Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
    Pas op he: niet verschieten van het de harde pieptoon vh alarm!
    inderdaad, wanneer het alarm afgaat sterf je bijna terplaatse.....................van het lachen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
      inderdaad, wanneer het alarm afgaat sterf je bijna terplaatse.....................van het lachen
      Nog niet geprobeerd, maar hoe minder lawaai een alarm maakt hoe beter. Het houdt toch geen enkele dief tegen, en het enige effect op omstaanders is dat het hen irriteert. Is enkel nodig voor de verzekering.

Comment

• Voila, de kogel is door de kerk, daarjuist volgende vastgelegd :
        A4 Avant 2.7tdi Multitronic 190 pk
        Lavagrijs pareleffect
        Valconaleder Luxor Beige - Sportzetels
        Pack ¨Lifestyle Plus¨
        Pack ¨Lounge¨
        10spaaks velgen 17" 245
        Acoustic Parking System voor-/achteraan
        Audi Music Interface
        Audi Soundsystem
        Buitenspiegels Pack 3
        Dakrailing : chroom afwerking
        Elektrische lendesteunregeling VR
        Headlight Assistant
        Hill Hold Assist
        Inlegplaatjes in laurierhout muskaatbruin
        ISOFIX
        Klimaatregeling '3 Zones'
        Koplampen : Xenon +
        Sportvering
        Trekhaak - afneembaar
        Verlichtingspakket
        opbergmodule
        getinte ruiten

Levering zou ergens begin oktober moeten zijn. De dealer zal tegen maandag een verwangwagen voor me regelen want vanavond wordt m'n A6 opgehaald. Hopelijk is het nog iets deftigs...
        Last edited by Audidriver; 18/06/2010, 15:26.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
          Nog niet geprobeerd, maar hoe minder lawaai een alarm maakt hoe beter. Het houdt toch geen enkele dief tegen, en het enige effect op omstaanders is dat het hen irriteert. Is enkel nodig voor de verzekering.
          probeer het maar eens paul....dan zal je onmiddellijk begrijpen wat we bedoelen....het gaat tem niet om de geluidsterkte.....eerder om het mizerig geluidje dat het ding maakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fosgate Bekijk Berichten
            Hey,

thx voor de alarm tip,

maar ik heb wel het audi sound system optie (met die sub en versterker)

Ik was daar niet echt duidelijk over
            is er daar eigenlijk een optie om je sub apart te regelen? want dat vond ik nergens.

greetz
            Als je radio Concert hebt kan je de Sub niet apart regelen (is eigenlijk wel tekortkoming) bij de GPS systemen kan dat misschien wel. Bij het B&O systeem kan de sub wel apart geregeld worden.

Voor mij speelt het alvast meer dan luid genoeg, volume volledig open is onuitstaanbaar en na 15min denk ik dat je trommelvlies het begeeft (ik heb Concert + audi soundsystem).

Comment

• ik heb ook het audisound system via de gps is de sub regelbaar in het menu klank.
              Het systeem speelt zeer goed en gaat hard maar blijft zeer zuiver indien goede afstelling.
              Ik wilde eerst het b&o systeem nemen maar na een goede luisterbeurt vond ik dit veel te duur naar de normen van de afgeleverde kwaliteit.Geloof me ik heb 15 jaar car hifi gedaan en de 300€ voor de audi install is weinig geld.
              Als ik beter wil verander ik zelf de speakers wel en ga ik nog steeds voor focal niks beter dan dat.
              Deel 2 van de 2 verschillende kleuren led dagrijlichten is ook bijna opgelost.
              Deze week is de wagen binnen geweest en hebben ze 1 koplamp vervangen .
              Rara nog steeds 2 verschilende kleuren .
              Ik de volgende dag ne keer goed van mijn klo...... lol gemaakt bij d'ieteren zelf en in de na middag wonder boven wonder tel van de garage.
              De baas zelf voor te vragen of ik nu maandag reeds 2 nieuwe koplamen kon laten vervangen .
              En voor het eerst geven ze nu officieel toe dat er een probleem is met de kleuren van de led's .
              Ben benieuwd voor maandag.
              Ook ga ik maandag mijn garage een keertje les geven in vag com .
              De arme stakkers weten niet eens hoe de ambient verlichting te activeren aan de voeten zodat deze ook werkt tijdens het rijden .
              Zal ik ze ineens alles leren .
              Heeft er iemand van julie een vag com?
              Zo ja waar gekocht en welke prijs denk eraan om er zelf 1 aan te schaffen .

Comment

• heb de concert radio, op tuner vind ik de klank maar niks, maar op cd of sd kaart, mits goede bestanden klinkt
                de installatie best goed naar afgeleverd materiaal

Comment

• OK,

Ben ik nu een noob ofzo haha maar is die mmi bij jullie in het nederlands?
                  Ik kan in ieder geval die taal niet kiezen..
                  Ik zit dus met een radio concert plus de optie audi sound system

Dus met de gps kan je de sub regelen en zonder niet, vind ik wel eigenaardig maar coit haha

greetz
                  Last edited by ; 30/04/2010, 22:59.

Comment

• op zoek naar originele velg Audi A4 B8

Hallo, ik rij met een Audi A4 B8 en heb deze week een velg stukgereden, is niet meer te doen om nog uit te balanceren... 105 gr links en 120 gr rechts

Kan er mij misschien iemand helpen met een vervang velg aub, zie pic.

Alle info zeer welkom!
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oiram Bekijk Berichten
                      Hallo, ik rij met een Audi A4 B8 en heb deze week een velg stukgereden, is niet meer te doen om nog uit te balanceren... 105 gr links en 120 gr rechts

Alle info zeer welkom!
                      op kapaza vind je verschillende setjes originele A4 velgen te koop.
                      men zal natuurlijk verwachten dat je ze alle 4 koopt.
                      een oplossing kan zijn: koop ze alle 4, gebruik 1 ter vervanging, leg 1 in je koffer als reserve, en biedt de andere 2 ook te koop aan voor een ander slachtoffer....

Comment

• Mijn zus haar A4 avant komt deze week binnen, besteld op 29/01/2010

Comment

• hallo,
                          heb nog een vraagje: ik heb eens gelezen dat als je een sline pakket neemt uw auto 3 cm verlaagd wordt, maar alleen bij 18 inch velgen. en bij 19 inch velgen is dat maar 2 cm. waarom is dat? zie je goed het verschil? en is de auto nog sportief genoeg als hij maar 2 cm verlaagd is dan met 19 inch velgen? groeten keeré

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oiram Bekijk Berichten

Alle info zeer welkom!

voila..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
                              op kapaza vind je verschillende setjes originele A4 velgen te koop.
                              men zal natuurlijk verwachten dat je ze alle 4 koopt.
                              een oplossing kan zijn: koop ze alle 4, gebruik 1 ter vervanging, leg 1 in je koffer als reserve, en biedt de andere 2 ook te koop aan voor een ander slachtoffer....

Das nog nie zo'n slecht gedacht eigenlijk, merci voor de reactie

Comment

• en thanks voor de link, jammer genoeg wel zonder banden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Keeré Bekijk Berichten
                                  hallo,
                                  heb nog een vraagje: ik heb eens gelezen dat als je een sline pakket neemt uw auto 3 cm verlaagd wordt, maar alleen bij 18 inch velgen. en bij 19 inch velgen is dat maar 2 cm. waarom is dat? zie je goed het verschil? en is de auto nog sportief genoeg als hij maar 2 cm verlaagd is dan met 19 inch velgen? groeten keeré
                                  beste,
                                  wij rijden A4 Avant (geen sline) met verlaagde ophanging (audi) -2 cm icm 18 duim Star velgen
                                  en dit is sportief en nog redelijk te doen op slechte wegen. Ik denk dat bij 19 duim ze -2 cm genomen hebben ivm veiligheidsmarge van de max. veerweg van de ophanging

Comment

• @camarosa: bedankt voor de post. maar bij een audi a4 sline is dat dan 3 cm. is er dan nog zoveel verschil in?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blackspeed Bekijk Berichten
                                      Ook ga ik maandag mijn garage een keertje les geven in vag com .
                                      De arme stakkers weten niet eens hoe de ambient verlichting te activeren aan de voeten zodat deze ook werkt tijdens het rijden .
                                      Zal ik ze ineens alles leren .
                                      Heeft er iemand van julie een vag com?
                                      Zo ja waar gekocht en welke prijs denk eraan om er zelf 1 aan te schaffen .
                                      Is hier iemand uit mijn buurt die dit heeft? Zou ook wel wat van die zaken willen laten wijzigen...
                                      1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                                      1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                                      1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                                      http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                                        Mijn zus haar A4 avant komt deze week binnen, besteld op 29/01/2010
                                        Mijne zou eveneens deze week geleverd worden en werd op 27/01 besteld. Blijkbaar allemaal op schema. Nog eventjes...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patrik5903 Bekijk Berichten
                                          wie heeft deze velgen al eens tegengekomen op het internet of autoshop,
                                          kan je me eventueel de site geven of het adres van de verkoper of autoshop
                                          bedankt
                                          Alessio Super komt al dicht in de buurt

Comment

Working...
                                          X