Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Amai, inderdaad, flinke condities die jij hebt gekregen.

Die 7% korting + 5 jaar gratis onderhoud (salonconditie) heb ik ook van 'Liers Autocenter' gekregen.

Heb jij een model 2010 besteld, met LED achterlichten dus?
    Hebben optie xenon + dus ook met led achterlichten en natuurlijk model 2010
    is reeds model 2010 vanaf april/mei geloof ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fosgate Bekijk Berichten
      Hey jongens, ik heb toch nog mijn 5 jaar onderhoud gekregen

Dus zover ben ik geraakt:

5jaar onder houd
      8% korting (maar dat wou hij niet afdrukken)
      Isofix optie gratis
      -999 euro op pack lifestyle
      -gratis set matten

Ik denk dat ik vij goed en vrij ver gegaan ben
      Levertijd zou maart zijn!

greetz
      Levertijd maart ????
      Heb onze besteld op 21 oktober en nu juist bevestiging gekregen dat hij 4de week
      van Jan. gemaakt wordt, dan (volgens garage) duurt het nog een 3 tal weken voor hij
      bij de dealer kan afgehaald worden.
      Dus levering voorzien eind febr.
      Maart lijkt me nogal optimistisch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A3 quattro Bekijk Berichten
        Levertijd maart ????
        Heb onze besteld op 21 oktober en nu juist bevestiging gekregen dat hij 4de week
        van Jan. gemaakt wordt, dan (volgens garage) duurt het nog een 3 tal weken voor hij
        bij de dealer kan afgehaald worden.
        Dus levering voorzien eind febr.
        Maart lijkt me nogal optimistisch.

Zou het kunnen omdat ik een benzine besteld heb?
        In ieder geval dat staat er op mijn overeenkomst met de garage, levertijd maart...

Comment

• Vorige week bij Jennes was de wachttijd voor een A4 Avant in dieseluitvoering eind maart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zipo Bekijk Berichten
            Vorige week bij Jennes was de wachttijd voor een A4 Avant in dieseluitvoering eind maart.
            Inderdaad, hebben ze mij vorige week ook gezegd.

Comment

• Ik heb nog enkele vragen:
              • Bij het configureren is standaard "Elektronische monozone airconditioning met zonnestandafhankelijke regeling". Als ik op foto's kijk zie ik geen display waar de ingestelde temperatuur weergeven wordt... Komt dit op het centrale display?
              • De optie 'GSM : Pré-installatie sans support': moet de gsm dan met adapter verbonden worden of kan er draadloos verbonden worden via Bluetooth. Moet dit dan telkens terug verbonden worden of herkent hij de gsm telkens je de auto start?
              • Heeft er iemand een duidelijke foto van de led-achterlichten? Ik weet niet wat ik er mij moet bij voorstellen... zo iets als de A3 of eerder iets als de A5, A6?
              Alvast bedankt!
              Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
              Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

• Led achterlichten bij:

A4 - B8

A4 - B8 avant

A5 coupé

Last edited by ; 17/01/2010, 20:25.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
                  Ik heb nog enkele vragen:
                  • Bij het configureren is standaard "Elektronische monozone airconditioning met zonnestandafhankelijke regeling". Als ik op foto's kijk zie ik geen display waar de ingestelde temperatuur weergeven wordt... Komt dit op het centrale display?
                  dit komt idd op het MMI-display

• De optie 'GSM : Pré-installatie sans support': moet de gsm dan met adapter verbonden worden of kan er draadloos verbonden worden via Bluetooth. Moet dit dan telkens terug verbonden worden of herkent hij de gsm telkens je de auto start?
                  Bij de 'goedkope' Bluetooth carkit zonder support gebeurt de verbinding gewoon draadloos nadat je eenmaal de pairing-procedure tussen gsm en carkit uitgevoerd hebt.
                  Nadien verloopt de verbinding automatisch zonder dat je verder iets moet doen. Er is ook de mogelijkheid om meerdere gsm's te koppelen aan de carkit (bij meerdere chauffeurs)

Comment

• Ok! Bedankt voor jullie antwoorden.

@A4AvantB7: Je meldt de 'goedkope' versie van de gsm-installatie.... is er een grote meerwaarde bij de duurdere systemen?
                    Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
                    Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

Heeft er iemand een duidelijke foto van de led-achterlichten? Ik weet niet wat ik er mij moet bij voorstellen... zo iets als de A3 of eerder iets als de A5, A6?
                      Alvast bedankt!
                      En nog eentje in detail...

Comment

• Deze is gewoonweg... af!

Comment

Ok! Bedankt voor jullie antwoorden.

@A4AvantB7: Je meldt de 'goedkope' versie van de gsm-installatie.... is er een grote meerwaarde bij de duurdere systemen?
                          I don' t know, iemand met het uitgebreide systeem kan dat misschien verduidelijken.
                          Een kennis heeft het volledige systeem inclusief houder in de armsteun, maar ik zie hem niet zo vaak. (Ik wil natuurlijk altijd wel eens de handleiding er op nalezen om te zien wat de extra's zijn.)

Comment

• de goedkope versie volstaat ruimschoots
                            de duurdere is geldklopperij van Audi : je verliest plaats in de armsteun, de ontvangst vanuit je GSM in je zak is in 99% van de gevallen uiterst goed, en je spaart een interface van rond de 125 euros (als deze beschikbaar is, anders kan je je GSM toch niet op de plaat vastklikken)
                            gewoon een verouderd accessoire, deze dure versie, waarmee Audi dacht nog een eigen GSM te slijten

Comment

Ik heb nog enkele vragen:

• Heeft er iemand een duidelijke foto van de led-achterlichten? Ik weet niet wat ik er mij moet bij voorstellen... zo iets als de A3 of eerder iets als de A5, A6?[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]
                              Alvast bedankt!
                              Let op: de achterlichten op de avant zijn verschillende van de sedan-versie.

Op mijnen avant zijn ze zo: (sorry, het vuil moet je er even bijnemen ;-) ):

Bij het koffer model is dus meer plaats tussen de leds.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten

MMVV vettig fotoke ....voorwat de leds betreft...ik vind dat je bij de a4 avant al goed moet kijken om het verchil te zien met een gewone, integenstelling met de sedan en a6 avant...alleen bij het remmen zijn de leds prachtig, omdat dan beide blokken oplichten ..zowel deze op de koffer als de buitenkant, dit in tegenstelling met de gewone lichten....in het begin toen ik mijne had dacht ik hem eenmaal ter beschikking hem ermee laten uit te rusten....maar gezien het kleine verschil denk ik dat ik het maar zo ga leten..;zeker gezien de prijs...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten

OMFG!! Dit is zonder overdrijven de meeste vieze auto die ik ooit heb waargenomen!

Comment

• @MMVV: mijne zag er ook bijna zo uit tot voor 't weekend.
                                    Let er wel op dat je hiervoor een boete kan krijgen, de nummerplaat moet leesbaar blijven.
                                    Wat leesbaar is en wat niet bepalen onze blauwe vrienden zelf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
                                      In het begin toen ik mijne had dacht ik hem eenmaal ter beschikking hem ermee laten uit te rusten....maar gezien het kleine verschil denk ik dat ik het maar zo ga laten..;zeker gezien de prijs...
                                      Ik heb vorige week, weliswaar bij een A5, originele led-achterlichten laten plaatsen. Je moet toch rekenen op iets meer dan €1000 BTW incl. & plaatsing inbegrepen.
                                      Je kunt het ook niet zelf plaatsen, omdat ze een nieuwe BCM2 module monteren. Ook moeten de lichten dan nog gecodeerd worden en dat kan enkel door de dealers zelf en niet met het door ons gekende Vagcom.
                                      Last edited by ; 18/01/2010, 19:38.

Comment

• geen klank...

deze morgen wel aanduidigen op het MMI-scherm maar geen klank en de media's laadden niet
                                        doven en contact uit hielp niet
                                        de wagen bleef dan 1/2 uur staan en alles ging terug bij opstarten
                                        quid ?
                                        aan wie het al heeft gehad : komt dan zoiets terug of eenmalig ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                          deze morgen wel aanduidigen op het MMI-scherm maar geen klank en de media's laadden niet
                                          doven en contact uit hielp niet
                                          de wagen bleef dan 1/2 uur staan en alles ging terug bij opstarten
                                          quid ?
                                          aan wie het al heeft gehad : komt dan zoiets terug of eenmalig ?
                                          Ik heb het 1 keer andersom gehad: radio werkte, maar totaal geen display, niks.
                                          Auto stilgelegd, en uurtje later weer gestart, en alles was OK.
                                          Nadien nooit meer voorgehad, en dat is nu al wel zo'n 4-5 maand geleden.

Comment

Working...
                                          X