Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
    Ik vraag niet uw eigen mening, ik vraag of het wettelijk is.
    Ik kan geen antwoord geven of het al dan niet wettelijk is aangezien mijn kennis van de betreffende wetgeving ontoereikend is. Mijn mening geef ik er gratis bij en u bent niet verplicht deze te lezen.
    Maar, zoals ik al zei, zijn veel auto's hier standaard mee uitgerust en dus lijkt het mij aannemelijk dat dit wettelijk is.

Comment

• Is er iemand in de buurt van Tienen die een VAGCOM kabel heeft en hier eens samen naar wil kijken? Ik krijg in de loop van deze maand mijn nieuwe wagen en zou graag de bluetooth activeren.

bedankt

Comment

• Is de bluetooth zo maar met de VAGCOM te activeren? Ik dacht dit niet..

Comment

• op blz 159 staat er precies toch dat dit wel kan als je MMI+ hebt. Ook op andere fora vind ik dergelijke berichten.

Comment

• Ik heb dit ook gelezen en ben van plan dit met mijn wagen ook te doen ...
            Last edited by ; 01/03/2011, 19:44.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
              Ik vraag niet uw eigen mening, ik vraag of het wettelijk is.
              strikt gezien is het niet wettelijk, want de code voorziet -voor begrijpelijke redenen- dat de lichten op een wagen uit paren bestaan
              dus moeten mistlichten simultaan branden....
              vroeger bestonden orienteerbare zoeklichten, waarvan de wettigheid ook twijfelachtig was
              enkel de orienteerbare codelichten (die wel steeds beide branden) beantwoorden aan de wet

in de praktijk is de zaak eigenlijk bijkomstig : de zogenaamde mistlichten zijn tegenwoordig niet veel meer dan een goede zaklamp waarvan de toegevoegde waarde boven de Xenons te verwaarlozen is
              gewoon een design-gadget vergeleken met wat een mistlamp betekende in de jaren '70 , toen bv Bosch, Marchal, Cibié, Lucas en Notek nog bestonden (om maar de beste te noemen)

Comment

• Ik zou nog een sieruitlaat in chromé willen laten plaatsen. Kun je dit enkel in de Audigarages krijgen of verkopen ze dit ook nog andere winkels?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smekkie Bekijk Berichten
                  Ik zou nog een sieruitlaat in chromé willen laten plaatsen. Kun je dit enkel in de Audigarages krijgen of verkopen ze dit ook nog andere winkels?
                  originele sierstukken zijn duurzaam (en duur...)
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Nog eventjes en we zijn er echt mee weg
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BnRt Bekijk Berichten
                      Nog eventjes en we zijn er echt mee weg
                      Mooie kleur!

Comment

Mooie kleur idd...zo zie je er niet veel rondrijden.
                        Hoe lang heb je nu moeten wachten - 6 maand vanaf bestelling?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Octavian Bekijk Berichten
                          Mooie kleur idd...zo zie je er niet veel rondrijden.
                          Hoe lang heb je nu moeten wachten - 6 maand vanaf bestelling?
                          Thanks.
                          De wagen was besteld op 28/09, het zal dus uiteindelijk 23 weken geweest zijn.

Comment

• Ik zou mijn huidige mistlampen willen vervangen door xenon. Er heeft hier ooit een post gestaan over welke lampen er moeten gekocht worden en waar je deze kan vinden...maar ik vind de post niet meer terug....

Idem voor de lichtjes van de nummerplaatverlichting......

Comment

arubablauw ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spark1969 Bekijk Berichten
                                arubablauw ?
                                Is inderdaad aruba blauw

Comment

• heb ik ook besteld maar wel voor een A5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
                                    Ik ben als volgt te werk gegaan:

Alle klanten met hun adres gegevens en telefoon staan in outlook.

Deze heb ik gesyncr. met mijn GSM, zo staan alle gegevens daar ook in.

Mijn GSM heb ik gesyncr. met de telefoon module van de wagen.

Wanneer je een tel. nummer zoekt vraagt ie " bellen of navigeren "
                                    bij keuze navigeren neemt de GPS over en navigeerd hij u naar betreffende klant.

Uw GSM dient wel in de lijst te staan van aanvaarde toestellen voor Audi,
                                    zodat ie alle gegevens copieerd.
                                    Deze lijst kun je terug vinden op de audi site.

succes
                                    Wer zelf enkel op mac, maar heb op de laptop van mijn dochter een prog geinstalleerd : xls to vcf exporter.
                                    Heb alle klantgegevens uit het softwarepakket van mijn werkgever geëxporteerd naar excell, en via dit prog omgezet naar vcf. De vcf files op een sd kaartje gezet en dan ingeladen in de mmi. Voordeel is dat ik de gegevens in één beweging ook heb kunnen importeren in mijn gsm ( Iphone).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alainis Bekijk Berichten
                                      Wer zelf enkel op mac, maar heb op de laptop van mijn dochter een prog geinstalleerd : xls to vcf exporter.
                                      Heb alle klantgegevens uit het softwarepakket van mijn werkgever geëxporteerd naar excell, en via dit prog omgezet naar vcf. De vcf files op een sd kaartje gezet en dan ingeladen in de mmi. Voordeel is dat ik de gegevens in één beweging ook heb kunnen importeren in mijn gsm ( Iphone).
                                      Voila sie, ik vertrekkende vanaf mijn GSM ( ook iphone ) = als ik binnen in huis ben, en in outlook iets wijzig, synchr. ik onmiddellijk, draadloos met de GSM ( ook Iphone ).
                                      Wanneer ik dan in de wagen stap, en start synchr. deze onmiddellijk draadloos met de MMI en GSM de adres gegevens en nummers.
                                      Je kan dit instellen, dat ie dat telkens doet wanneer de wagen start ( duurt een paar seconden ) of manueel.
                                      De technologie staat voor niets ....

Comment

• DPF regeneratie

Ik merk de laatste dagen dat het regeneratieproces van de DPF doorlopen wordt. In het verleden merkte ik dat ook al wel eens dat na een ritje waarbij ik stevig "op z'n staart trapte" de koeling 5 minuten bleef nadraaien en de typische stank vanonder de motorkap kwam. De laatste week heb ik dat al een keer of 3 gemerkt, en vorige week ook al eens. Er staan nu een 40.000km op de teller, terwijl de rijstijl net wat rustiger geworden is.
                                        Heeft er nog iemand dit verschijnsel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten
                                          Ik merk de laatste dagen dat het regeneratieproces van de DPF doorlopen wordt. In het verleden merkte ik dat ook al wel eens dat na een ritje waarbij ik stevig "op z'n staart trapte" de koeling 5 minuten bleef nadraaien en de typische stank vanonder de motorkap kwam. De laatste week heb ik dat al een keer of 3 gemerkt, en vorige week ook al eens. Er staan nu een 40.000km op de teller, terwijl de rijstijl net wat rustiger geworden is.
                                          Heeft er nog iemand dit verschijnsel?
                                          Na 120.000 km nog niet vastgesteld eigenlijk, maar ik zit dan ook voor 90% op de snelweg.

Comment

Working...
                                          X