Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door cs2i Bekijk Berichten
    Iemand een idee wanneer de facelift van d A4 er zit aan te komen?
    2012 dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
      2012 dacht ik.
      mss eind 2011 want heb ergens gelezen dat nieuwe A4 voor 2014 is en A5 2015

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
        Het stockeren van de wielen is 100 EUR per jaar. Schandalig veel eigenlijk.
        Gisteren de winterbandenwissel laten doen, ik hoop dat ze voor die 100 Euro stockage ook de velgen eens deftig reinigen; de mijne zijn quasi pekzwart binnengegaan, na een winter zal dat er niet zo goed meer afgaan. Ach ja, dan maar shadowlook zeker

Comment

• En hopla! De winterbandjes liggen er terug op. We kunnen er terug tegen...

Comment

• Ben net het volgende tegengekomen op EBAY:

http://cgi.benl.ebay.be/Audi-A4-B8-N...item4aa5e0d393

Is toch mooier dan het huidige zwart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KriBroX Bekijk Berichten
              mooier, inderdaad, maar ook vrij duur voor wat het is ...
              naar mijn maatstaf natuurlijk
              maarja, chrom-uitlaatstukken zijn ook niet goedkoop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                mooier, inderdaad, maar ook vrij duur voor wat het is ...
                naar mijn maatstaf natuurlijk
                Deze is iets goedkoper.. Audiwereld

Comment

• Ik heb gisteren een rit gemaakt van om en bij de 300 km en nu begin ik mij toch enorm te ergeren aan de trillingen, vibraties in mijn koppelingspedaal. Heeft iemand hier ook hetzelfde probleem? Of zijn deze trillingen typisch Audi? In ieder geval, ik vind het wel jammer voor een auto van zo'n kapitaal.

Bovendien maakt de mijn ventilatie een vervelend fluitend geluid wanneer deze iets harder moet blazen.

Comment

Ik heb gisteren een rit gemaakt van om en bij de 300 km en nu begin ik mij toch enorm te ergeren aan de trillingen, vibraties in mijn koppelingspedaal. Heeft iemand hier ook hetzelfde probleem? Of zijn deze trillingen typisch Audi? In ieder geval, ik vind het wel jammer voor een auto van zo'n kapitaal.

Bovendien maakt de mijn ventilatie een vervelend fluitend geluid wanneer deze iets harder moet blazen.
                    Van beide fenomenen heb ik nooit last gehad. Ik denk ook niet dat het normaal is...
                    Best melden in uw garage denk ik.

Comment

Ik heb gisteren een rit gemaakt van om en bij de 300 km en nu begin ik mij toch enorm te ergeren aan de trillingen, vibraties in mijn koppelingspedaal. Heeft iemand hier ook hetzelfde probleem? Of zijn deze trillingen typisch Audi? In ieder geval, ik vind het wel jammer voor een auto van zo'n kapitaal.

Trillen & fluiten, zeker niet normaal. Best uwen garagist wat gaan ampeteren

Comment

• Is er eigenlijk al veel geweten over de degelijkhied van de 1.8TFSI? Is dit een betrouwbaar blok? Kan ie veel km's aan?
                        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
                          Van beide fenomenen heb ik nooit last gehad. Ik denk ook niet dat het normaal is...
                          Best melden in uw garage denk ik.
                          Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
                          Trillen & fluiten, zeker niet normaal. Best uwen garagist wat gaan ampeteren
                          Ik ga morgen eens langsgaan bij mijn garage, want dat trillen is volgens mij idd niet normaal. Het is niet enkel de koppeling die trilt, maar ook af en toe mijn versnellingspook. Waarschijnlijk zijn beiden met elkaar gelinkt. Jammer voor een auto van 7 maand oud...

Comment

Kijk eens of alle ventilatieroosters wel open staan, die van mij fluit ook als er eentje niet open staat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bezinga Bekijk Berichten
                              Kijk eens of alle ventilatieroosters wel open staan, die van mij fluit ook als er eentje niet open staat.
                              Het is de ventilatie aan de voorruit die fluit en enkel als ik de optie 'Automatisch' kies. Als ik deze ventilatie aan het voorruit afzet of de snelheid van ventilatie verminder, dan is het gefluit verdwenen...

Comment

Het is de ventilatie aan de voorruit die fluit en enkel als ik de optie 'Automatisch' kies. Als ik deze ventilatie aan het voorruit afzet of de snelheid van ventilatie verminder, dan is het gefluit verdwenen...
                                inderdaad, op Auto blaast het systeem te hard en is er te veel tocht uit te mondingen
                                het eerst dat mijn dealer heeft gedaan toen hij de wagen leverde is de afstelling op manueel zetten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                                  Is er eigenlijk al veel geweten over de degelijkhied van de 1.8TFSI? Is dit een betrouwbaar blok? Kan ie veel km's aan?
                                  niemand ervaring?
                                  BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

inderdaad, op Auto blaast het systeem te hard en is er te veel tocht uit te mondingen
                                    het eerst dat mijn dealer heeft gedaan toen hij de wagen leverde is de afstelling op manueel zetten
                                    Eenmaal de ingestelde temperatuur is bereikt neemt de kracht van de aanjager toch af?
                                    Misschien is het wel instelbaar met VAGCOM....daar stel je vandaag de dag bijna alles mee af

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                                      niemand ervaring?
                                      Over een jaar of 10 zal ik een onderbouwd antwoord kunnen geven
                                      Voorlopig kan ik alleen zeggen dat het blok probleemloos 30.000 km aankan

Comment

Dit vind ik toch wel overdreven... die van ons staat bijna altijd op Auto, zonder enige hinder.
                                        Waarschijnlijk vond je dealer dat bij jouw auto te hard (dat er dus iets verkeerd met is), en heeft hij dat maar rap verminderd, zodat jij niet zou klagen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
                                          Dit vind ik toch wel overdreven... die van ons staat bijna altijd op Auto, zonder enige hinder.
                                          Waarschijnlijk vond je dealer dat bij jouw auto te hard (dat er dus iets verkeerd met is), en heeft hij dat maar rap verminderd, zodat jij niet zou klagen....
                                          ik heb alle afstelmogelijkheden uitgetest, en ben tot de conclusie gekomen dat "manueel, met alle openingen open (boven, beneden en midden)" de zachte werking verzekerd, zeker op het stuk van voelbare tochten in de wagen (ik ben daaraan ZEER gevoelig...)
                                          eens uitproberen, je zult wel zien dat mijn dealer uit ervaring sprak
                                          (het kan altijd dat er een verschil is tussen de cokpit van een A4 en en Q5, maar ik betwijfel dat beide systemen niet exakt dezelfde zouden zijn

Comment

Working...
                                          X