Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De mijne is net binnen!
    Besteld op 27/2/9 (saloncondities), geproduceerd :week 22

Audi a4 2.0 TDI 120PK
    pack Lifestyle plus
    verchroomde vensteromlijsting
    verlichtingspakket
    automatische koplampen
    Xenon plus (met led achterlichten)
    multifunctie stuur (bijgekregen, niet besteld)
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door marverick29 Bekijk Berichten
      De mijne is net binnen!
      Besteld op 27/2/9 (saloncondities), geproduceerd :week 22

Audi a4 2.0 TDI 120PK
      pack Lifestyle plus
      verchroomde vensteromlijsting
      verlichtingspakket
      automatische koplampen
      Xenon plus (met led achterlichten)
      multifunctie stuur (bijgekregen, niet besteld)
      Proficiat!!! Ik heb het multifunctiestuur er wel bijbesteld. Achteraf bekeken was dit dus ook 250 euro of zo die ik voor een andere optie had kunnen gebruiken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
        Proficiat!!! Ik heb het multifunctiestuur er wel bijbesteld. Achteraf bekeken was dit dus ook 250 euro of zo die ik voor een andere optie had kunnen gebruiken.

Ja dat is waar, maar dat kon je niet weten he, ik heb gewoon geluk gehad, want dat stuur is sowieso altijd een optie.
        De buitenspeigels zijn ook wat mooier geworden, ik vond de vorige wat groot eigenlijk.

Comment

Ik heb dit ook niet besteld want zoals ik al zei ben ik daar geen voorstander van, hoogstwaarschijnlijk zal het er nu ook opzitten...

Maar ik had ook de sportophanging besteld en die zit er nu ook sowieso op heb ik begrepen (alhoewel ik een 136PK besteld heb) en ook het audi-sound-system zie ik nergens meer in de optielijst staan... hopelijk zit dat er wel op want dat MOET ik hebben MY2010 of niet!

Comment

Ja dat is waar, maar dat kon je niet weten he, ik heb gewoon geluk gehad, want dat stuur is sowieso altijd een optie.
            De buitenspeigels zijn ook wat mooier geworden, ik vond de vorige wat groot eigenlijk.
            Idd een grote verbetering volgens mij. Dit was ook het eerste die me opviel bij het nieuw model.

Proficiat trouwens. Ik heb de mijne op exact dezelfde dag besteld maar kan hem blijkbaar maar gaan ophalen op 29/06. Is dat Top Motors?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
              Idd een grote verbetering volgens mij. Dit was ook het eerste die me opviel bij het nieuw model.

Proficiat trouwens. Ik heb de mijne op exact dezelfde dag besteld maar kan hem blijkbaar maar gaan ophalen op 29/06. Is dat Top Motors?
              Je hebt gelijk wat die sportvering betreft, dit is enkel op de 136pk standaard. Spijtig.
              Audi sound system is nog te bestellen.
              Garage is D'ieteren Drogenbos.

Comment

Ik wist dat ik bij modeljaar 2010 sowieso een multiefunctiestuur ging krijgen (omdat dit vereist wordt door het nieuwe MMI). Maar omdat de garage mij niet zwart op wit kon garanderen dat het my2010 zou zijn heb ik het voor de zekerheid maar meebesteld. Enfin, geen ramp, de nieuwe MMI is sowieso een serieuze upgrade t.o.v. de vorige die ik zomaar "krijg" zonder iets extra te betalen.

Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                ook het audi-sound-system zie ik nergens meer in de optielijst staan... hopelijk zit dat er wel op want dat MOET ik hebben MY2010 of niet!
                Bestaat nog steeds hoor, staat vermeld in het definitieve bestelformulier van de garage dat ik heb gezien. Geen paniek

Comment

Bwah, je krijgt nu toch ook het MMI 3G met HDD, slankere buitenspiegels en led-achterlichten voor dezelfde prijs. Als je jezelf nu voorhoud dat je die 250,- daarvoor hebt gebruikt, dan is die toch goed besteedt, niet ?

Comment

Je hebt gelijk wat die sportvering betreft, dit is enkel op de 136pk standaard. Spijtig.
                    Audi sound system is nog te bestellen.
                    Garage is D'ieteren Drogenbos.

Wat bedoel je met "sportvering standaard" op de 136pk ?
                    Dat zou dan zeer spijtig zijn, want ik prefereer comfort boven looks.
                    Is dat in samenhang met een andere optie of is dit zowieso het geval ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Markvdj Bekijk Berichten
                      Bwah, je krijgt nu toch ook het MMI 3G met HDD, slankere buitenspiegels en led-achterlichten voor dezelfde prijs. Als je jezelf nu voorhoud dat je die 250,- daarvoor hebt gebruikt, dan is die toch goed besteedt, niet ?
                      LED achterlichten heb ik niet (heb geen Xenon Plus gekozen), de rest wel. En door de salonkorting kwam er zelfs budget vrij voor 17 inch velgen. Dus mij hoor je zéker niet klagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Markvdj Bekijk Berichten
                        Wat bedoel je met "sportvering standaard" op de 136pk ?
                        Dat zou dan zeer spijtig zijn, want ik prefereer comfort boven looks.
                        Dit is geenszins voor de look (OK, het speelt wel een beetje mee...) Ik heb dit nu ook en die wagen ligt fantastisch op de baan. Ik zeg niet dat dat niet zo is zonder de sportophanging, maar ik vind hem toch iets strakker sturen zo, en comfort...tja, dat scheelt wel iets, maar is nu ook niet beenhard hoor.

Ik dacht dat het net op de 120PK standaard was, kwestie van luchtstroom en verbruik... en niet op de 136PK?

@Boo-lee: bedankt om me gerust te stellen wat het Audi-music-system betreft: nu kan ik weer gerust slapen

Comment

• Ik heb de mijne ook! Eindelijk - na 4 maanden wachten en ook een MY2010 met idd de veranderingen zoals hierboven vermeld. Ik heb wel een avant en die LED-achterlichten zijn anders dan die van de sedan zie ik. Ik post morgen foto's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                            Ik dacht dat het net op de 120PK standaard was, kwestie van luchtstroom en verbruik... en niet op de 136PK?
                            Het is enkel op de 136PK standaard. Ik vind het ook een vreemde redenering van Audi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door popidesign Bekijk Berichten
                              Ik heb de mijne ook! Eindelijk - na 4 maanden wachten en ook een MY2010 met idd de veranderingen zoals hierboven vermeld. Ik heb wel een avant en die LED-achterlichten zijn anders dan die van de sedan zie ik. Ik post morgen foto's.
                              Morgen pas... NU! zeg ik! Ikke ook een avant, dus ikke reuzebenieuwd!!!

Comment

• Heb eindelijk bericht gekregen dat m'n A4 Avant TDI 2.0 Multitronic (136pk) in België is gearriveerd en op de parking bij D'Ieteren staat. In het contract is duidelijk "MY2010" vermeldt.
                                Dit toch terwijl alles besteld is geweest met de salonkorting van begin dit jaar.
                                De bestelling is gebeurd midden februari en in het begin zag het er naar uit dat het nog een MY2009 zou worden. De productiedatum is dan telkens opgeschoven geweest met het bekende resultaat. Het kan nu nog een 2-tal weken duren vooraleer ik er de straten mee kan onveilig maken. Zodra dit het geval is zal ik ook wat pics posten.

PS: In de CC van D'Ieteren is duidelijk te zien dat er nog steeds speciale kortingen gelden op zowel het lifstyle+ als het lounge pack. Heb even een herberekening gedaan van dezelfde wagen die ik besteld heb en ik kom nu toch uit op +/- 2000,- meerprijs.
                                Conclusie: lange levertijden hebben soms ook hun voordelen...

Comment

• Voor de ongeduldigen onder ons heb ik snel toch al wat foto's genomen van mijn avant MY2010.
                                  Voor mij is het opvallendste dat de LEDachterlichten verschillen tussen sedan en avant.
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Hier een iets duidelijkere foto van de LEDachterlichten.
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Mooie wagen! Zeer mooie velgen.
                                      Als ik mij niet vergis zijn dit 17" velgen, niet?
                                      Is dit nog steeds comfortabel samen met die sportvering die nu dus standaard zou zijn?

Comment

• Ja, dit zijn 17" velgen.

Ik vind de wagen heel comfortabel rijden.
                                        Toch zeker tegenover mijn vorige wagen en dat was een Volvo S60 D5 bj 2002.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door popidesign Bekijk Berichten
                                          Voor de ongeduldigen onder ons heb ik snel toch al wat foto's genomen van mijn avant MY2010.
                                          Voor mij is het opvallendste dat de LEDachterlichten verschillen tussen sedan en avant.
                                          Heel mooie wagen! Proficiat en veel veilige Km's toegewenst.

Thx voor de foto's.

Ja die achterlichten zijn idd verschillend, raar.

Kun je ons nog eens een pleziertje doen??? nml: wat interieurbeelden maken en een seen foto met werkende achterlichten nemen? Bij de sedan lopen (zoals bij de A6) de leds zo precies rond. Ik denk niet dat dat zo is bij de uwe?

Comment

Working...
                                          X