Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• a6 avant = saaie bak in standaard trim, leg er 20000 eurokes bij en je hebt een ful option .
    had een 3.0 tdi 245pk geconfig. in s-line int en ext., 4zone airci, nav, luchtvering, 20" velgen, lounge pack, audi sound syst.,pack busines +,stationaire verwarm-koeling,verduisterde ramen,.... 78000 zure euros
    hiervoor in D een rs5 van 1j oud voor 68000 eurokes, mmmmm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichten
      a6 avant = saaie bak in standaard trim, leg er 20000 eurokes bij en je hebt een ful option .
      had een 3.0 tdi 245pk geconfig. in s-line int en ext., 4zone airci, nav, luchtvering, 20" velgen, lounge pack, audi sound syst.,pack busines +,stationaire verwarm-koeling,verduisterde ramen,.... 78000 zure euros
      hiervoor in D een rs5 van 1j oud voor 68000 eurokes, mmmmm
      Die A6 zal weer wel een lease bak worden voor het hoger kader...
      Geef mij ook maar die RS5!
      En dat op een A4 forum............

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk Berichten
        Iemand een idee wanneer de facelift kan besteld en geleverd worden
        Mijn A4 is net besteld. Levering voorzien voor einde februari, begin maart. Zal kantje boordje worden of het een facelift is.

Ik ga er maw van uit dat je best nog een paar weken wacht als je een facelift wil hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door t-light Bekijk Berichten
          Mijn A4 is net besteld. Levering voorzien voor einde februari, begin maart. Zal kantje boordje worden of het een facelift is.

Ik ga er maw van uit dat je best nog een paar weken wacht als je een facelift wil hebben...
          Dan zouden de levertermijnen ingekort zijn ... Ik gok op April
          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
          '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Dan hoop ik in elk geval wel dat het een facelift zal zijn. Ze gaan toch in april geen "oude" modellen meer uitleveren?

Comment

• Zal geen facelift zijn als je hem reeds besteld hebt. Sinds deze week kunnen de garages geen A4 meer configureren tot einde deze maand. Vanaf dan kunnen ze terug configureren en is alles wat besteld zal worden een facelift. Ik wacht nog tot dan.

Comment

• En het klopt, want het lukt niet meer op de website van Audi.be ook. De A4 staat er momenteel niet meer tussen.

Comment

• Bij de A3 was dat niet het geval. Een PFL bestellen kon resulteren in een geleverde FL. (met alle gevolgen vandien -> PFL kleuren die niet meer beschikbaar waren op FL en waarbij de verkoper zelf een best guess heeft gedaan).
                  Caoimhin heeft hier ervaring mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door t-light Bekijk Berichten
                    Dan hoop ik in elk geval wel dat het een facelift zal zijn. Ze gaan toch in april geen "oude" modellen meer uitleveren?
                    Heeft de verkoper je dit dan niet verteld ?
                    Dit is dan een schande, want je koopt een auto die sowieso al een stuk in (herverkoop)waarde is gedaald !
                    Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                      Bij de A3 was dat niet het geval. Een PFL bestellen kon resulteren in een geleverde FL. (met alle gevolgen vandien -> PFL kleuren die niet meer beschikbaar waren op FL en waarbij de verkoper zelf een best guess heeft gedaan).
                      Caoimhin heeft hier ervaring mee.
                      Denk dat je (on)geluk moet hebben, ligt eraan of er nog veel onderdelen voorradig zijn van de PFL en anders veranderen ze de FL sneller voor de vroegere bestellingen...
                      Maar feit is dat de verkoper je MOET inlichten hierover, niet iedere koper is op de hoogte hiervan...
                      Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                        Heeft de verkoper je dit dan niet verteld ?
                        Dit is dan een schande, want je koopt een auto die sowieso al een stuk in (herverkoop)waarde is gedaald !
                        Verkoper was niet zeker. Ik las nochtans een dikke maand geleden al op autoweek.nl dat de Duitse PFL-productie al uitverkocht was. Bij Mercedes is er bij de C ook een dergelijke overgang geweest. Daar zijn veel als PFL bestelde wagens uiteindelijk als FL geleverd.

Ik verwijt die verkoper overigens weinig. Het is een leasing (dus de herverkoopwaarde is mijn probleem niet) en ik begrijp wel dat de meeste verkopers niet geneigd zijn veel moeite te doen voor mensen die via leasing bestellen.
                        Zeker in ons geval, wij mogen enkel VAG bestellen bij één bepaalde garage waar een vaste verkoper is toegekend voor ons. Dus of hij nu moeite doet of niet, de auto wordt toch verkocht en de commissie is binnen.

Comment

• idd nu bestellen is de facelift leveren.
                          begin nov. prijzen bekent en ook configureerbaar
                          volgens de officiele kanalen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichten
                            idd nu bestellen is de facelift leveren.
                            begin nov. prijzen bekent en ook configureerbaar
                            volgens de officiele kanalen
                            Heeft iemand die facelift eigenlijk al gezien?
                            1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                            1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                            1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                            http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten
                              Heeft iemand die facelift eigenlijk al gezien?
                              Foto's facelift op http://www.autoblog.nl/archive/2011/...nieuw-gestoken

Comment

• 't is weer een beetje wennen,
                                maar what the hell hebben ze met het stuur uitgehaald?

Comment

• Ik vind het wel mooi, ook al is het weer wat meer richting A6 en zal het voor een leek nog moeilijker worden om al de verschillende modellen uit elkaar gaan te houden. Bekijk het positief: je hoeft 'slechts' een A4 te kopen om mensen te laten denken dat je met een A6 of zelfs A8 rijdt ;-)
                                  1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                                  1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                                  1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                                  http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten
                                    't is weer een beetje wennen,
                                    maar what the hell hebben ze met het stuur uitgehaald?
                                    zeg wel zo'n rond middenstuk..., kan ik nu niet onmiddellijk een upgrade noemen

Comment

• Mijn audi A4 heeft sinds een paar weken kuren met zijn Diesel Particle Filter of roetfilter in de volksmond.

Af en toe komen de volgende foutmeldingen op en de dag erna kunnen ze verdwijnen.
                                      De roetfilter was voor 30% vol de eerste maal ik het voorhad maar na regeneratie heb ik het nog voor gehad.

Tuesday,01,November,2011,10:31:49:52703
                                      VCDS Version: Release 10.6.5
                                      Address 01: Engine Labels: 03L-906-019-CAG.clb
                                      Control Module Part Number: 03L 906 022 RL HW: 03L 906 019 AL
                                      Component and/or Version: R4 2,0L EDC H20 5072
                                      Software Coding: 12194012232603080000
                                      Work Shop Code: WSC 06335 000 00000
                                      ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022RL A02002 (AU48 )
                                      VCID: 800B7BACAA98
                                      2 Faults Found:
                                      5262 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor: Short to GND
                                      P2454 00 [040] - Defective
                                      Freeze Frame:
                                      Fault Status: 00000001
                                      Fault Priority: 2
                                      Fault Frequency: 69
                                      Mileage: 66996 km
                                      Date: 2011.10.28
                                      Time: 23:20:35
                                      5162 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor: Implausible Signal
                                      P2453 00 [096] - Open or Short to Plus
                                      Readiness: 0 1 0 0 0

Comment

• mijn broer zijn A4 wordt binnen 6 maand geleverd. Betekent dat dan dat hij toch nog steeds het oude model krijgt? Zou me toch verbazen (ik vermoed dat ze nu al productie aan het omzetten zijn naar de facelift?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pietervdb Bekijk Berichten
                                          Mijn audi A4 heeft sinds een paar weken kuren met zijn Diesel Particle Filter of roetfilter in de volksmond.

Af en toe komen de volgende foutmeldingen op en de dag erna kunnen ze verdwijnen.
                                          De roetfilter was voor 30% vol de eerste maal ik het voorhad maar na regeneratie heb ik het nog voor gehad.

5262 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor: Short to GND
                                          P2454 00 [040] - Defective
                                          5162 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor: Implausible Signal
                                          P2453 00 [096] - Open or Short to Plus
                                          Readiness: 0 1 0 0 0

Lijkt me duidelijk een probleem met sensor(s): defect of slecht contact.
                                          Naar de garage dus.

Comment

Working...
                                          X