Ter info: M'n A4 avant heeft 2 dagen in de garage gestaan met een probleem met advanced key. Ik ben een grote fan van deze optie, zo'n gemak. Echter, de sensoren in elke klink deden het plots niet meer. Een probleem dat blijkbaar nogal veel voorkomt de laatste tijd, vooral bij A5, zei hij. Waarschijnlijk een slechte serie klinken indertijd. Nuja, alles is opgelost, onder garantie, schone service.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 (Part II)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichtenlavagrijze met star-velgen ==> http://www.autoforum.be/showthread.php?t=29173
Wat je voor die aero-velgen krijgt? te weinig. Met wat geluk vind je een bandencentrale die de ongebruikte 16duims banden wil overnemen en kan je op die manier wat recupereren.
Hoe zit het met comfort, nog aanvaardbaar met 18duims?
Comment
-
advanced key
Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk Berichtenwat is dit precies advanced key ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cbriers Bekijk BerichtenWat zou ik nog krijgen voor die 16 duimers met ongebruikte band?
Merci!
Comment
-
ik vind persoonlijk de standard velgen niet zo geschikt voor winterbanden, want ze zijn niet echt gemakkelijk te kuisen; vooral de interne ring achter de spaken is moeijlijk bereikbaar
voor winterbanden zijn vrij vlakke velgen beter, het zout kruipt dan ook minder in de hoekjes
Comment
-
Thx. Voor je reactie ! Zal volgende week eens informeren bij de dealer of er al een productiedatum gekend is . Via dit forum geleerd dat de auto daarna 2 weken later bij de garage aankomt .Audi A4 B8 Berline 2.0 TDI Multitronic
Audi 100 C4 2.3E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blackspeed Bekijk BerichtenBij mij was em slechts een week verschoven .
Heeft er al iemand dat chroom uitlaatstukje besteld of bijgezet ?
schuift eenvoudig op de bestaande buis, je krijgt het wel niet meer af
niet goedkoop voor een stukje inox, maar het siert...
blijkt heel goed bestendig tegen zout en vuil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blackspeed Bekijk Berichtenok heb je het zelf gezet ?
Moet je dat schroeven of hoe moet ik dit zien ?
Besteld bij de dealer of via de audi shop?
En klopt de prijs van 79€ lol
Wat een vragen hé
thx
Ik heb dit op mijn A4 zitten. Heb het sierstukje besteld samen met mijn wagen, en zat er netjes op bij de levering. Heb het zelfs niet moeten betalen...kleine tegemoetkoming van de dealer na verschillende "uitstellen" van de leverdatum.
Ben zeer tevreden van de kwaliteit van het chroom, zoals hierboven vermeld zeer vuilbestendig!
Grtz,
Sven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blackspeed Bekijk Berichtenok heb je het zelf gezet ?
Wat een vragen hé
thx
geen schroeven, het komt vast met stijve klemmen die zich spannen op de originele uitlaatbuizen
vandaar dat je ze best meteen goed positioneert, anders wordt het een probleem
ik heb mijn garagist laten doen
bij sommige ging het als in boter, bij mij heeft de kerel toch een beetje (veel) moeten helpen !
bovendien heb je van op de begane grond geen goede greep; het gaat gemakkelijker op een brug
Comment
-
Wat een vragen hé
thx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk l Bekijk BerichtenThx. Voor je reactie ! Zal volgende week eens informeren bij de dealer of er al een productiedatum gekend is . Via dit forum geleerd dat de auto daarna 2 weken later bij de garage aankomt .
Hopelijk krijg ik eerstkomende dagen een telefoontje dat hij binnen is. Ik krijg wel heel weinig uitleg van mijn dealer omtrent een correcte datum, alhoewel ze dit perfect kunnen opvolgen
Comment
-
Verchroomde vensteromlijsting
't Is al een tijdje dat ik het forum hier volg en ik lees veel interessante meningen en ideeën... (Waaronder de Bluetooth zonder support en antenne)
Wij hebben onze A4 avant in bestelling (sinds 18/12/2009) en hebben het kleur lavagrijs gekozen. Kan iemand eens twee foto's posten van één met de optie 'verchroomde vensteromlijsting' en één zonder deze optie? (Al dan niet met verchroomde dakrailing...)
Alvast bedankt!
PS Dit is onze config:
- 2.0L TDI 120pk
- Pack Lifestyle Plus
- Pack Lounge
- Buitenspiegels pack 2
- Getinte ruiten
- Headlight assistant
- Xenon+
- Skizak
- Zonder kentekens
- Bluetooth (zonder support en antenne)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ben Dover Bekijk BerichtenM'n A5 werd eerst gepland op week 9, is ondertussen wk 10 geworden. Maar mijn dealer sprak altijd over 3 weken levertijd... Dankzij jullie hoop ik nu ook op 2
Comment
-
oceaanblauw
Ik ben ook in de voorbereiding om mijn nieuwe lease auto te kiezen. En ik zou hier niet zitten als het geen audi a4 gaat worden!
Ik ben alleen nog aan het twijfelen over de kleur.
Ik lees dat oceaanblauw hetzelfde is als diepzeeblauw maar als ik de audi car configurator van Belgie en Nederland vergelijk zijn deze
kleuren absoluut niet hetzelfde.
Is er iemand met een oceaanblauwe audi a4 die eens een foto kan plaatsen of iemand met een oceaanblauwe audi die kan bevestigen dat dit dezelfde kleuren zijn?
Comment
Comment