Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten
    F*cking hell
    Idd, maar daarmee kan ik nooit toekomen bij klanten hé ... het is er daarvoor een beetje over ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
      Idd, maar daarmee kan ik nooit toekomen bij klanten hé ... het is er daarvoor een beetje over ...
      Ge kunt em er ook altijd extra vuil bij laten staan ... da neemt de wow factor wa weg
      Porsche 997 S

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten
        Ge kunt em er ook altijd extra vuil bij laten staan ... da neemt de wow factor wa weg
        Idd, maar daarmee kan ik nooit toekomen bij klanten hé ...

Comment

Porsche 997 S

Comment

Helemaal juist !

Een aantal van de zaken die je aanhaalt heb ikzelf ook vermeld een paar pagina's terug, en toen besloot ik zeker geen zwarte te nemen ...
            De lijnen komen beter uit bij een lichter kleur, overgrote deel van A4's is zwart, en ik heb al een zwarte wagen.

Maar dan zag ik bovenstaande foto's, en zo is de mijne op dit moment ook geconfigureerd qua exterieur en interieur ...
            En ik dacht van damn, ik kan dat dus zo mooi detailen dat je ervan omver valt ...

Dus bij deze heb ik terug 2 keuzes te maken.

1.8 TFSI / 2.0 TDI
            Monza / Saphire

Pff, hoe langer ik alles bekijk hoe moeilijker de keuze wordt ...

Ow, en als ik zwart neem, ga ik voor de chromen accenten of neem ik het black optic pack ???
            1.8 TFSI - monza

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
            Na 4 jaar zou het op exact hetzelfde neerkomen ... Per jaar komt het er bij mij op neer dat ik €750 meer brandstofkosten heb aan een bezine ...

Ik hou nu wel nog geen rekening met herverkoop waarde en onderhoudskosten. Maar ik denk niet dat deze in totaal veel zullen schelen. Herverkoopwaarde zal voor de diesel iets betere liggen, en onderhoudkosten voor de benzine iets beter ...

Tenzij ik iets over het hoofd zie komen beide in mijn geval dus op dezelfde kost uit ...

Enkel zal de diesel op 180pk/380Nm rijden en de benzine op 220pk/350Nm.

Ik zal ook minder km's maken als voorheen en kortere ritten, dus ik denk dat ik voor de TFSI zal gaan.

Ik ga wel eerst nog even met eentje rijden denk ik. Hopelijk met de A5 van Jimmy die al getuned is
            F*cking hell....zo had ik het nooit bekeken toen ik de mijne bestelde.... zeker voor 1.8TFSI gaan als ik in jouw geval was dan!!! (enkel herverkoop zou mij dan nog doen twijfelen... belgië = dieselland

Schitterend!!

Comment

Helemaal juist !

Een aantal van de zaken die je aanhaalt heb ikzelf ook vermeld een paar pagina's terug, en toen besloot ik zeker geen zwarte te nemen ...
              De lijnen komen beter uit bij een lichter kleur, overgrote deel van A4's is zwart, en ik heb al een zwarte wagen.

Maar dan zag ik bovenstaande foto's, en zo is de mijne op dit moment ook geconfigureerd qua exterieur en interieur ...
              En ik dacht van damn, ik kan dat dus zo mooi detailen dat je ervan omver valt ...

Dus bij deze heb ik terug 2 keuzes te maken.

1.8 TFSI / 2.0 TDI
              Monza / Saphire

Pff, hoe langer ik alles bekijk hoe moeilijker de keuze wordt ...

Ow, en als ik zwart neem, ga ik voor de chromen accenten of neem ik het black optic pack ???
              Heb je een foto met het black optic pack?

Comment

Monza of saphire ?
                Monza

Die van Jimmy rijdt goed zenne, moet je wel uitlaat laten veranderen voor de sound hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten
                  Toevallig ook gemerkt de laatste weken, geprobeerd met lichten aan ruiten te sproeien zodat ze langs buiten gereinigd werden, maar inderdaad, het schijnt binnenin te zijn, lijkt een soort condens, misschien te verklaren door hoge warmte binnenin, en relatieve koude daarbuiten...
                  Xenons zouden net minder warmte moeten afgeven dan halogeenlampen. Ik heb met een van mijn vorige auto's net hetzelfde voorgehad (niet-xenon). De oorzaak zit er volgens mij in dat er nu een polycarbonaat gebruikt wordt voor koplampen, terwijl dat vroeger (>15j) nog glas was.

De radio is onderdeel van het MMI.
                  En ik vermoed dat het 6 boxen zijn.
                  Het GPS-DVD-systeem heeft 8 luidsprekers.
                  Als je echt een stevig volume wil met vollere bassen zou ik het soundsystem overwegen.
                  Neem je favoriete cd en doe de test bij de dealer. Wat voor de een luid is, is voor de ander matig.
                  Als het een stockwagen is wordt het wel moeilijke om dat nog in nabouw te laten plaatsen.

Een extra versterker kan er altijd wel tussen als je het standaardsysteem niet sterk genoeg vindt, de connectoren zitten op de MMI unit in het koffer (linkervak).
                  Last edited by ; 15/07/2009, 21:01.

Comment

...Ow, en als ik zwart neem, ga ik voor de chromen accenten of neem ik het black optic pack ???
                    In jouw plaats (als detailer) zou ik voor chroom gaan.

Comment

• maandag mijn A4 eindelijk gaan afhalen (besteld 28/2)

S-Line
                      Monzagrijs
                      leder/stof met zilveren stiksels
                      getinte ruiten
                      gps +
                      xenon (vooraan en achteraan)
                      AMI
                      B&O soundsystem

grtz
                      Peppi
                      Bijgevoegde Bestanden
                      Last edited by ; 16/07/2009, 10:42.

Comment

• Gefeliciteerd! Heel mooie wagen
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• @peppi: niiiiiiiiice
                          de S-line velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door peppi Bekijk Berichten
                            maandag mijn A4 eindelijk gaan afhalen (besteld 28/2)

S-Line
                            Monzagrijs
                            leder/stof met zilveren stiksels
                            getinte ruiten
                            gps +
                            xenon (vooraan en achteraan)
                            AMI
                            B&O soundsystem

grtz
                            Peppi
                            Knap !
                            Heb je bewust gekozen om de zilveren raamomlijsting weg te laten ?
                            Ik twijfel er ook nog over, maar ik zal ze er waarschijnlijk bijnemen...

Comment

• -----
                              Last edited by ; 30/10/2012, 08:20.

Comment

Knap !
                                Heb je bewust gekozen om de zilveren raamomlijsting weg te laten ?
                                Ik twijfel er ook nog over, maar ik zal ze er waarschijnlijk bijnemen...

Ik heb inderdaad bewust gekozen voor zwarte vensteromlijsting en zwarte dakrails.
                                vind ik persoonlijk sportiever uitzien, zeker in combinatie met de getinte ruiten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten
                                  @peppi: niiiiiiiiice
                                  de S-line velgen
                                  Wat is er dan mis met de velgen?
                                  Eenvoudig, gemakkelijki n onderhoud en 18".
                                  Ik vind het persoonlijk een mooie velg.
                                  Of snap ik de smiley niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jura Bekijk Berichten
                                    Wat is er dan mis met de velgen?
                                    Eenvoudig, gemakkelijki n onderhoud en 18".
                                    Ik vind het persoonlijk een mooie velg.
                                    Of snap ik de smiley niet?
                                    Dat is de "in love" smiley, hij is dus "verliefd" op deze velgen, of vindt ze op zijn minst erg mooi. Ik ook overigens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
                                      Dat is de "in love" smiley, hij is dus "verliefd" op deze velgen, of vindt ze op zijn minst erg mooi. Ik ook overigens.
                                      My mistake, sorry.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CentaurOnix Bekijk Berichten
                                        Knappe A4 Break... De chrome raamomlijsting geeft de auto meer een "klassiek" accent, niet nodig op een S-line vind ik persoonlijk.
                                        Persoonlijk vind ik de chroom vensteromlijsting en dakrails eerder "klasse" uitstralen dan "klassiek ogen", ik neem ze dus altijd.

@peppi: MOOOOI! Proficiat!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                                          Persoonlijk vind ik de chroom vensteromlijsting en dakrails eerder "klasse" uitstralen dan "klassiek ogen", ik neem ze dus altijd.
                                          Inderdaad, "chique", maar niet "klassiek".

Comment

Working...
                                          X