Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als er iemand geïnteresseerd is om het omkeerbare koffertapijt te bestellen, dan raad ik aan om het model van de A4 B7 Avant te nemen en niet dat van de A4 B8 Avant.
Het tapijt van de B7 past perfect in de B8, is van veel stevigere kwaliteit en sluit volledig aan op de contouren van de kofferruimte (uitgezonderd de insnijdingen voor de sjorhaken dan).
Het omkeerbare tapijt model B8 sluit niet aan, is dunner (minder stevig) en heeft heel dunne flappen die uitgeklapt kunnen worden (nogal onpraktisch).
Iemand ervaring met het naplaatsen van een trekhaak op een A4 avant B8?
Tips en richtprijzen zouden handig zijn. De trekhaak moet enkel dienen om een fietsdrager op te zetten.
Iemand ervaring met het naplaatsen van een trekhaak op een A4 avant B8?
Tips en richtprijzen zouden handig zijn. De trekhaak moet enkel dienen om een fietsdrager op te zetten.
Bosal/Oris AK40/41, volledig verticaal afneembaar, identiek systeem zoals de originele trekhaak die als optie te bestellen is (originele = Westfalia)
Maximale verticale belasting = 90kg
550€ geplaatst BTW in.
Na de plaatsing moet een ESP-reset gebeuren, ook niet vergeten om naar de autokeuring te gaan voor herkeuring (9€)
Als er iemand geïnteresseerd is om het omkeerbare koffertapijt te bestellen, dan raad ik aan om het model van de A4 B7 Avant te nemen en niet dat van de A4 B8 Avant.
Het tapijt van de B7 past perfect in de B8, is van veel stevigere kwaliteit en sluit volledig aan op de contouren van de kofferruimte (uitgezonderd de insnijdingen voor de sjorhaken dan).
Het omkeerbare tapijt model B8 sluit niet aan, is dunner (minder stevig) en heeft heel dunne flappen die uitgeklapt kunnen worden (nogal onpraktisch).
Zolang zij de kleur mogen kiezen van de auto zijn ze content. Ze maken er geen probleem van wa opties, velgen, motor erin zit ... zolang de kleur maar goed zit ...
Ik zoek de pers foto van de avant, toen het s line pakket voor gesteld werd. De kar staat op de foto naast een zwembad vijverachtig iets. De kar zelf is grijsblauw-achtig.
Ik zoek de pers foto van de avant, toen het s line pakket voor gesteld werd. De kar staat op de foto naast een zwembad vijverachtig iets. De kar zelf is grijsblauw-achtig.
Gisteren een testritje gemaakt met de A5 van Jimmy69.
Wie nog een 2.0TDI verkiest boven een 1.8TFSI mogen ze zo afvoeren ! Wat een verschil zeg ! De motor is tot 4000 toeren even krachtig als een diesel en minstens even soepel. Het voordeel is dat er na de 4000 toeren ook nog leven is. Als je koppelrijk wil rijden (zoals met een diesel normaal het geval is) kan je dat dus perfect doen. Maar als je eens wil doorgaan kan het ook, en dat spreekt me vooral aan.
Ik had hem de laatste 2000 toeren misschien iets krachtiger verwacht, maar ik was vooral onder de indruk van het midden gebied, en dat is wat deze motor zo goed maakt imho.
Bovendien is het een stille trillingsvrije motor en het comfort ligt toch een stuk hoger.
Het enige nadeel waren de lange verhoudingen van de versnellingsbak, maar in de A4 zijn die korter, dus ik denk dat dit een schitterende combinatie moet zijn.
Comment