+1 ik daag trouwen iedereen uit om al die knoppen blindelings te bedienen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 (Part II)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Regi Bekijk Berichten
Het uitzicht is PRECIES hetzelfde ! Alleen op de middenconsole minder knoppen.
Dus uw stelling klopt nietOorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenZeer juist.
En hoe minder knoppen hoe beter zelfs, het ziet er juist allemaal minder slordig uit ipv minder "afgewerkt".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenLoL de wagen die ik als testrit kreeg ZONDER gps zag kwa interieur er toch stukken minder uit dan de mijne, nuja dit kan gepaard geweest zijn met meerdere opties misschien dat het daaraan ligt.
De verkoper in Kortenberg zei mij: "als je die en die optie niet neemt dan staan hier geen knoppen dan ziet het er kaal uit", in een poging mij tot de aanschaf van bepaalde opties te overhalen. Ik, tegendraads als ik ben, antwoordde: "ha ik zie dat liever zonder al die knoppen, hoe kaler hoe liever eigenlijk, dus eigenlijk raadt u mij aan die opties niet te nemen, wel da's goed dat je dat zegt, oef had al bijna al die opties besteld. En het is nog goedkoper ook zonder die opties? Prachtig, bedankt!!".
(Een jong gastje... moet nog veel leren)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten't Is misschien een kwestie van smaak ook he. Persoonlijk zie ik liever sober dan vol met knopjes en schakeltjes en toeters en bellen.
De verkoper in Kortenberg zei mij: "als je die en die optie niet neemt dan staan hier geen knoppen dan ziet het er kaal uit", in een poging mij tot de aanschaf van bepaalde opties te overhalen. Ik, tegendraads als ik ben, antwoordde: "ha ik zie dat liever zonder al die knoppen, hoe kaler hoe liever eigenlijk, dus eigenlijk raadt u mij aan die opties niet te nemen, wel da's goed dat je dat zegt, oef had al bijna al die opties besteld. En het is nog goedkoper ook zonder die opties? Prachtig, bedankt!!".
(Een jong gastje... moet nog veel leren)
Idd kwestie van smaak dan, ik heb bijna alle mogelijke opties gekozen zelfs homelink maar deze raadde mijn verkoper me ten sterkste af want hij zij dat de meeste garagepoorten een ander systeem gebruiken en bijgevolg zou deze optie dus nutteloos zijn in de meeste gevallen in belgïe.
Ik ben zo'n beetje een multimediafreak die alle nieuwtjes moet hebben en daarom was ook het navigatiesysteem een must terwijl ik nog maar 6 maand geleden ne tomtom aangeschaft had.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten+1 ik daag trouwen iedereen uit om al die knoppen blindelings te bedienen
Zo kan ik ook blind typen, zoals zovelen. Niet zo moeilijk na wat oefenen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door laue Bekijk BerichtenNa een tijdje is het mogelijk de knoppen blindelings te bedienen.
Zo kan ik ook blind typen, zoals zovelen. Niet zo moeilijk na wat oefenen.
maar zoek even blndelings de verwarming van de achterklep... veel suksès !
Comment
-
WAS = Pack Lifestyle
Pack “Lifestyle” info[7X1] Acoustic Parking System achter
[C3T] Alu velgen 7Jx16, "6 spaken Aero", 205/60
[MET] Metaal- of parelkleur
[8T1] Snelheidsregelaar
[7AL] Volumetrisch en perimetrisch alarm met takeldetectie
PNA = Pack Lifestyle Plus
Pack “Lifestyle Plus” info[PNG/Pi4] GPS Plus met HDD Pack 1
[WAS/AWAS] Pack “Lifestyle”
Denk ik
Kan dat kloppen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daffeh Bekijk Berichtenbon ik zit dus nog altijd zonder playlists
Is het eigenlijk wel mogelijk om playlists vanaf uw sdkaart af te spelen? Zo ja, met welk prog maken jullie dat? Ik heb al media player, winamp en foobar geprobeerd, nix lukt. Dees is mijne layout op mijn sdkaart (vanwaar ik afspeel)
Code:A |-Album 1 |-Album 2 B |-Album 1 |-Album 2 C ... VA |-Album1 ... playlist.m3u
*cry*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daffeh Bekijk BerichtenNiemand? Werkt nog steeds niet
In de auto gebruik ik enkel een gewone USB stick die met een adaptertje op de AMI zit.
Ik denk dat als je een SD kaartje (of een CD ROM met daarop mp3 files) rechtreeks in de speler steekt dat dan de AMI gebypassed wordt en dat er dan bepaalde functies niet marcheren is dan ook niet abnormaal. Bij de AMI maakt het niet uit waar de M3u files staan, bij het inpluggen van een verse usb stick wordt er naar m3u files gezocht en die worden dan in een apart mapje "Playlists" getoond. Ik gebruik nooit PlaysLists trouwens. Ik speel gewoon alles af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenGeen idee, heb nog nooit een SD kaartje in mijn handen gehad, dus ik kan het zelfs niet nagaan.
In de auto gebruik ik enkel een gewone USB stick die met een adaptertje op de AMI zit.
Ik denk dat als je een SD kaartje (of een CD ROM met daarop mp3 files) rechtreeks in de speler steekt dat dan de AMI gebypassed wordt en dat er dan bepaalde functies niet marcheren is dan ook niet abnormaal. Bij de AMI maakt het niet uit waar de M3u files staan, bij het inpluggen van een verse usb stick wordt er naar m3u files gezocht en die worden dan in een apart mapje "Playlists" getoond. Ik gebruik nooit PlaysLists trouwens. Ik speel gewoon alles af.
Ik heb gene AMI, just de SD kaartjes op de MMI3G.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daffeh Bekijk BerichtenJa ma ik ben te lui om te selecteren en ik vind ni alles op britney hare CD goe :p (just kidding, britney rules).
Zou het niet kunnen dat je de playlists naar de jukebox (op de harde schijf dus) moet kopiëren om de playlists te kunnen gebruiken? Er staat me iets voor dat de playlists niet op beide media gebruikt kunnen worden, maar kan me vergissen.
Alleszinds zinvol eens naar de jukebox te kopiëren en testen of de playlists dan wel werken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daffeh Bekijk BerichtenJa ma ik ben te lui om te selecteren en ik vind ni alles op britney hare CD goe :p (just kidding, britney rules).
na wat uitproberen ging het toch niet
als turnaround heb ik gewoon mijn mix samengesteld aan de hand van mijn iTunes-list
dus ook enkel mijn favorieten
ik blijf balen over het groot geluidsniveau verschil tussen de SD-kaarten en de FM
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenik ben in hetzelfde geval
na wat uitproberen ging het toch niet
als turnaround heb ik gewoon mijn mix samengesteld aan de hand van mijn iTunes-list
dus ook enkel mijn favorieten
ik blijf balen over het groot geluidsniveau verschil tussen de SD-kaarten en de FM
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten(...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daffeh Bekijk BerichtenWacht e want ik heb geen iTunes. Da wilt zeggen dat je enkel je favorieten op de sd gegooid hebt?
de inhoud al mijn CD's heb ik daarin gegooid, maar enkel de liedjes die mij bevielen
toen ik mijn Q5 kocht was deze uitgerust met de gleufjes voor SD-kaarten, niet met AMI
ik heb gewoon 2 SD-kaarten volgepropt met de liedjes, en klaar was Kees
ook heb ik een deel van mijn liedjes op een mp3-CD gebrand, om de Juke-box te voeden; dat gaat allemaal vlot, maar de echte dynamiek van een CD bereikt je nooit
uiteindelijk ben ik meest tevreden met de goed selektiviteit van de FM : de radio is wat nog het meest gebruik; prutsen met mijn iPod via de Aux doe ik niet (onhandig, en weinig dynamiek)
iTunes bestaat ook als sofware voor PC-gebruikers (dat heb je toegang naar de (betalende) download uit de iStore; handig maar niet het goedkoopstLast edited by guyugy; 23/12/2009, 13:24.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenver Bekijk BerichtenWeet iemand waarom bij de recente audi A4 B8 veel het zinnetje
"icm WAS+PNA" voorkomt?
bij 2 of 3 opties in offerte vind je dit terug
ik veronderstel icm = im combinatie met.... maar de rest
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenWAS = Pack Lifestyle
PNA = Pack Lifestyle Plus
Pack “Lifestyle Plus” info[PNG/Pi4] GPS Plus met HDD Pack 1
[WAS/AWAS] Pack “Lifestyle”
Denk ik
Kan dat kloppen?
PNA= Navigatie met DVD (GPS Plus)
WAS+PNA = Lifestyle Plus
Comment
-
LED nummerplaatverlichting
Was zonet wat op het duitse forum motor-talk aan het lezen ivm met het plaatsen van LED nummerplaatverlichting (vind de standaard gele kleur van de lamp niet echt passen).
Zij gebruiken voornamelijk LED's van Hypercolor, met ingebouwde weerstand om zo geen foutmelding te krijgen (De wagen checkt de weerstand van het lampje om te zien of het niet kapot is, bij vervangen met LED sofitten zou die weestand mankeren en je dus een foutmelding krijgen, tenzij je deze met ingebouwde weerstand gebruikt).
Iemand ervaring mee, of iemand die er ergens anders gehaald heeft en ook geen enkel probleem ondervind? Welke maat zit er trouwens in, 36mm of 38mm?
Tis maar da ik ze al kan bestellen, kwestie dat alles klaar ligt als de auto arriveert
Comment
-
Zijn er mensen die hier een idee hebben hoeveel een B8 avant van 2008 2.0 TDI met 136 pk in het fantoomzwart waard is met maar 15 000 km!! en met de volgende opties:
-xenon koplampen
-parkeersensoren achter
-automatische klimaatregeling
-lederen zetels
-cruise control
-navigatiessysteem
-volledig entertainment systeem
alavst bedankt
Comment
Comment