Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die heb ik ook genomen, maar ik zie net in mijn bestelbon dat er bij staat: "Bediening via radio of het multifunctioneelstuur (tegen meerprijs)
Heb jij dit expliciet moeten melden dat je de GSM wou bedienen via MMI of stuur?
oei dat weet ik niet meer...ik heb het full media pakket = MMi met harde schijf, B&O, audi music interface...bediening vanaf stuur en voice bediening....maar gezien je hetzelfde bleutooth hebt dan ik zal dat wel marcheren...alleen zien of je GSM compatibel is op de site van audi...
oei dat weet ik niet meer...ik heb het full media pakket = MMi met harde schijf, B&O, audi music interface...bediening vanaf stuur en voice bediening....maar gezien je hetzelfde bleutooth hebt dan ik zal dat wel marcheren...alleen zien of je GSM compatibel is op de site van audi...
Ik heb net een mailtje verstuurd naar de verkoper van mijn Audi A4 en blijkbaar zou dit toch moeten werken. Dus oef!
Nog een vraagje die jullie misschien kunnen antwoorden: zijn er standaard voetmatten/tapijtjes voorzien in de wagen? Of moet je dit apart bijbestellen. In de brochure staat in dat deze normaal gezien voorzien zijn...
Ik heb net een mailtje verstuurd naar de verkoper van mijn Audi A4 en blijkbaar zou dit toch moeten werken. Dus oef!
Nog een vraagje die jullie misschien kunnen antwoorden: zijn er standaard voetmatten/tapijtjes voorzien in de wagen? Of moet je dit apart bijbestellen. In de brochure staat in dat deze normaal gezien voorzien zijn...
Er liggen idd standaard goede degelijke vloermatten in.....desondanks heb ik de mijne onmiddellijk vervangen door originele rubber tapijten....zeker met de afgelopen winterse omstandigheden een aanrader......
Iemand ervaring met chiptuning van Audi A4 Avant B8 120 PK ?
Ik heb er zelf geen ervaring mee, ik vraag me ook af of er verschil zit tussen de 136pk en de 120pk.
Sommigen zeggen dat alles identiek is, anderen bewaren dat bepaalde onderdelen verschillend zijn (andere onderdeelnummers).
De 136pk en 163pk zouden wel identiek zijn... (zeggen 'ze')
Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Audi A3 Sportback Amibition 2013
Die heb ik ook genomen, maar ik zie net in mijn bestelbon dat er bij staat: "Bediening via radio of het multifunctioneelstuur (tegen meerprijs)
Heb jij dit expliciet moeten melden dat je de GSM wou bedienen via MMI of stuur?
Die "tegen meerprijs" slaat niet op de bediening via het stuur, maar op het multifunctiestuur zelf.
Dit zit vervat in het pack lounge dacht ik, dus je zal het multifunctiestuur via een of andere optie wel hebben.
Ik zou de praat van een verkoper niet teveel geloven, uit ervaring én meer dan 80% door medeforummers kunnen dit zeker bevestigen !
Ik heb zwart op wit het bewijs dat hij bevestigt dat dit normaal moet functioneren. Indien dit niet het geval is, dan heb ik alvast iets om mee te dreigen... ;-)
Prijs zonder korting: €49345,70
Prijs met korting: €39539,36
Wat denken jullie zou ze nog meer korting kunnen verkrijgen?
als ik goed tel zit hier 19,9% verschil op tussen beide prijzen
En is het niet een 136pk multitronic, want met de opties hierboven kom je 'maar' aan een 44K ipv 49K
En is het niet een 136pk multitronic, want met de opties hierboven kom je 'maar' aan een 44K ipv 49K
GPS met harde schijf,isofix,+servotronic was ik nog vergeten!
EDIT: Heb gezien op de offerte dat ze "Voordeel speciale aanbieding" van €4820 niet van de prijs zonder korting hebben afgetrokken!
Comment