Oorspronkelijk geplaatst door cs2i
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 (Part II)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten2012 dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenHet stockeren van de wielen is 100 EUR per jaar. Schandalig veel eigenlijk.
Comment
-
Ben net het volgende tegengekomen op EBAY:
http://cgi.benl.ebay.be/Audi-A4-B8-N...item4aa5e0d393
Is toch mooier dan het huidige zwart.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KriBroX Bekijk Berichten
naar mijn maatstaf natuurlijk
maarja, chrom-uitlaatstukken zijn ook niet goedkoop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenmooier, inderdaad, maar ook vrij duur voor wat het is ...
naar mijn maatstaf natuurlijk
Comment
-
Ik heb gisteren een rit gemaakt van om en bij de 300 km en nu begin ik mij toch enorm te ergeren aan de trillingen, vibraties in mijn koppelingspedaal. Heeft iemand hier ook hetzelfde probleem? Of zijn deze trillingen typisch Audi? In ieder geval, ik vind het wel jammer voor een auto van zo'n kapitaal.
Bovendien maakt de mijn ventilatie een vervelend fluitend geluid wanneer deze iets harder moet blazen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KriBroX Bekijk BerichtenIk heb gisteren een rit gemaakt van om en bij de 300 km en nu begin ik mij toch enorm te ergeren aan de trillingen, vibraties in mijn koppelingspedaal. Heeft iemand hier ook hetzelfde probleem? Of zijn deze trillingen typisch Audi? In ieder geval, ik vind het wel jammer voor een auto van zo'n kapitaal.
Bovendien maakt de mijn ventilatie een vervelend fluitend geluid wanneer deze iets harder moet blazen.
Best melden in uw garage denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KriBroX Bekijk BerichtenIk heb gisteren een rit gemaakt van om en bij de 300 km en nu begin ik mij toch enorm te ergeren aan de trillingen, vibraties in mijn koppelingspedaal. Heeft iemand hier ook hetzelfde probleem? Of zijn deze trillingen typisch Audi? In ieder geval, ik vind het wel jammer voor een auto van zo'n kapitaal.
Comment
-
Is er eigenlijk al veel geweten over de degelijkhied van de 1.8TFSI? Is dit een betrouwbaar blok? Kan ie veel km's aan?BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk BerichtenVan beide fenomenen heb ik nooit last gehad. Ik denk ook niet dat het normaal is...
Best melden in uw garage denk ik.Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk BerichtenTrillen & fluiten, zeker niet normaal. Best uwen garagist wat gaan ampeteren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KriBroX Bekijk BerichtenBovendien maakt de mijn ventilatie een vervelend fluitend geluid wanneer deze iets harder moet blazen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bezinga Bekijk BerichtenKijk eens of alle ventilatieroosters wel open staan, die van mij fluit ook als er eentje niet open staat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KriBroX Bekijk BerichtenHet is de ventilatie aan de voorruit die fluit en enkel als ik de optie 'Automatisch' kies. Als ik deze ventilatie aan het voorruit afzet of de snelheid van ventilatie verminder, dan is het gefluit verdwenen...
het eerst dat mijn dealer heeft gedaan toen hij de wagen leverde is de afstelling op manueel zetten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenIs er eigenlijk al veel geweten over de degelijkhied van de 1.8TFSI? Is dit een betrouwbaar blok? Kan ie veel km's aan?BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichteninderdaad, op Auto blaast het systeem te hard en is er te veel tocht uit te mondingen
het eerst dat mijn dealer heeft gedaan toen hij de wagen leverde is de afstelling op manueel zetten
Misschien is het wel instelbaar met VAGCOM....daar stel je vandaag de dag bijna alles mee af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichtenniemand ervaring?
Voorlopig kan ik alleen zeggen dat het blok probleemloos 30.000 km aankan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichteninderdaad, op Auto blaast het systeem te hard en is er te veel tocht uit te mondingen
Waarschijnlijk vond je dealer dat bij jouw auto te hard (dat er dus iets verkeerd met is), en heeft hij dat maar rap verminderd, zodat jij niet zou klagen....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk BerichtenDit vind ik toch wel overdreven... die van ons staat bijna altijd op Auto, zonder enige hinder.
Waarschijnlijk vond je dealer dat bij jouw auto te hard (dat er dus iets verkeerd met is), en heeft hij dat maar rap verminderd, zodat jij niet zou klagen....
eens uitproberen, je zult wel zien dat mijn dealer uit ervaring sprak
(het kan altijd dat er een verschil is tussen de cokpit van een A4 en en Q5, maar ik betwijfel dat beide systemen niet exakt dezelfde zouden zijn
Comment
Comment