Oorspronkelijk geplaatst door laue
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 (Part II)
Collapse
X
-
1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver
1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543
-
Oorspronkelijk geplaatst door plex Bekijk BerichtenHoeveel km rijden jullie met één volgetankte bak? (875 Km is mijn record op de moment)
(TDI 2.0, 136pk)
Oorspronkelijk geplaatst door laue Bekijk BerichtenHoeveel liter tanken jullie wanneer je de tank volgens de boordcomputer (bijna) leeggereden hebt?
Ik heb de indruk dat ik niet meer dan 55 liter tank, terwijl er een tank van 65 liter in zou moeten zitten.
Onlangs een 30 km op '0' gereden, kon toen een 60,5l in meen ik me te herinneren.
Goed om weten dat ge er nog 100km ook mee kunt doen
Comment
-
nu begrijp ik hoe het komt dat het verkeer niet vooruit gaat
ofwel zijn de mensen aan het eco-runnen
ofwel zijn ze bang de volgende tankstation niet te bereiken
ik tank uit veiligeid als er nog er 1/4 in overblijft, dan hoef ik mij nooit af te vragen of ik nog thuis geraak
één keer ben ik net in Luxemburg geraakt vanuit Nancy, en ik was geleerd
het is trouwens met een diesel niet aanbevolen de laatste druppel uit de tank te halen, daar ligt het vuil...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenhet is trouwens met een diesel niet aanbevolen de laatste druppel uit de tank te halen, daar ligt het vuil...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk BerichtenIn de 6cd-lader vooraan als CD1, en het duurt inderdaad enorm lang vooralleer die boel geladen is.
Ik had bij de dealer het al eens nagevraagd omdat ik dacht dat het niet werkte, onder hun begeleiding werkte het wel. Net iets te weinig geduld gehad dus1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver
1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk BerichtenIk tank niet graag en ga gewoonlijk tot het uiterste... momenteel zit ik aan nog 100 km extra nadat de BC al aangeeft 'resterende afstand 0 km', dus ik denk dat je met je 10 liter niet ver van de waarheid zit. Zelfs in dat geval heb ik 'nog maar' 61 liter getankt, dus volg. keer ga ik proberen 150 km te doen nadat de BC 0 km aangeeft... (tot ik eens ga stilvallen natuurlijk...).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenIs het niet zo als je met een diesel leegvalt dat hij lucht zuigt en je hem van eerste keer door de garage mag laten wegslepen? Waarom dan dit risico nemen?1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver
1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk BerichtenHet werkt nu, thanks! Maar... 't is eigenlijk waardeloos... eerst en vooral is het in het Duits (dat nog tot daar aan toe), maar het is ongelooflijk traag...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benjike Bekijk BerichtenBij mij meestal een 57 a 60 liter dat er in gaat per tankbeurt...meestal tank ik als BC nog een 20 a 30km aangeeft (of als 't uitkomt soms iets vlugger).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenIs het niet zo als je met een diesel leegvalt dat hij lucht zuigt en je hem van eerste keer door de garage mag laten wegslepen? Waarom dan dit risico nemen?
bovendien moet de lucht uit het syteem geweerd worden, wat een speciale (her)startprocedure vereist (30 seconden alleen contact (niet starten), dan pas starten (de motor slaat aan als totaal ontlucht)
ik verkies wat vroeger te tanken om deze ongemakken te vermijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichtenhuh bij mij is dat in het nederlands hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenkomt in de taal waarop de MMI afgesteld is (kan uitleggen waarom de download zo lang is)1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver
1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543
Comment
-
Amai, als ik jullie verbruik hier bekijk...
Door de problemen met mijn wagen staat de 2e teller nu op ongeveer 2500km (terwijl ik er al 7900 heb), maar mijn gemiddeld verbruik over die 2500 is 8,1L. Best wel een stuk hoger dan hetgeen ik hier van jullie lees...
Ik heb er momenteel twee redenen voor: 1) mijn rechtervoet 2) mijn banden 255/35/19. Toen de eerste week de originele velgen en banden oplagen en ik die wisselde door de huidige zag ik op slag mijn verbruik stijgen...
Comment
-
@MMVV: ik durfde al niet te reageren, bij mij zit het verbruik ook vrij vaak boven de 8 à 9L .
Het is pas bij langere stukken constante snelheden dat een gemiddelde van +- 6.5L op BC aangegeven wordt.
Zou er dan toch iets met mijn rijstijl mis zijn?
Ik zie ook 2 redenen: 1) mijn rechtervoet en 2) mijn rechtervoet ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk BerichtenNope... mijn MMI is wel degelijk in het Nederlands, maar de CD-Rom komt in het Duits (er staat geen NL op...).
't zal wel aan de cd-rom zelf liggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten@MMVV: ik durfde al niet te reageren, bij mij zit het verbruik ook vrij vaak boven de 8 à 9L .
Het is pas bij langere stukken constante snelheden dat een gemiddelde van +- 6.5L op BC aangegeven wordt.
Zou er dan toch iets met mijn rijstijl mis zijn?
Ik zie ook 2 redenen: 1) mijn rechtervoet en 2) mijn rechtervoet ;-)
Comment
-
val nu dood....
Vandaag prijs gevraagd bij audi voor installatie van een carkit. Bij de aankoop van de wagen hadden ze me mondeling gezegd dat het 300 euro was voor een parrot. Dus ik vraag nu een offerte zodat ik kan bestellen.....en wat blijkt: nu is het plots zomaar eventjes 500 euro voor inbouw van een parrot 3100.Als ik vraag waarom dan is het antwoord dat ze een kabel extra moeten installeren omdat het een 3G MMI is. 500 euro vind ik al een beetje aan de hoge kant...voor die prijs heb je (dacht ik) bijna de standaard ingebouwde oplossing van audi ! Weet iemand wat de andere opties nu zijn voor een bluetooth oplossing met de 3G MMI, aan een "deftige" prijs ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichtenidd, MMI op Engels ingesteld, CD-rom = Duits
't zal wel aan de cd-rom zelf liggen.1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver
1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk BerichtenNogmaals... MMI staat op Nederlands, niet Engels... Probleem is dat op de CD-Rom zelfs geen NL beschikbaar is... (mijn auto is van mei 2009)
Er zal toch ergens iets niet kloppen dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk BerichtenVandaag prijs gevraagd bij audi voor installatie van een carkit. Bij de aankoop van de wagen hadden ze me mondeling gezegd dat het 300 euro was voor een parrot. Dus ik vraag nu een offerte zodat ik kan bestellen.....en wat blijkt: nu is het plots zomaar eventjes 500 euro voor inbouw van een parrot 3100.Als ik vraag waarom dan is het antwoord dat ze een kabel extra moeten installeren omdat het een 3G MMI is. 500 euro vind ik al een beetje aan de hoge kant...voor die prijs heb je (dacht ik) bijna de standaard ingebouwde oplossing van audi ! Weet iemand wat de andere opties nu zijn voor een bluetooth oplossing met de 3G MMI, aan een "deftige" prijs ?
ik heb ook een parrot 3100 laten installeren , is wel een firma wagen , dit koste toen 250 € z btw , 500 € is wel een schandalig hoog hoor daar de de parrot zelf max 120 € kost
ps radio gaat wel niet aut in "mute" maar vind dit geen probleem , als er een gesprek binnen komt hoor je dit toch via de luidsprekers en dan druk ik manueel op de mute knop
Comment
Comment