Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• iemand die weet waar je kan controleren of je telefoon compatibel is met de mmc??

mijn vrouw haar galaxy S Plus connecteert wel, maar ze krijgt geen namen te zien, enkel telefoonnummers
    There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichten
      iemand die weet waar je kan controleren of je telefoon compatibel is met de mmc??

mijn vrouw haar galaxy S Plus connecteert wel, maar ze krijgt geen namen te zien, enkel telefoonnummers
      ga naar google
      type audi
      selecteer de eerst pagina die je krijgt
      onderaan in de helft kan je GSM selecteren
      .........
      en bingo !

Comment

• thx, het is zo klein dat ik het gewoon nog niet heb zien staan

Comment

• hmm, echt up to date is die lijst nu ook niet echt.

welke GSM's hebben jullie die wél werken, want mijn iphone 4 bvb werkt wél en die is recenter dan de Galaxy S Plus.

werken bvb Windows Phone telefoons goed met deze wagen of beter android nemen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten
            Wie heeft er tot nu toe de hoogste kilometerstand met z'n A4? (eventueel noemenswaardige herstellingen die niet verwacht waren?)
            ik zit op 100.000 km, buiten gewoon onderhoud niets van herstellingen (2.0 tdi / 100Kw)
            is van 04/2008

Comment

• connectie

Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichten
              iemand die weet waar je kan controleren of je telefoon compatibel is met de mmc??

Beste ,
              je moet de gallaxy s plus toestemming geven om met de mmi te comuniceren.
              Normaal vraagt hij bij de connectie om de gegevens te syncroniseren.
              Ik heb zelf bij dit toestel geen probleem gehad .
              gr kevin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door freegeek Bekijk Berichten
                ik zit op 100.000 km, buiten gewoon onderhoud niets van herstellingen (2.0 tdi / 100Kw)
                is van 04/2008
                't lijkt toch een redelijk betrouwbare wagen te zijn, maar ik heb als opvolger een Golf VI gekocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blackspeed Bekijk Berichten
                  Beste ,
                  je moet de gallaxy s plus toestemming geven om met de mmi te comuniceren.
                  Normaal vraagt hij bij de connectie om de gegevens te syncroniseren.
                  Ik heb zelf bij dit toestel geen probleem gehad .
                  gr kevin
                  bedankt voor de info, ik ga het nog eens helemaal opnieuw proberen, normaal gezien heb ik alles juist gedaan, maar ik zal het nog eens proberen.

Comment

• China's eigen Audi A4
                    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                      Pech? Ik vind het hoogsteigenaardig dat men voor een dure premiumwagen zonder morren 7% van de kostprijs van een pure en duidelijke fabricagefout betaalt!

Ik moet deze truc dringend beginnen toepassen bij mijn klanten: ik bouw hen een huis, na 3 jaar stort het dak in en is de woning dus onbruikbaar, ik zeg hen dat een nieuw dak 10.000 zakken kost en dat ze voor een zacht prijsje een nieuw dak krijgen.

Ik moet rijk worden!
                      Als jij voor 7% van de kostprijs van een dak een nieuw dak plaatst, dan ben jij ofwel een dief die al zijn klanten van in het begin zwaar afzet, ofwel maak je graag verlies. Maar rijk ga je er echt niet van worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                        China's eigen Audi A4

Bestemming: CHINA

Comment

• Hallo iedereen ,

Mijne Audi is binnenkort 4 jaar en zal dan binnen moeten voor zijn groot onderhoud .
                          Iemand een idee rond welke prijs dat ongeveer gaat zijn , het is een handgeschakelde diesel met nog een maar een kleine 50000km op de teller .
                          Heeft er eventueel iemand adressen van kleine audi garages in regio Antwerpen , ben momenteel bij een grote garage in Kapellen .

Alvast bedankt

Groeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RS_6 Bekijk Berichten
                            Bestemming: CHINA
                            chinese leger is iets sterker dan dat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boumi80 Bekijk Berichten
                              Hallo iedereen ,

Mijne Audi is binnenkort 4 jaar en zal dan binnen moeten voor zijn groot onderhoud .
                              Iemand een idee rond welke prijs dat ongeveer gaat zijn , het is een handgeschakelde diesel met nog een maar een kleine 50000km op de teller .
                              Heeft er eventueel iemand adressen van kleine audi garages in regio Antwerpen , ben momenteel bij een grote garage in Kapellen .

Alvast bedankt

Groeten
                              Ik kan je niet onmiddellijk helpen met de kostprijs, wel met het feit dat je die wagen beter gewoon verkoopt en een benzine koopt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                Ik kan je niet onmiddellijk helpen met de kostprijs, wel met het feit dat je die wagen beter gewoon verkoopt en een benzine koopt
                                Inderdaad, minder dan 12000 km per jaar, dat is wat sommige mensen met hun fiets doen.

Comment

• Er scheelt iets met je berekening, maar het is nog altijd wat weinig om met een diesel te doen. Of het moet zijn dat hij niet veel rijdt, maar telkens lange afstanden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                                    Hmmm, vanmorgen naar de garage geweest... Eerst de wintersloffen eraf gehaald en gaan testrijden (om zeker te zijn dat het niet door de winterbanden was) maar een luid diep gebrom blijft. De hersteller van dienst denkt aan de rollementen (is dit het juist nederlandse woord???).

Ik heb net vandaag de kaap van 18.000km overschreden...en nu al rollementen naar de filistijnen... normaal kun je dat bezwaarlijk noemen denk ik...

Iemand ervaring???
                                    Hier van 't zelfde. Herstellingskosten: 450 EUR.

Totaal aantal euvels op mijn A4 (75.000 km):
                                    - contact vervangen (gratis - binnen garantie)
                                    - motortje tankklep vervangen
                                    - zonnebril klep vervangen
                                    - achteraan ophanging 4x voor binnen geweest (in totaal 3 weken zonder auto), uiteindelijk min of meer opgelost.(gratis - binnen garantie)
                                    - koppelingspedaal 3x voor binnen geweest, uiteindelijk ook opgelost. (gratis - binnen garantie)
                                    - ophanging vooraan vervangen (400 EUR)
                                    - rollager links vooraan vervangen (450 EUR)
                                    - iets aan de motor (1.8 TFSI) vervangen (gratis - gekend probleem)

Ben benieuwd wat het volgende mankement gaat zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                                      (...)hij zal zorgen dat alle stukken er zijn als hij hem onder handen pakt.
                                      Hadden ze bij mijn garage ook maar dat verstand...

Comment

• De auto is nu 4 jaar en heeft 106000 km. gelopen.
                                        Sinds enige tijd blijft het stationair toerental op 1000 rpm hangen, toch 80 % van de tijd.
                                        Temperatuur of afgelegde afstand maakt geen verschil.
                                        Aanvankelijk werd door de dealer de batterij vervangen, te lage spanning, en dat zou de oorzaak geweest zijn. Niet dus.
                                        Ondertussen al 2 maal binnen geweest , nieuwe set up enz... echter zonder resultaat.
                                        Afgezien dat dit het verbruik uiteraard nadelig beinvloed is dit erg vervelend in combinatie met de mutitronic versnellingsbak.
                                        Iemand met dezelfde ervaring ?
                                        Audi A4 B8 Berline 2.0 TDI Multitronic
                                        Audi 100 C4 2.3E

Comment

• Ik ondervind dit de laatste tijd ook soms, maar dan met een handgeschakelde.

Soms is het stationair toerental rond de 1000, waar het normaal ongeveer 800 is. Dit gaat gepaard met een licht geschud van de wagen.
                                          Komt echter niet al te veel voor, ik schat het bij mij eerder op 5-10% van de tijd.

Kan ook niet direct een oorzaak bedenken, temperatuur is in alle geval (bij mij toch ook) niet de oorzaak.
                                          Ik wacht verder af en ga het bij een volgende onderhoudsbeurt even melden.

Comment

Working...
                                          X