Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
    Die hoop heb ik ook, en je hebt gelijk, de zwarte stof is idd een stuk donkerder dan op de foto (heb nu ook zwarte stof) en aangezien ik de dakhemel ook in zwart besteld heb zal dit het licht binnenin ook minder weerkaatsen, dus donkerder zijn...hoop ik...
    Ik hoop van mijn kant dat de Atrium stof in het lichtgrijs er mooier gaat uitzien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
      Ik hoop van mijn kant dat de Atrium stof in het lichtgrijs er mooier gaat uitzien.
      Wanneer heb jij hem eigenlijk?

Comment

Wanneer heb jij hem eigenlijk?
        Productieweek 28, levering eind juli.

Door de trucs van de garage om hem naar modeljaar 2010 te verschuiven heeft hij 6 weken vertraging opgelopen.

Comment

Door de trucs van de garage om hem naar modeljaar 2010 te verschuiven heeft hij 6 weken vertraging opgelopen.
          De onze (Avant 120PK) heeft nu +1000km op de teller, en ik vind da hij vlotter en plezanter rijdt dan de vorige 115PK.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
            De onze (Avant 120PK) heeft nu +1000km op de teller, en ik vind da hij vlotter en plezanter rijdt dan de vorige 115PK.
            Plezanter kon ik mij voorstellen (waarschijnlijk rustiger en stiller dankzij common rail), leuk om te horen dat hij ook vlotter rijdt!

Comment

Ai... pijnlijk.

Ik heb het zijn beloop gelaten, was het MY2009 dan was het maar zo (alhoewel ik een klein beetje hoopte op MY2010 - ) en zie... het zal dus model MY2010 zijn. Den 29sten van dit maand zou het zover moeten zijn. Hopelijk zijn mijn wielen tegen die tijd binnen, of ik mag hem nog wat laten staan...

Comment

Plezanter kon ik mij voorstellen (waarschijnlijk rustiger en stiller dankzij common rail), leuk om te horen dat hij ook vlotter rijdt!
                Die stillere werking was echt: tijdens mijn testrit. Ik was niet direct onder de indruk van de 136PK (nu heb ik de 115PK), dus dat zal hoogstwaarschijnlijk een chip worden.

Comment

Ai... pijnlijk.
                  Boah, valt mee hoor. Ik was gerust bereid om een paar maand langer te wachten voor modeljaar 2010.

Comment

Boah, valt mee hoor. Ik was gerust bereid om een paar maand langer te wachten voor modeljaar 2010.
                    Alé ik zal u dan maar vanaf de 29ste een beetje jennen met wat foto's van MY2010

Comment

Alé ik zal u dan maar vanaf de 29ste een beetje jennen met wat foto's van MY2010
                      Doe gerust! Mijn collega zijn MY2010 A4 berline wordt volgende week geleverd. Ik weet nu al wie als eerste op de parking zal staan om de auto te komen bewonderen.

Comment

• ruitmotief

Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                        Gedver man ... Ik had het me ook anders voorgesteld....

En zeggen dat dat nu het enige is waar ik aan toe gegeven heb aan mijn vrouw: geen leder! Amai, dat zal idd ofwel serieus wennen zijn, ofwel laat ik er alcantara of leder overtrekken...

Ik had het detail van het ruitenmotief iets kleiner verwacht.

Ik ben nu wel een schotland-fan maar Tartan is waarschijnlijk het enige waar ik wat problemen mee heb... en ze steken het dan nog in mijnen nieuwen A4...
                        precies de zetels van een Ford Capri uit de jaren zeventig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
                          precies de zetels van een Ford Capri uit de jaren zeventig
                          Dat "old-skool"-gehalte zat er in de vorige stof ook in en ik vond dat wel wat hebben. Het deed me denken aan de oudere Recaro-zetels. Maar of die nieuwe stof OK zal zijn, moet ik nog eerst even met mijn eigen ogen zien...

Comment

Dat "old-skool"-gehalte zat er in de vorige stof ook in en ik vond dat wel wat hebben. Het deed me denken aan de oudere Recaro-zetels. Maar of die nieuwe stof OK zal zijn, moet ik nog eerst even met mijn eigen ogen zien...
                            Op zich is er natuurlijk ook niets met een Ford Capri uit de jaren '70. Übercoole auto's...

Comment

• Ik kan morgen mijn MY2010 gaan ophalen...
                              Ik zal in het weekend hier foto's plaatsen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door popidesign Bekijk Berichten
                                Ik kan morgen mijn MY2010 gaan ophalen...
                                Ik zal in het weekend hier foto's plaatsen.
                                Flinke jongen...

Comment

• Om uw Audi A4 09 aan te passen naar A4 10 kan je via de Audi Music Interface natuurlijk simpelweg een harde schijf aansluiten (zie één van mijn vorige posts een tijd terug in deze topic). Die harde schijf is qua capaciteit zelfs vele malen groter dan de 2 SD slots en past ook perfect in de AMI-sleuf in het handschoenkastje (ik rijd bijvoorbeeld rond met de voortdurende mogelijkheid om zowat alle albums van massa's artiesten meteen te kunnen beluisteren). Playlists (zoals op een iPod) die op de schijf staan worden door de MMI automatisch in een aparte "map" weergegeven op het display, ongeacht waar ze op de harde schijf ergens staan. Onnodig te vermelden dat m'n cd-wisselaar intussen totaal overbodig geworden is en niet meer gebruikt wordt.

Wat betreft die 3D-navigatie: ik weet het niet zeker maar de MMI gaat volgens mij niet hardware-matig veranderd zijn (op het grotere display voor de harde-schijf versie na) en kan dus m.i. geupgraded worden door ofwel de firmware van de MMI te updaten én de nieuwe versie van de navigatie DVD te plaatsen ofwel zelfs door enkel een nieuwe navigatie DVD te plaatsen (maar wellicht is dat wishful thinking ;-)). Het afspelen van (video-) DVD's wordt dan mogelijk door diezelfde firmware-update. Kan iemand bevestigen dat het hier enkel om een firmware update gaat en dat de MMI an sich nog exact hetzelfde is als voorheen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaBomma Bekijk Berichten
                                    Kan iemand bevestigen dat het hier enkel om een firmware update gaat en dat de MMI an sich nog exact hetzelfde is als voorheen?
                                    Een upgrade is niet mogelijk. Het gaat over een compleet nieuw systeem met een andere processor en een aparte 3D grafische processor, de schermresolutie is veel hoger enz.

Comment

Een upgrade is niet mogelijk. Het gaat over een compleet nieuw systeem met een andere processor en een aparte 3D grafische processor, de schermresolutie is veel hoger enz.
                                      Aha, ok, da's spijtig.

Merci voor de info!

Comment

Standaard op het "grote" MMI systeem (met harde schijf). Als je het B&O soundsystem hebt zelfs in 5.1 surround, anders jammer genoeg enkel in stereo.
                                        Ik ben helaas bij de "zeer" ongelukkige die een MY2009 zal krijgen (mijn A4 staat al bij de garage maar helaas mag ik hem pas eind van de maand gaan halen omdat huidige leasing dan pas afloopt )
                                        Heb hem wel met GPS + B&O, is het zo dat in het MY2009 MMI systeem het niet mogelijk is een DVD af te spelen...
                                        Last edited by ; 18/06/2009, 19:40.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Exile21 Bekijk Berichten
                                          Heb hem wel met GPS + B&O, is het zo dat in het MT2009 MMI systeem het niet mogelijk is een DVD af te spelen...
                                          Inderdaad, dat zal niet lukken.

Comment

Working...
                                          X