Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
    GPS met harde schijf,isofix,+servotronic was ik nog vergeten!
    harddisk zit in Lifestyle+
    Isofix kost een goeie 90€ dacht ik
    servotronic 260€?

Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
    Nee manueel...
    Simuleer zelf eens op de carconfigurator op de Audi-site, dan kom je volgens mij maar aan 44K,
    korting is dan ook meteen een stuk kleiner.

Comment

GPS met harde schijf,isofix,+servotronic was ik nog vergeten!

EDIT: Heb gezien op de offerte dat ze "Voordeel speciale aanbieding" van €4820 niet van de prijs zonder korting hebben afgetrokken!

Dus €49345,70- €4820 = €44.525
      Zie hierboven!

Comment

Zie hierboven!
        max 8,5% krijg je momenteel op een A4 avant (ofwel is het een showroomauto, of 1 uit de stock) enkel dan krijg je nog meer.

Comment

• schnippy heb je nu eigelijk een s-line bumper of niet lol ik weet dat ik zaag hihi.

Comment

• ik heb net de bevestiging gekregen dat mijn a4 geleverd zal worden bij de dealer in de week van 15 februari, nog 3 lange weken.....

Weet er iemand of easyfix in het lounge of lifestyle plus pakket inbegrepen is?

Comment

• Easyfix zit niet in de packs.
              Is dit niet standaard?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                Easyfix zit niet in de packs.
                Is dit niet standaard?
                standaard??.....bij audi???....we mogen al blij zijn dat men hem standaard met banden leverd....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
                  standaard??.....bij audi???....we mogen al blij zijn dat men hem standaard met banden leverd....
                  I know
                  Toen ik het schreef, moest ik er zelf wat mee lachen

Comment

• Easyfix ==> ISOFIX?
                    is een optie van 96€ die in geen enkel pack zit

Comment

• zit er dus idd niet standaard op

kan dit gemakkelijk achterna gemonteerd worden? iemand ervaring?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door haghibardio Bekijk Berichten
                        zit er dus idd niet standaard op

kan dit gemakkelijk achterna gemonteerd worden? iemand ervaring?
                        Natuurlijk niet. Het bijzondere aan ISOFIX is nu net dat die haken eigenlijk een integraal onderdeel van de body structuur van de auto zijn. Dingen die achteraf gemonteerd worden kunnen in het beste geval alleen bevestigd worden op de structuur. Schande als je die optie voor nog geen 100 EUR niet aanvinkt, zelfs al heb je (nog) geen kinderen, want het verschil tussen wel of geen ISOFIX is hemelsbreed, zeker in Audi. De reden waarom ik die laatste 3 woorden toevoeg is omdat onze Renault ook ISOFIX heeft maar zodanig lachwekkend slecht uigevoerd dat het bijna onbruikbaar is. Die haken zitten daar ergens vanachter tussen de rug en het zitvlaak, niet te doen, zelfs met plastieken klemmen een onvoorstelbaar geknoei. In de A4 is dat prachtig opgelost met zo van die klepjes die de haken afschermen als je ze niet gebruikt. Prima gedaan. Een verplichte optie.

Comment

• toen was er nog geen baby op komst en volledig over het hoofd gezien.....

Nu ja, mijn dealer heeft ons ook wel GEEN uitleg gegeven over de mogelijke opties

Comment

toen was er nog geen baby op komst en volledig over het hoofd gezien.....

Nu ja, mijn dealer heeft ons ook wel GEEN uitleg gegeven over de mogelijke opties
                            je kan nog steeds je vrouw omruilen voor één zonder kinderen......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daffeh Bekijk Berichten
                              bon ik zit dus nog altijd zonder playlists

Is het eigenlijk wel mogelijk om playlists vanaf uw sdkaart af te spelen? Zo ja, met welk prog maken jullie dat? Ik heb al media player, winamp en foobar geprobeerd, nix lukt. Dees is mijne layout op mijn sdkaart (vanwaar ik afspeel)

Code:
                              A
                              |-Album 1
                              |-Album 2
                              B
                              |-Album 1
                              |-Album 2
                              C
                              ...
                              VA
                              |-Album1
                              ...
                              playlist.m3u
                              Voor een of andere duistere reden lukt dat dus ni. Ik blijf Omhoog selecteren tot ik zo 'boven' mijn filesysteem uitkom en dan staat daar Afspeellijsten maar dat blijft dus grijs...

*cry*
                              Ik ben er al een tijdje uit geraakt wat het probleem was. Het heeft allemaal niets te maken met itunes, winamp, mediaplyer, foobar of welke software dan ook. De indeling zoals ik ze heb werkt en je moet niets naar de jukebx importeren. Maar als je zoals ik al je albums mooi volgens de scene rules ript (en download) dan zit er in iedere folder ook al een .m3u playlist.
                              Ik had dus een kleine 200 playlists op die SDkaart staan en dat duurt wel even om die allemaal te bufferen. Dat doet hij dus elke keer je die kaart plaatst. Dus ik stak mijn kaartje erin en die begon alles te laden, maar je krijgt pas playlists als alles gebufferd is en tegen die tijd was ik al terug met mijn kaartje naar mijn PC aan het lopen.

Dus gewoon geduld hebben of geen 200playlists op je SD kaart gooien

Comment

• voor een q7 zie ik een ruil misschien zitten

Comment

• Het is nu al een paar dagen/week dat ik een luider gebrom (hoe moet ik het anders gaan noemen...) hoor bij het remmen. En enkel wanneer ik van een hoge snelheid wil afremmen, zeg maar op de snelweg. ff gebeld en morgenochtend eens binnensteken, de man aan de telefoon zei me iets van de blokken ontvetten...?

De wagen heeft nu bijna 18.000km en uiteraard zit er nog genoeg op de blokken, benieuwd wat het verdict zal zijn...

Comment

voor een q7 zie ik een ruil misschien zitten
                                    pas maar op
                                    ik heb aan de rode lichten ooit een ruil voor gesteld tegen ene met een 911 cabrio...hij zei dat het goed was als madam ook bleef zitten....ik met een big smile zei onmiddellijk, OK....gevolg = 1 week beeld maar geen klank en 1 jaar later kreeg ik het nog op mijnen boterham pffff...vrouwen....ze begrijpen mijn humor niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                                      Het is nu al een paar dagen/week dat ik een luider gebrom (hoe moet ik het anders gaan noemen...) hoor bij het remmen. En enkel wanneer ik van een hoge snelheid wil afremmen, zeg maar op de snelweg. ff gebeld en morgenochtend eens binnensteken, de man aan de telefoon zei me iets van de blokken ontvetten...?

De wagen heeft nu bijna 18.000km en uiteraard zit er nog genoeg op de blokken, benieuwd wat het verdict zal zijn...
                                      zal hoogstwaarschijnlijk met het zout van de afgelopen weken te maken hebben....

Comment

• Wat denken jullie,

Lava grijs of meteor grijs?

RS4 of RS6 velgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                                          Het is nu al een paar dagen/week dat ik een luider gebrom (hoe moet ik het anders gaan noemen...) hoor bij het remmen. En enkel wanneer ik van een hoge snelheid wil afremmen, zeg maar op de snelweg. ff gebeld en morgenochtend eens binnensteken, de man aan de telefoon zei me iets van de blokken ontvetten...?

Ook bij ons schuren en/of piepen, maar enkel bij traag rijden/zacht remmen. En er zit zeker ook nog genoeg op de blokken. Toevallig ook ongeveer 18000km.

Comment

Working...
                                          X