Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jmke Bekijk Berichten
    's nachts natuurlijk wel, en als je gaat parkeren 's avonds, op moment dat je hem in achteruit zet gaat die dimming automatisch weg, dus helemaal geen probleem. de spiegel dimt ook afhankelijk van hoeveel licht er binnekomt van achter wanneer het donker is; dus zeer vloeiende overgang.

kwa andere opties, heb je parking assistant ook aangevinkt of ga je voor puur natuur?
    Parking sensoren neem ik niet omdat deze naar mijn mening de look wat verstoren (details hé )

Bovendien storen ze bij het polieren ...
    Ik ben ook gewoon van te parkeren en heb nog nooit iets geraakt. Enkel in het begin is wat zoeken naar de dimensies van een wagen, maar daarna gaat het eigenlijk vrij vlot ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
      Daytona Bruin zal veel origineler zijn.

RS6 velgen zullen binnenkort veel te veel gezien zijn net als die RS4 velgen.

Monzagrijs is mooi maar veel te veel op lease karren gezien, en zwart interieur is saai
      Monzagrijs op lease karren? Zeker van?
      Deze kleur kost nog altijd meer dan de 'gewone' metaalkleuren... ik heb deze zelfs nooit in 't echt gezien, dus ik betwijfel het.
      Zilver-, kwarts-, lava- en meteoorgrijs zijn zowat de meest voorkomende kleuren denk ik.

Comment

• de parking assist deluxe met camera, gebruikt die ook nog sensors?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jmke Bekijk Berichten
          de parking assist deluxe met camera, gebruikt die ook nog sensors?
          Normaal wel en nog slagen mensen (vrouwen) erin om daarmee ergens tegen te rijden.
          Het piept, heeft een camera en nog bleef ze achteruit rijden Patat boem, achterbumper van een Q7 was voor de vuilbak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
            Normaal wel en nog slagen mensen (vrouwen) erin om daarmee ergens tegen te rijden.
            Het piept, heeft een camera en nog bleef ze achteruit rijden Patat boem, achterbumper van een Q7 was voor de vuilbak.
            Ik ken er zo nog

Comment

• Ok, here we go again ...

Black optic pakket of niet ? Dus alle chroom weg. (ook de velgen in dit antraciet laten spuiten :
              Het alternatief is net alle chroom nemen, dakrail, raamlijsten, en S4 grill ...

Deze foto's deden me twijfelen

Comment

• Comment

• shadow look is natuurlijk veel leuker

Comment

• Man man, luister toch gewoon naar mij

Neem dat speciaal pakket, bruin interieur, shadowlook en dan wel een andere velg, want die multispaaks gaan niet met die shadow...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                      Man man, luister toch gewoon naar mij

Neem dat speciaal pakket, bruin interieur, shadowlook en dan wel een andere velg, want die multispaaks gaan niet met die shadow...
                      Wel kzou die 18duims uit het pakket nemen om te starten, en dan achteraf een andere velg nemen (sportec ofzo) in shadow

Dat goed ? :p

Dan kan ik die 18duims gebruiken als winter velg / band

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                        LOL nu valt die 3.0TDI me pas op

Comment

• Wax-it, niet twijfelen. Alle chroom weg is gewoon onwaarschijnlijk vet.

En die RS6 3.0TDI...

Comment

• FFS ...

Comment

• Comment

• Heel zeker die kleur en die velgen! Ik snap niet dat je nog twijfelt. Zalig!!! Chroom mag... of alles zwart, is gewoon een kwestie van smaak. Maar de chroom vensteromlijsting en de zilveren velgen staan mooi samen met monza.

Ik zou niet twijfelen...
                                Volvo V60 D3 R-design

Comment

• @Wax-it: uw klanten zien niet wat er onder de motorkap zit hé. Dus een 3.0tdi en alle badges eraf Zet hem anders op 16" velgen

Ik kies voor Chroom maar das elk z'n eigen keuze hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                    @Wax-it: uw klanten zien niet wat er onder de motorkap zit hé. Dus een 3.0tdi en alle badges eraf Zet hem anders op 16" velgen

Ik kies voor Chroom maar das elk z'n eigen keuze hé
                                    Nee, hij mag sportief staan, er moet wat aan te detailen zijn ook hé, en tmag opvallen ook.
                                    Maar Rood is er gewoon wa over Hoe graag ik het ook zou hebben
                                    Dat komt zo agressief over...

En een gechipte 1.8TFSI gaat eigenlijk voldoende hard en is gewoon €3000 goedkoper dan de 2de goedkoopste A4 ...
                                    Ik zou zot zijn als ik hem niet zou nemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                      Nee, hij mag sportief staan, er moet wat aan te detailen zijn ook hé, en tmag opvallen ook.
                                      Maar Rood is er gewoon wa over Hoe graag ik het ook zou hebben
                                      Dat komt zo agressief over...

En een gechipte 1.8TFSI gaat eigenlijk voldoende hard en is gewoon €3000 goedkoper dan de 2de goedkoopste A4 ...
                                      Ik zou zot zijn als ik hem niet zou nemen
                                      Hehe, zal hem vanavond nog eens afspuiten zodat je zaterdag minder werk hebt aan mijn "mooie" velgen

Naft is cool maar niet als je 65.000km per jaar doet

Comment

• Vraagje: heeft nog iemand hier de optie 'bandendrukcontrole' genomen? Gezien mijn blindelings vertrouwen in Audi (en toebehoren) de voorbij 13.000 km nog niet naar omgekeken, maar vanmorgen (gezien vakantie met auto voor de deur staat) toch eens gecheckt en achteraan was er een band die maar op 1,8 bar stond, wat toch zou moeten aangegeven worden m.i.?
                                        1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                                        1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                                        1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                                        http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• coming home + GSM Pre

Bij de keuze van de "coming home" optie kreeg ik volgende omschrijving
                                          "Auto.in- en uitschak.+coming home+regens.+kleurst." Weet iemand wat "kleurst." juist betekent ?

Is de optie GSM pre-installatie de moeite waard ? Kost wel 3X zo duur als een handsfree set.

Comment

Working...
                                          X