Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [quote=KriBroX;3846751]En welke optie van Bleutooth heb je genomen?

- GSM: Pré-installatie (Bleutooth) => 834 €

Comment

• [quote=Multitronic;3846863]
      Oorspronkelijk geplaatst door KriBroX Bekijk Berichten
      En welke optie van Bleutooth heb je genomen?

- GSM: Pré-installatie (Bleutooth) => 834 €

Die heb ik ook genomen, maar ik zie net in mijn bestelbon dat er bij staat: "Bediening via radio of het multifunctioneelstuur (tegen meerprijs)

Heb jij dit expliciet moeten melden dat je de GSM wou bedienen via MMI of stuur?

Comment

• [quote=KriBroX;3846896]
        Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten

Die heb ik ook genomen, maar ik zie net in mijn bestelbon dat er bij staat: "Bediening via radio of het multifunctioneelstuur (tegen meerprijs)

Heb jij dit expliciet moeten melden dat je de GSM wou bedienen via MMI of stuur?
        oei dat weet ik niet meer...ik heb het full media pakket = MMi met harde schijf, B&O, audi music interface...bediening vanaf stuur en voice bediening....maar gezien je hetzelfde bleutooth hebt dan ik zal dat wel marcheren...alleen zien of je GSM compatibel is op de site van audi...

Comment

• [quote=Multitronic;3846937]

oei dat weet ik niet meer...ik heb het full media pakket = MMi met harde schijf, B&O, audi music interface...bediening vanaf stuur en voice bediening....maar gezien je hetzelfde bleutooth hebt dan ik zal dat wel marcheren...alleen zien of je GSM compatibel is op de site van audi...

Ik heb net een mailtje verstuurd naar de verkoper van mijn Audi A4 en blijkbaar zou dit toch moeten werken. Dus oef!

Nog een vraagje die jullie misschien kunnen antwoorden: zijn er standaard voetmatten/tapijtjes voorzien in de wagen? Of moet je dit apart bijbestellen. In de brochure staat in dat deze normaal gezien voorzien zijn...

Comment

• [quote=KriBroX;3847003]

Ik heb net een mailtje verstuurd naar de verkoper van mijn Audi A4 en blijkbaar zou dit toch moeten werken. Dus oef!

Nog een vraagje die jullie misschien kunnen antwoorden: zijn er standaard voetmatten/tapijtjes voorzien in de wagen? Of moet je dit apart bijbestellen. In de brochure staat in dat deze normaal gezien voorzien zijn...
            Er liggen idd standaard goede degelijke vloermatten in.....desondanks heb ik de mijne onmiddellijk vervangen door originele rubber tapijten....zeker met de afgelopen winterse omstandigheden een aanrader......

Comment

• Iemand ervaring met chiptuning van Audi A4 Avant B8 120 PK ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koennotte Bekijk Berichten
                Iemand ervaring met chiptuning van Audi A4 Avant B8 120 PK ?
                Ik heb er zelf geen ervaring mee, ik vraag me ook af of er verschil zit tussen de 136pk en de 120pk.
                Sommigen zeggen dat alles identiek is, anderen bewaren dat bepaalde onderdelen verschillend zijn (andere onderdeelnummers).
                De 136pk en 163pk zouden wel identiek zijn... (zeggen 'ze')
                Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
                Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

• [quote=KriBroX;3846896]

Die "tegen meerprijs" slaat niet op de bediening via het stuur, maar op het multifunctiestuur zelf.
                  Dit zit vervat in het pack lounge dacht ik, dus je zal het multifunctiestuur via een of andere optie wel hebben.

Comment

• [quote=KriBroX;3847003]

Ik heb net een mailtje verstuurd naar de verkoper van mijn Audi A4 en blijkbaar zou dit toch moeten werken. Dus oef!...
                    Ik zou de praat van een verkoper niet teveel geloven, uit ervaring én meer dan 80% door medeforummers kunnen dit zeker bevestigen !

Comment

• [quote=Regi;3847279]

Ik zou de praat van een verkoper niet teveel geloven, uit ervaring én meer dan 80% door medeforummers kunnen dit zeker bevestigen !
                      Ik heb zwart op wit het bewijs dat hij bevestigt dat dit normaal moet functioneren. Indien dit niet het geval is, dan heb ik alvast iets om mee te dreigen... ;-)

Comment

• Mijn zus is aan het kijken voor een audi A4 avant :

Audi A4 Avant S-line ( 136pk)

Lavagrijs
                        Zwart lederen zetels
                        Lifestyle plus pakket
                        Getinte ruiten
                        Xenon
                        multifunctioneel stuur
                        Parkingsystem voor+achter
                        S line exterieur pakket
                        19" 7 dubbelspakig velgen

Prijs zonder korting: €49345,70
                        Prijs met korting: €39539,36

Wat denken jullie zou ze nog meer korting kunnen verkrijgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                          Mijn zus is aan het kijken voor een audi A4 avant :

Audi A4 Avant S-line ( 136pk)

Lavagrijs
                          Zwart lederen zetels
                          Lifestyle plus pakket
                          Getinte ruiten
                          Xenon
                          multifunctioneel stuur
                          Parkingsystem voor+achter
                          S line exterieur pakket
                          19" 7 dubbelspakig velgen

Dit is dan ongeveer 20% korting, lijkt me niet slecht .
                          Misschien ook nog 5 jaar gratis onderhoud erbij met de saloncondities.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jura Bekijk Berichten
                            Da's echt wel veel. Van welke dealer komt die offerte?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                              als ik goed tel zit hier 19,9% verschil op tussen beide prijzen
                              En is het niet een 136pk multitronic, want met de opties hierboven kom je 'maar' aan een 44K ipv 49K

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jura Bekijk Berichten
                                Dat gratis onderhoud zit er ook bij maar dit is maar tot 30 januari...

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                Da's echt wel veel. Van welke dealer komt die offerte?
                                Ga wachten met dit te vertellen tot hij besteld is!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten
                                  En is het niet een 136pk multitronic, want met de opties hierboven kom je 'maar' aan een 44K ipv 49K
                                  Nee manueel...

Comment

• De Mey

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                      De Mey
                                      ... Maldegem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten
                                        GPS met harde schijf,isofix,+servotronic was ik nog vergeten!

EDIT: Heb gezien op de offerte dat ze "Voordeel speciale aanbieding" van €4820 niet van de prijs zonder korting hebben afgetrokken!

Dus €49345,70- €4820 = €44.525
                                        Last edited by davy; 24/01/2010, 20:36.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                          De Mey
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                          ... Maldegem.
                                          Er zijn nog Audi dealers hier in de buurt hoor!

Comment

Working...
                                          X