28-29-30k?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 (Part II)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door rolelael Bekijk BerichtenHi guys,
Ja idd. jullie hebben gelijk. Maar vond het in eerste instantie 'dom' om die optie ( koplampen autom aan ) te nemen als je toch de leds autom kan laten branden ( lees cst ). Het feit dat dan de achterlichten niet branden... my loss
maw ik zal de optie dan toch maar nemen
Weet er nu iemand iets over de BT kit van 300 eur zoals in Germany ( dus zonder houder) ? Deze staat niet in de CC... En bezit deze ook een dakantenne ?
tx
R
360 euro voor de Bluetooth zonder lader vind ik al veel schappelijker en daarom juist langs garage geweest om deze optie bij te nemen.
Ze gingen informeren of het nog mogelijk was, zonder dat de leverings datum drastisch zou opschuiven.
Levering normaal voorzien eind februari/begin maart.
Zullen Di iets laten weten! Wat denken jullie ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cbriers Bekijk Berichten...
Ik heb geen enkele storing op boordcomputer gehad, wel opletten dat je leds op de juiste manier inplugt (leds zijn halfgeleiders en hebben dus een + en een -, gewoon testen voordat je de lamphoudertjes terug vastklikt)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten28-29-30k?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A3 quattro Bekijk BerichtenZe gingen informeren of het nog mogelijk was, zonder dat de leverings datum drastisch zou opschuiven.
Levering normaal voorzien eind februari/begin maart.
Zullen Di iets laten weten! Wat denken jullie ???
Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk BerichtenDe nummerplaatverlichting heb ik vervangen door LED van Autostyle (type EU-0115W). Deze geven ruim voldoende wit licht zonder blauwe schijn, en schijnen ook niet te fel.
Ik heb geen enkele storing op boordcomputer gehad, wel opletten dat je leds op de juiste manier inplugt (leds zijn halfgeleiders en hebben dus een + en een -, gewoon testen voordat je de lamphoudertjes terug vastklikt)
Comment
-
Zalig kerstfeest iedereen !
Begin november ben ik langs de bandenboer geweest om winterslofjes te leggen.
De 19" rs4'tjes liggen netjes gepoetst in de garage te slapen terwijl de RS6 replica's in 18" het barre weer van de laatste week mochten trotseren.
Op aanraden van de bandencentrale heb ik een hankook W300 icebear laten leggen. De favoriete winterband van de uitbater.
Hijzelf rijdt met een RS4, dus zijn raad volgde ik met plezier.
Ik ben er na heftig testwerk zeer tevreden over. Bij een normale rijstijl op zuivere sneeuw reageerd de band alsof het asfalt was. Impressionnant. Bij het "sportief" rijden kun je alles mooi corrigeren zonder dat de auto nerveus wordt.
Op gesmolten en natte sneeuw idem dito, maar slipt lichtjes bij fel optrekken.
Op zuiver ijs wordt het wel opletten geblazen, maarja, 't zijn geen 'spikes' hé
Qua rijconfort en rijgeluid is er geen verschil te merken met gewone banden, dus alles bij elkaar is dit een prima band. Een aanrader dus. Zeker in vergelijking met michelin.
Hankook is in feite van oorsprong een bandenmerk die enkel winterbanden produceerde.
Zomerbanden van hankook zou ik niet kopen omdat we dan in het b-gamma terecht komen.
enfin genoeg gezeverd, een paar fotookes nu.
Comment
-
In mijn huidige A4 heb ik een kleine sub aan de rechterkant in de koffer zitten.
Is dat onderdeel van het MMI verhaal?
Of is dat de audi-sound optie?
Ik probeer een wagen samen te stellen die vergelijkbaar is met mijn huidige A4.
Maar lukt me tot zover niet echt.
Hij lijkt in ieder geval een stuk duurder geworden te zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenIk geraak niet eens op Audi-site.
Krijg 404 error als ik op NL klik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk BerichtenWAS = Lifestyle
PNA= Navigatie met DVD (GPS Plus)
WAS+PNA = Lifestyle Plus
Zou dit ook navigatie met DVD zijn?Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Audi A3 Sportback Amibition 2013
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenmissschien je Flash opfrissen ?
Ondertussen is het in orde
@A4AvantB7: klopt
Voor codes van opties kan je gemakkelijk op directlease.be checken.
PNX: Navigatiesysteem GPS met CD-ROM
Comment
-
Vanmorgen offerte laten maken;
A4 TDI2,0 143PK Avant Multitronic
Milano zwart leer
Pack ¨Lifestyle Plus¨ -
Pack ¨Lounge¨
Audi Soundsystem
Koplampen : Xenon +
BT carkit No support
Headlight Assistant
Zonder kentekens
Getinte ruiten
Ben nog aan het twijfelen om de BT carkit te wisselen voor de sportvering.
Deze heb ik namelijk op mijn huidige wagen ook, maar ben niet zeker dat het veel meerwaarde heeft?
Is er iemand die de vergelijking al heeft kunnen doen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door riddle Bekijk BerichtenVanmorgen offerte laten maken;
A4 TDI2,0 143PK Avant Multitronic
Milano zwart leer
Pack ¨Lifestyle Plus¨ -
Pack ¨Lounge¨
Audi Soundsystem
Koplampen : Xenon +
BT carkit No support
Headlight Assistant
Zonder kentekens
Getinte ruiten
Deze heb ik namelijk op mijn huidige wagen ook, maar ben niet zeker dat het veel meerwaarde heeft?
Mag ik vraag welke korting jij verkregen hebt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mickster Bekijk BerichtenHeb ongeveer dezelfde offerte laten maken, maar volgens de garage kan je geen sportvering meer bestellen tenzij op een S-Line.
Mag ik vraag welke korting jij verkregen hebt?.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door riddle Bekijk Berichten(...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenJa. Voor mij heeft dat minderwaarde.
een BT-kit is andersom nuttig, zoniet nodig als men vaak belt of opgebeld wordt
Comment
-
Hey iedereen,
Ik ben nieuw op dit forum en vond dit een geweldig topic.
Ik heb vorige week een offerte laten maken voor eeen audi a4 avant:
TFSI 1.8 120pk (ik laat em chippen)
-Kwartsgrijs
-Audi audio system
-Chrome dakrails
-Chrome raamomlijsting
-Pack lifestyle
-Xenon lichten
-Achteruitspiegel D/N incl regen/lichtsensor
-Radio concert
-Verwarmde voorzetels
-Getinte ramen
Ik heb toch al een mooie deal tot 7.5% korting kunnen krijgen en natuurlijk gaan we afronden naar beneden toe waardoor ik er voor een 30k moet kunnen buitenrijden .
Wat vinden jullie van deze deal?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mickster Bekijk BerichtenHeb ongeveer dezelfde offerte laten maken, maar volgens de garage kan je geen sportvering meer bestellen tenzij op een S-Line.
Mag ik vraag welke korting jij verkregen hebt?
Heb een fleet korting gehad van 7,5% (exlusief de Packs) en dan -2000 op Lifestyle Plus.
Is een firma wagen, daarbij de fleetkorting. Dus niks speciaals dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fosgate Bekijk Berichten...
Ik heb toch al een mooie deal tot 7.5% korting kunnen krijgen en natuurlijk gaan we afronden naar beneden toe waardoor ik er voor een 30k moet kunnen buitenrijden .
Wat vinden jullie van deze deal?
Comment
Comment