Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Chemistry 83 Bekijk Berichten
    Hallo ,

iemand al probleem gehad met het esp systeem?
    Sinds gisteren brand het lampje oranje....
    Morgen moet ik naar garage, ze vertelden me dat het geen probleem is voor er mee te rijden.
    Nu moet ik vandaag nog een 250 km rijden is dit aan te raden?
    heb dit vorig jaar in nov voorgehad tijdens ritje op autobahn naar Hannover.
    Dacht dat er esp failiure op het tellerschermpje kwam.
    Erna naar garage geweest, even uitgelezen, eigelijk geen noemenswaardig probleem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichten
      heb dit vorig jaar in nov voorgehad tijdens ritje op autobahn naar Hannover.
      Dacht dat er esp failiure op het tellerschermpje kwam.
      Erna naar garage geweest, even uitgelezen, eigelijk geen noemenswaardig probleem
      Ok thnx , het is niet dat ik in de limburg in panne ga vallen?

Comment

iemand al probleem gehad met het esp systeem?
        Sinds gisteren brand het lampje oranje....
        Bij kritische foutmeldingen wordt normaalgezien duidelijk gemeld dat je niet verder mag rijden.
        Laatst ook nog eens een melding gekregen om max. 1L olie toe te voegen, met de vermelding dat ik verder mocht rijden zonder meteen de olie bij te vullen.

PS: als ik haast heb knippert dat lichtje in iedere bocht
        Last edited by ; 15/05/2011, 21:57. Reden: typo

Comment

• Heel raar gisteren rij ik er een uur mee en brand het lampje vanaf men vertrek, hij staat paar uur stil ik vertrek terug en nu slaat het niet meer aan....

Comment

Heel raar gisteren rij ik er een uur mee en brand het lampje vanaf men vertrek, hij staat paar uur stil ik vertrek terug en nu slaat het niet meer aan....
            Ik heb dit ook 1x gehad. Bij de volgende rit, en nadien nooit meer.
            Heb zelf de fouten uitgelezen, maar niks gevonden.

Comment

• Nu is het terug, neem een bocht van 90 graden en het springt terug aan.
              Morgen naar garage...

Comment

Nu is het terug, neem een bocht van 90 graden en het springt terug aan.
                Morgen naar garage...
                wss sensor van het pompje op uw veerarm kapot.

Comment

• Vandaag langs geweest, ze hebben wagen aan computer gehangen.
                  Blijkbaar moet hij ervoor binnen komen de oorzaak weten ze niet maar ernstig zou het niet zijn mits ik er mee mag rijden tot einde juni.
                  Nu brand het lampje niet meer, we zien zel.
                  Nu zagen ze ook dat de stuurdoos een update zou moeten krijgen , dit zou ook een voordeel zijn naar verbruik???

Comment

• update: na een 2 tal weken aftasten weeral hetzelfde liedje.
                    Deurrubbers vooraan beginnen weer te lossen. (na 2x nieuwe deurrubbers)
                    Heb op 1 juni terug een afspraak voor herstelling=terug nieuwe plaatsen met speciale lijm
                    Zal voor de 3de keer gebeuren onder garantie (1ste maal was auto 2.2j oud en heb maar voor 30% moeten betalen.)
                    Ga ze wel eens wakker schudden want er zal toch iets ander moeten gebeuren indien dit euvel terug keert.

Comment

• Beste ik heb eens even navraag gedaan over die zogezegde nieuwe lijm.
                      Helaas moet ik u zeggen dat ze u blaasjes hebben wijsgemaakt ,ze hebben nog steeds geen oplossing voor de lossende rubbers en moeten nog steeds verder met de basis lijm.
                      Gewoon een domme ontwerpfout als je het mij vraagt .
                      greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blackspeed Bekijk Berichten
                        Beste ik heb eens even navraag gedaan over die zogezegde nieuwe lijm.
                        Helaas moet ik u zeggen dat ze u blaasjes hebben wijsgemaakt ,ze hebben nog steeds geen oplossing voor de lossende rubbers en moeten nog steeds verder met de basis lijm.
                        Gewoon een domme ontwerpfout als je het mij vraagt .
                        greetz
                        een tube tec 7 en veel geduld en ik geef ze allemaal eens een workshop gvdm

Comment

• 2.7 software update

Voor de mensen met 2.7: hebben jullie ook telefoon gekregen van de dealer om 'zo snel mogelijk' binnen te komen voor een belangrijke software update m.b.t. de motor? Mij hebben ze net gebeld en hoewel ik normaal gezien een paar weken moet wachten als ik op onderhoud wil komen, vroegen ze me nu met aandrang om liefst nog vandaag, ten laatste morgen langs te komen.

Vreemd. Iemand meer details?
                          1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                          1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                          1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                          http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten
                            Voor de mensen met 2.7: hebben jullie ook telefoon gekregen van de dealer om 'zo snel mogelijk' binnen te komen voor een belangrijke software update m.b.t. de motor? Mij hebben ze net gebeld en hoewel ik normaal gezien een paar weken moet wachten als ik op onderhoud wil komen, vroegen ze me nu met aandrang om liefst nog vandaag, ten laatste morgen langs te komen.

whoo scary

Comment

En al enige info gekregen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fosgate Bekijk Berichten
                                En al enige info gekregen?
                                Heb gisterenmorgen vroeg de wagen binnengedaan, zit nu in Italië en ga hem deze namiddag terug ophalen. Zal dan nog eens goed informeren.
                                1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)

Comment

• Onze A4 heeft nieuwe banden nodig.
                                  Voorstel bandencentrale

Michelin 250EUR per band

Goodyear of dunlop 200EUR per band

Maakt dat zoveel verschil uit? Type van banden weet ik niet.

Comment

Heb gisterenmorgen vroeg de wagen binnengedaan, zit nu in Italië en ga hem deze namiddag terug ophalen. Zal dan nog eens goed informeren.

en...en..;en...?

Ik heb geen melding gekregen, ze hebben toch dezelfde motor en zijn van hetzelfde jaar...

De mijne is wel een paar weken geleden binnen geweest voor een groot onderhoud, misschien dat men toen één of andere up date heeft gedaan...maar ben wel is benieuwd naar de uitleg bij uw garage....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
                                      en...en..;en...?

Ik heb geen melding gekregen, ze hebben toch dezelfde motor en zijn van hetzelfde jaar...

De mijne is wel een paar weken geleden binnen geweest voor een groot onderhoud, misschien dat men toen één of andere up date heeft gedaan...maar ben wel is benieuwd naar de uitleg bij uw garage....
                                      Was iets met EGR-regeling ofzo. Ze vonden het in de garage zelf ook raar, omdat de wagen nu (exact) 100.000 km heeft en het dus vreemd is dat ze daar nu pas mee afkomen. Enfin, ik merk geen verschil, rijdt nog even schitterend ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                        Onze A4 heeft nieuwe banden nodig.
                                        Voorstel bandencentrale

Michelin 250EUR per band

Goodyear of dunlop 200EUR per band

Maakt dat zoveel verschil uit? Type van banden weet ik niet.
                                        Welke is de maat van uw banden? Dit maakt wel degelijk een verschil uit he.

Ik heb een paar weken geleden 2 nieuwe Michelin Primery laten steken, 225/55/R17
                                        hiervoor heb ik 210€ / stuk betaald, geplaatst.
                                        Wel met V index ( 240km/h ), origineel lag er Y op ( 300km/h ), maar dat is niet nodig, en daar betaal ik geen € meer voor.

Er zit wel degelijk grote verschillen tussen de merken banden, je kan hier betrouwbare testen over lezen op de ADAC site.

Wanneer je banden wil vergelijken qua prijzen is volgende site wel eens nuttig:
                                        http://www.toopneus.be/Achat-Pneus-t...,175,70,14,,,2,
                                        hier vul je bovenaan gewoon de maten in en je krijgt een overzichtje.....

Comment

Was iets met EGR-regeling ofzo. Ze vonden het in de garage zelf ook raar, omdat de wagen nu (exact) 100.000 km heeft en het dus vreemd is dat ze daar nu pas mee afkomen. Enfin, ik merk geen verschil, rijdt nog even schitterend ;-)
                                          dito hier......nu 125.000 km...

Comment

Working...
                                          X