Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten
    hehe, dan ben ik het buitenbeentje: ik heb de nieuwe A4 nog 3weken in de garage laten staan
    We gingen nog met vakantie met de vorige A4, bagage voor 3 er ingestouwd en dan ook nog een mountainbike erbij (allemaal in het koffer). Dat zag ik niet zitten om meteen in de nieuwe te puzzelen, dus lekker onbezorgd met de vorige op vakantie geweest. Toegegeven: ik begon me wel te storen aan vanalles, dus was bijna blij dat het verlof voorbij was

Jij was destijds behoorlijk gek als je het mij vraagt, net alsof een kind buiten gaat spelen en z'n speelgoed dat ie net van de sint kreeg binnen laten staan heeft...

Comment

• zeg klein vraagje schnippy heb jij de grill vervangen naar s4 gril?
      Heb je een s line versie of was het een gewone versie volgens de dealer zou je de grill nie zomaar kunnen
      vervangen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
        Jij was destijds behoorlijk gek als je het mij vraagt, net alsof een kind buiten gaat spelen en z'n speelgoed dat ie net van de sint kreeg binnen laten staan heeft...
        als de sint geweest is, is het te koud om buiten te spelen

Comment

• zie hieronder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blackspeed Bekijk Berichten
            zeg klein vraagje schnippy heb jij de grill vervangen naar s4 gril?
            Heb je een s line versie of was het een gewone versie volgens de dealer zou je de grill nie zomaar kunnen
            vervangen .
            Jep, ik heb gewoon de S4 grille besteld en de dag dat m'n wagen binnenkwam bij de dealer werd hij er nog op geplaatst, khad wel gevraagd met s-line logo maar dit was blijkbaar niet mogelijk, wel opletten de verkoper trachte me in't zak te zetten.

Toen ik m'n standaard grille vroeg zei hij: zit in de prijs verwerkt, lol in de 425€ kzeg maak dat een ander wijs.

Ben toen gewoon naar het magazijn gegaan en m'n grille gevraagd de magazijnier zei me ah staat hier al week klaar dacht da ge die niet meer wilde hebben, kzeg jaja geef maar.

Dusja snel de koffer in en weg.

Comment

• ben hier een tijdje weggeweest en zou graag eens willen weten hoeveel iemand als particulier betaald heeft voor het eerste onderhoud dus na 2 jaar of 30000km,ik ben klant bij topmotors,het schijnt dat die prijzen nogal de moeite zijn(van horen zeggen),men kan toch ook eventueel naar een niet officiele garagist gaan na 2 jaar(de garantie is dan toch vervallen),mvg de langen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                Geen 120pk kopen, je gaat daar spijt van krijgen.
                Ik heb met Jimmy z'n beestje gereden en dat is wel super zenne, mooie sound maar dan moet je wel ff naar Heinz voor een uitlaat

Maar is die 1.8 120pk echt dezelfde motor? Geen andere turbo ofzo?? Toch opletten want bij BMW zit er bv. wel degelijk verschil op de motorisaties hoor!!

P.S.: mijn velgen niet pikken hé
                Geen probleem 120 pk naar 210 pk tunen motor kan dit aan. Hij rijdt naar deze tuning als de beste!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                  niet treuren, je versie is niet minder mooi
                  je kunt altijd nog chrom-sierstukken bijvoegen
                  over de chrom sierstukken heeft er nog iemand problemen met het schoonmaken ervan, bij mij zijn ze altijd dof en zwart van de uitlaatgassen,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door plkd Bekijk Berichten
                    Geen probleem 120 pk naar 210 pk tunen motor kan dit aan. Hij rijdt naar deze tuning als de beste!
                    De motor kan dit aan, maar de rest waarschijnlijk niet... laat ineens ook je koppeling maar verstevigen, bij Heinz doen ze dat.

Comment

Geen probleem 120 pk naar 210 pk tunen motor kan dit aan.

De vraag is: voor hoelang?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de langen Bekijk Berichten
                        ben hier een tijdje weggeweest en zou graag eens willen weten hoeveel iemand als particulier betaald heeft voor het eerste onderhoud dus na 2 jaar of 30000km,ik ben klant bij topmotors,het schijnt dat die prijzen nogal de moeite zijn(van horen zeggen),men kan toch ook eventueel naar een niet officiele garagist gaan na 2 jaar(de garantie is dan toch vervallen),mvg de langen
                        Ik heb " in 2002 " 222 euro betaald voor mijn eerste onderhoud, en dit niet na een jaar. Veel kilometers, en bij d'Ieteren Expo.Dégoutante garage en service
                        Last edited by ro80; 22/01/2010, 18:58. Reden: grammatica
                        truth is in the eye of the beholder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de langen Bekijk Berichten
                          ben hier een tijdje weggeweest en zou graag eens willen weten hoeveel iemand als particulier betaald heeft voor het eerste onderhoud dus na 2 jaar of 30000km,ik ben klant bij topmotors,het schijnt dat die prijzen nogal de moeite zijn(van horen zeggen),men kan toch ook eventueel naar een niet officiele garagist gaan na 2 jaar(de garantie is dan toch vervallen),mvg de langen
                          Moet je met een A4 maar om de 2 jaar op onderhoud?

Comment

over de chrom sierstukken heeft er nog iemand problemen met het schoonmaken ervan, bij mij zijn ze altijd dof en zwart van de uitlaatgassen,
                            dan je motor even laten afstellen, want bij mij blijven ze als dag 1

Comment

• Ik heb al bedragen gehoord van 300euro kan al tellen voor een klein onderhoud..
                              Last edited by ; 23/01/2010, 14:51.

Comment

• de nieuwe a4 wordt toch altijd geleverd met longlife olie vandaar 2jaar of 30000km,mvg delangen[

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                Moet je met een A4 maar om de 2 jaar op onderhoud?

Comment

• ziet er geweldig uit hoor!!!!!!! heb je de mistlampen ook naar s line veranderd? want dat chroom randje is niet standaard hé je hebt dus geen s line als ik duidelijk mag zijn want mijn dealer beweerde dat als je een s-line grill wil zetten het een s-line bumper moet zijn anders zou deze te kort zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten

Nu nog de spiegels in alu kleurtje, en dan is 't van vooraan bekeken helemaal nen S4.

Comment

• Nog een vraagje. Klopt het dat je met de optie "GSM: Pré-installatie (Bleutooth)" de GSM niet kan bedienen via MMI en/of multifunctioneel stuur? Ik heb dat hier net gelezen in brochure.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KriBroX Bekijk Berichten
                                        Nog een vraagje. Klopt het dat je met de optie "GSM: Pré-installatie (Bleutooth)" de GSM niet kan bedienen via MMI en/of multifunctioneel stuur? Ik heb dat hier net gelezen in brochure.
                                        ik heb bleutooth en kan via mijn MMI mijn gsm die vb in de koffer ligt volledig bedienen...zelfs SMS versturen....

Comment

• En welke optie van Bleutooth heb je genomen?

- GSM: Pré-installatie sans support => 383 €
                                          - GSM: Pré-installatie (Bleutooth) => 834 €
                                          - GSM: Telefooninstallatie => 1040 €
                                          - GSM: Telefooninstalltie + hoorn => 1730 €

Comment

Working...
                                          X