwd naar morgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
                                      Normaal gezien, wel. Best eens aan je garage vragen.

De mijne is besteld op 2 maart, nog net met de salonvoorwaarden. Ik heb onlangs bevestiging gekregen van de garage dat het modeljaar 2010 ging zijn (te zien aan het feit dat er plots GPS met hard disc in de bestelling stond). De verkoper had wel nog geen flauw idee over de productiedatum...
                                      Ze laten zich nogal 'van de domme' in de garage...ze weten zogezegd van niets...: "Ja die dvd is misschien iets anders, met upgedate kaarten of zo..." weten ze te zeggen...
                                      Er stond als productiedatum week 22 met een "*" (dus 22*) wat zou betekenen "theoretische productiedatum".

Comment

• toch wel grappig

The internet has generated a huge amount of laughs from cats and FAILS. And we all out of cats.

Comment

• en daarna:

Comment

Working...
                                          X