Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Weet iemand wanneer de saloncondities voor Audi van kracht zijn?
    En wat deze zijn op een A4?

BTW die leuke witte ledjes in het voorlicht zijn die standaard of moet je daarvoor de Xenon + optie nemen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door riddle Bekijk Berichten
      Weet iemand wanneer de saloncondities voor Audi van kracht zijn?
      En wat deze zijn op een A4?

BTW die leuke witte ledjes in het voorlicht zijn die standaard of moet je daarvoor de Xenon + optie nemen?
      Xenon optie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door riddle Bekijk Berichten
        ... zijn die standaard...
        Lollll... wat is er de dag van vandaag nog standaard op een Audi...

Comment

• Weet er iemand of je de ledjes vooraan (bij de xenons) kunt programmeren in de mmi dat die altijd aanstaan ? Branden dan ook de achterlichten ?

wat zijn hier de mogelijkheden als je de optie koplampen autm aan' niet neemt ?

tx

R
          Audi A6 Avant 2.0 tdie - Avonturienblauw - 2010

Comment

• Jep, leds kunnen altijd aanstaan zodra je start (is gewoon setting in MMI -> dagrijverlichting: Aan/uit).

Comment

• tx spaart me een optie uit :-)
              nu just dien regensensor nog :-) LOL

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rolelael Bekijk Berichten
                tx spaart me een optie uit :-)
                Das 't eerste dat ik zou disablen moest het kunnen....

Comment

• Wat zou jij disablen ?

Comment

Weet er iemand of je de ledjes vooraan (bij de xenons) kunt programmeren in de mmi dat die altijd aanstaan ? Branden dan ook de achterlichten ?

wat zijn hier de mogelijkheden als je de optie koplampen autm aan' niet neemt ?

tx

R
                    achterlichten branden niet mee met dagrijlichten vooraan

Oorspronkelijk geplaatst door rolelael Bekijk Berichten
                    tx spaart me een optie uit :-)
                    Optie? Hoe bedoel je?
                    De automatische lichten werken samen met de regensensor.

Oorspronkelijk geplaatst door plex Bekijk Berichten
                    Das 't eerste dat ik zou disablen moest het kunnen....
                    Je kan dat toch gewoon afleggen?

Comment

• Hi guys,

Ja idd. jullie hebben gelijk. Maar vond het in eerste instantie 'dom' om die optie ( koplampen autom aan ) te nemen als je toch de leds autom kan laten branden ( lees cst ). Het feit dat dan de achterlichten niet branden... my loss

maw ik zal de optie dan toch maar nemen

Weet er nu iemand iets over de BT kit van 300 eur zoals in Germany ( dus zonder houder) ? Deze staat niet in de CC... En bezit deze ook een dakantenne ?

tx

R

Comment

• bleutooth

Oorspronkelijk geplaatst door rolelael Bekijk Berichten
                        Hi guys,

Ja idd. jullie hebben gelijk. Maar vond het in eerste instantie 'dom' om die optie ( koplampen autom aan ) te nemen als je toch de leds autom kan laten branden ( lees cst ). Het feit dat dan de achterlichten niet branden... my loss

maw ik zal de optie dan toch maar nemen

Weet er nu iemand iets over de BT kit van 300 eur zoals in Germany ( dus zonder houder) ? Deze staat niet in de CC... En bezit deze ook een dakantenne ?

tx

R

Hey Rolelael,

Er zal naar mijn gedacht geen dakantenne zijn.
                        Aangezien die Bleutooth zonder houder is, kan er ook geen antenne-overdracht zijn van jouw gsm naar de auto.
                        De bleutooth maakt dus enkel een verbinding met jouw gsm voor wat betreft het doorgeven van alle geluid.
                        Tevens is er ergens in de dakhemel een microfoontje ingewerkt.
                        In de praktijk mag je dus jouw gsm gewoon in je vestzak laten zitten.

Ik heb het op mijn A5 Sportback, en dit systeem werkt echt heel goed en duidelijk.

Greetz,

Stelo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                          achterlichten branden niet mee met dagrijlichten vooraan
                          Klopt, maar heb wel ergens op internet gelezen dat de garagist da simpel kan aanpassen via VagCom zodat de achterlichten dan ook branden.

Veel nuttigs is daar wel nie aan, ma soit het is alleszinds mogelijk.

Comment

• net van de audi dealer vernomen dat die 300 eur BT kit niet verkrijgbaar is op de A4. Wel op de A5...

R

Comment

net van de audi dealer vernomen dat die 300 eur BT kit niet verkrijgbaar is op de A4. Wel op de A5...

R
                              LoL nooit geloven wat de dealer u wijsmaakt !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                                Je kan dat toch gewoon afleggen?
                                Hoe kan je de regensensor uitschakelen? (vind die meestal ofwel te laat beginnen of niet snel genoeg,...)

Comment

• ik snap de mensen niet die dagrijlichten, lichtsensors en regensensoren en ... uitschakelen
                                  dat zijn zo'n handige opties die ik nu enorm hard mis op mijn wagen. m'n vorige wagen had dit wel (bedrijfswagens sucken soms toch wel als je geen opties kan kiezen)
                                  There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

net van de audi dealer vernomen dat die 300 eur BT kit niet verkrijgbaar is op de A4. Wel op de A5...

R
                                    Dat klopt niet.

Ik heb de A4 Avant besteld met de 300euro (excl BTW) carkit.
                                    Deze optie is nog niet beschikbaar in de CC en ik dacht dat de verkoper de optie ook niet kan zien in zijn CC.
                                    De verkoper, waar ik de wagen besteld heb, heeft naar D'Ieteren hiervoor gebeld en daar hebben ze deze optie toegevoegd.

Het is inderdaad dezelfde BT als op de A5.

Comment

• tjiens tjiens, ben dan toch es benieuwd welke code ze mee op de bestelbon pompen ?

nochtans was de dealer waar ik informeerde geen kleintje

Comment

• @ Riddle: saloncondities zouden van kracht zijn vanaf 15/12/2009.

Weet iemand, of wil iemand daarenboven zeggen wat de condities zullen zijn op de A4?
                                        Pack Lounge? Pack Lifestyle Plus? Xenon+?

ML

Comment

• @ Riddle: saloncondities zouden van kracht zijn vanaf 15/12/2009.

Weet iemand, of wil iemand daarenboven al zeggen wat de condities zullen zijn op de A4?
                                          Pack Lounge? Pack Lifestyle Plus? Xenon+?

PS Bedankt voor de info m.b.t. de Bluetooth installatie, gaan we wel even bespreken bij onze dealer!

ML

Comment

Working...
                                          X