Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ter info: M'n A4 avant heeft 2 dagen in de garage gestaan met een probleem met advanced key. Ik ben een grote fan van deze optie, zo'n gemak. Echter, de sensoren in elke klink deden het plots niet meer. Een probleem dat blijkbaar nogal veel voorkomt de laatste tijd, vooral bij A5, zei hij. Waarschijnlijk een slechte serie klinken indertijd. Nuja, alles is opgelost, onder garantie, schone service.

Comment

• wat is dit precies advanced key ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten
        lavagrijze met star-velgen ==> http://www.autoforum.be/showthread.php?t=29173
        Wat je voor die aero-velgen krijgt? te weinig. Met wat geluk vind je een bandencentrale die de ongebruikte 16duims banden wil overnemen en kan je op die manier wat recupereren.
        Merci, staan inderdaad erg goed onder de auto...

Hoe zit het met comfort, nog aanvaardbaar met 18duims?

Comment

• advanced key

Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk Berichten
          wat is dit precies advanced key ?
          je moet de sleutel enkel op zak hebben, als je dicht genoeg bij de sensoren in de deurklinken komt ontgrendelt het systeem de wagen. De sleutel moet ook niet meer in de voorziene slotopening geplaatst worden, starten doe je met de start/stop-knop. Advanced key hapert wel meer bij koud weer zoals de laatste weken het geval is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cbriers Bekijk Berichten
            Wat zou ik nog krijgen voor die 16 duimers met ongebruikte band?

Merci!
            een fractie van de echte waarde....de meesten die er mee blijven rond rijden zijn leasesletten...als daar iets aan scheelt dient het via de garage te gebeuren...dus niet particulier....je zal waarschijnlijk er wel eentje kwijtraken aan iemand die prive met aero's rijdt en wat borduurschade heeft...maar borduurschade met aero's heb je dan ook weer niet snel.....wanneer je werkelijk een belachelijk lage prijs vraagt...ik heb op kapaza een origineel setje gekocht voor mijn wagen en dat zijn "17"ers ( V6 ) en heb daar 400 euro voor betaald met 4 splinternieuwe banden...gezien de uw "16"ers zijn ga je daar nog onder moeten gaan ....of ze houden voor je wintersetje....

Comment

• ik vind persoonlijk de standard velgen niet zo geschikt voor winterbanden, want ze zijn niet echt gemakkelijk te kuisen; vooral de interne ring achter de spaken is moeijlijk bereikbaar
              voor winterbanden zijn vrij vlakke velgen beter, het zout kruipt dan ook minder in de hoekjes

Comment

• Ja dirk

Bij mij was em slechts een week verschoven .
                Heeft er al iemand dat chroom uitlaatstukje besteld of bijgezet ?

Comment

• Thx. Voor je reactie ! Zal volgende week eens informeren bij de dealer of er al een productiedatum gekend is . Via dit forum geleerd dat de auto daarna 2 weken later bij de garage aankomt .
                  Audi A4 B8 Berline 2.0 TDI Multitronic
                  Audi 100 C4 2.3E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blackspeed Bekijk Berichten
                    Bij mij was em slechts een week verschoven .
                    Heeft er al iemand dat chroom uitlaatstukje besteld of bijgezet ?
                    ja, op mijn Q5
                    schuift eenvoudig op de bestaande buis, je krijgt het wel niet meer af
                    niet goedkoop voor een stukje inox, maar het siert...
                    blijkt heel goed bestendig tegen zout en vuil

Comment

• ok heb je het zelf gezet ?
                      Moet je dat schroeven of hoe moet ik dit zien ?
                      Besteld bij de dealer of via de audi shop?
                      En klopt de prijs van 79€ lol
                      Wat een vragen hé
                      thx

Comment

ok heb je het zelf gezet ?
                        Wat een vragen hé
                        thx
                        Hallo,

Ik heb dit op mijn A4 zitten. Heb het sierstukje besteld samen met mijn wagen, en zat er netjes op bij de levering. Heb het zelfs niet moeten betalen...kleine tegemoetkoming van de dealer na verschillende "uitstellen" van de leverdatum.

Ben zeer tevreden van de kwaliteit van het chroom, zoals hierboven vermeld zeer vuilbestendig!

Grtz,

Sven

Comment

Wat een vragen hé
                          thx
                          de prijs klopt, spijtig genoeg...
                          geen schroeven, het komt vast met stijve klemmen die zich spannen op de originele uitlaatbuizen
                          vandaar dat je ze best meteen goed positioneert, anders wordt het een probleem
                          ik heb mijn garagist laten doen
                          bij sommige ging het als in boter, bij mij heeft de kerel toch een beetje (veel) moeten helpen !
                          bovendien heb je van op de begane grond geen goede greep; het gaat gemakkelijker op een brug

Comment

• kent iemand toevallig de actuele levertermijnen?
                            ben ook vruchteloos op zoek naar een goede foto van een berline in s-line en arubablauw (liefst met de 10 spaaks 18duim)
                            4 rings driver

Comment

Wat een vragen hé
                              thx
                              Ik weet niet waar je woont, maar ik dacht dat ze in Nederland ietsje goedkoper waren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk l Bekijk Berichten
                                Thx. Voor je reactie ! Zal volgende week eens informeren bij de dealer of er al een productiedatum gekend is . Via dit forum geleerd dat de auto daarna 2 weken later bij de garage aankomt .
                                De mijne is uit productie gekomen in week 5 , en is volgens mijn dealer al bijna 2 weken onderweg naar de garage.

Hopelijk krijg ik eerstkomende dagen een telefoontje dat hij binnen is. Ik krijg wel heel weinig uitleg van mijn dealer omtrent een correcte datum, alhoewel ze dit perfect kunnen opvolgen

Comment

• M'n A5 werd eerst gepland op week 9, is ondertussen wk 10 geworden. Maar mijn dealer sprak altijd over 3 weken levertijd... Dankzij jullie hoop ik nu ook op 2

Comment

• Verchroomde vensteromlijsting

't Is al een tijdje dat ik het forum hier volg en ik lees veel interessante meningen en ideeën... (Waaronder de Bluetooth zonder support en antenne )
                                    Wij hebben onze A4 avant in bestelling (sinds 18/12/2009) en hebben het kleur lavagrijs gekozen. Kan iemand eens twee foto's posten van één met de optie 'verchroomde vensteromlijsting' en één zonder deze optie? (Al dan niet met verchroomde dakrailing...)

Alvast bedankt!

PS Dit is onze config:
                                    - 2.0L TDI 120pk
                                    - Pack Lifestyle Plus
                                    - Pack Lounge
                                    - Buitenspiegels pack 2
                                    - Getinte ruiten
                                    - Headlight assistant
                                    - Xenon+
                                    - Skizak
                                    - Zonder kentekens
                                    - Bluetooth (zonder support en antenne)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ben Dover Bekijk Berichten
                                      M'n A5 werd eerst gepland op week 9, is ondertussen wk 10 geworden. Maar mijn dealer sprak altijd over 3 weken levertijd... Dankzij jullie hoop ik nu ook op 2
                                      ik had ook mijn hoop op 2 weken gezet, 't zullen er toch 3 worden

Comment

• oceaanblauw

Ik ben ook in de voorbereiding om mijn nieuwe lease auto te kiezen. En ik zou hier niet zitten als het geen audi a4 gaat worden!
                                        Ik ben alleen nog aan het twijfelen over de kleur.
                                        Ik lees dat oceaanblauw hetzelfde is als diepzeeblauw maar als ik de audi car configurator van Belgie en Nederland vergelijk zijn deze
                                        kleuren absoluut niet hetzelfde.
                                        Is er iemand met een oceaanblauwe audi a4 die eens een foto kan plaatsen of iemand met een oceaanblauwe audi die kan bevestigen dat dit dezelfde kleuren zijn?

Comment

• Zoek eens op Google naar 'Ocean Blue a4' en 'Deep Sea Blue a4'. Hopen foto's.

Ocean Blue lijkt mij duidelijk lichter te zijn.

Comment

Working...
                                          X