Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5 Serie Gran Turismo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
    wat zou jij kopen met 3 kids en je wilt comfort en prestaties ?

volumewagen : no way !
    suv : qua wegligging minder interessant + meer en meer mensen hebben hier probleem mee (zeggen "trek mij dat niet aan" is zakelijk gezien niet altijd evident en verstandig (tov. klanten, leveranciers ...)
    break : ok maar wil eens wat anders
    → 5 GT ?
    suggesties welkom
    genomineerd voor post van het jaar!

Los daarvan hebben uw redenen toch niets te maken met het feit of ik die 5 GT nu een mooie of lelijke auto moet vinden?

Comment

wat zou jij kopen met 3 kids en je wilt comfort en prestaties ?

volumewagen : no way !
      suv : qua wegligging minder interessant + meer en meer mensen hebben hier probleem mee (zeggen "trek mij dat niet aan" is zakelijk gezien niet altijd evident en verstandig (tov. klanten, leveranciers ...)
      break : ok maar wil eens wat anders
      → 5 GT ?
      suggesties welkom
      Mensen die problemen hebben met een SUV zullen dat met deze 5GT ook hebben.

Ik vind deze 5GT een wansmakelijk lelijk gedrocht.
      Als zelfs de grote BMW-lovers op dit forum dit ding niet kunnen pruimen, dan zou ik het mij al zeker niet aanschaffen!

Comment

• Dat BMW met Bangle een andere richting is uitgegaan is overduidelijk.
        Nu gaan zeggen dat BMW geen enkele leuke creatie heeft verwezenlijkt is ook overdreven : De 3 en 5, de Z4, de X5 en de huidige Siebener, men kan toch moeilijk beweren dat deze "gedrochten" zijn.

De 6 is een stuk minder (vooral voor en achterkant), de x3 is naar mijn gevoel klassiek en llop er zeker niet warm van. Als ik jeremy Clarkson mag geloven zijn de terreincapaciteiten van deze x3 trouwens bedroevend.

De x6 vind ik een zeer indrukwekkende wagen (het best nog te vergelijken met de ML van Mercedes). Dat hij misschien niet meer ecologisch verantwoord is kan waar zijn maar puur op design gebied vind ik hem een kanjer en zie ik hem heel graag rijden. Spijtig voor mij maar met mijn drie kids kan ik hem niet gebruiken gezien zijn achterbank voor twee.

De 5 GT zal ik nog verder moeten aan wennen ook al vind ik zijn achterkant een beetje "te uitgerokken" en zijn daklijn "te coupé". Maar ook hier op gebied van techniek en kwaliteit zijn alle BMW's meesterwerkjes. Uiteraard dat er ook aan BMW's technische mankementen zijn maar al eens reacties gehoord van Mercedes Mechaniekers op de Mercedes Producten????

Audi's vind ik technisch zeer goede auto's en met de betrouwbaarheid zit het wel snor. Alleen ze zijn zo saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Dit kan je BMW zeker niet verwijten. Hebben de mensen van Audi dan niks op gebied van frivoliteit in de pap te brokken????

Mijn ideale gezinsauto met drie kids: een Monovolume!!! Ruim, gebruiksgemak, je zit iets hoger en vooral een ruime koffer.
        Merken : Ford Galaxy, VW Sharan (wat aanvernieuwing toe).

De andere Franse, amerikaanse, italiaanse en japanse monovolumes kunnen wij echt niet bekoren vandaar

Ik ben en blijf een absolute BMW freak op autogebied maar de dagelijkse praktische realiteit blijft bij uitstek de Ford Galaxy. (betrouwbaar, prijs/kwaliteit, en gebruiksgemak)

Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
        Mensen die problemen hebben met een SUV zullen dat met deze 5GT ook hebben.

Ik vind deze 5GT een wansmakelijk lelijk gedrocht.
        Als zelfs de grote BMW-lovers op dit forum dit ding niet kunnen pruimen, dan zou ik het mij al zeker niet aanschaffen!

Comment

• iedereen blijft maar lullen over het feit dat Audi saaie designs maakt. Dat van de BMW3 (vooral pre-facelift) vond ik anders ook niet bepaald een spannend model...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
            Als je natuurlijk alle mogelijke wagens gaat elimineren met flutredenen dan kom je natuurlijk bij deze 5GT uit. Of neen, er is nog de Mercedes R-klasse.IK VIND HEM GEWOON MOOI - HEEFT NIETS MET ELIMINATIE TE MAKEN

Of dan toch nog liever een break of een SUV. Een break is de meest rationele optie en die zou ik allicht verkiezen. En er zijn er voldoende mooie op de markt. Wil eens wat anders: wat is dat nu voor argument! WAAROM NIET - VELE BREAK RIJDERS ZIJN OOK OVERGESCHAKELD NAAR SUV(RUIMTE - ZITHOOGTE ...)

Of een SUV: qua wegligging minder interessant? Jong toch, heb je de realitiet van het verkeer vandaag de dag gezien. Ik versta niet wat je met een performante wagen met een superieure wegligging moet: je kan er nergens mee rijden met hoge snelheid op een veilige manier. WEGLIGGING IN BOCHTEN ... - PRESTATIES : BEDOEL HIERMEE VLOTHEID VAN ACCELEREREN GEEN TOPSNELHEDEN
            HEB HEEL WAT LANGE AFSTANDEN GEDAAN MET VORIGE X5 EN TESTRIT MET NIEUWE MAAR VERSCHIL MET BERLINE / BREAK QUA RIJPLEZIER IS GROOT

Allee zie nu naar Uw redenering: 3 kids + prestaties en je doet alsof je al jarenlang op de 5 GT zit te wachten omdat je je nu blijkbaar moet behelpen!

Neen, ik denk dat we de 5 GT ongeveer even vaak gaan zien als de Mercedes R, en misschien is dat maar goed ook

Vind dit voor mijn persoonlijke situatie goede keuze en vind hem mooi, dus "what's the problem". Gelukkig hebben we niet allen dezelfde smaak. Blijkbaar mag er hier niet gezegd worden dat deze wagen mooi is.
            A5 Sportback zal ook wel prachtig worden maar is tweezitter achteraan en heeft beperkte kofferruimte.

Comment

• From cars to motorcycles, Jalopnik is your go-to site covering everything with an engine—including automotive news, buying guides, and expert commentary from our staff.

nieuw fotomateriaal

Comment

• Prijzen in belgie zouden zijn:

535i Gran Turismo: € 57.650 incl. BTW
                550i Gran Turismo: € 77.100 incl. BTW
                530d Gran Turismo: € 55.900 incl. BTW

Comment

• De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

NOG WAT SPYSHOTS

Comment

• op de site van BMW UK kan je hem configureren
                    www.bmw.co.uk

in de uitvoering zoals op bovenstaande link vind ik hem "persoonlijk" prachtig hoewel de meesten het toch maar een gedrocht blijken te vinden

Comment

• bmw 5gt 1.jpg

bmw 5gt 2.jpg

hopelijk lukt het deze keer

ik bedoelde daarnet zoals hij hier staat

Comment

[ATTACH]65324[/ATTACH]

[ATTACH]65325[/ATTACH]

hopelijk lukt het deze keer

ik bedoelde daarnet zoals hij hier staat
                        ziet er nie mis uit

Comment

• Het grote probleem is hier gewoon 'de Serena Williams-derrière' ...

Laat de hoogte van de kont wat zakken (dat de coupélijn wat verder doorgetrokken wordt) zodat hij wat eleganter overkomt.
                          Eveneens de kont minder opdelen in reliëfzones (te veel uitstulpingen) en eventueel andere achterlichten,
                          en het resultaat zal imo al een stuk beter zijn

Comment

• Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Volvo V60 D3 R-design

Comment

• waar zijn deze foto's genomen ?

Comment

• Ziet er mij de vertrekhal uit op Zaventem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
                                    Ziet er mij de vertrekhal uit op Zaventem
                                    Zeker niet, want alle tekst (zowel van BMW als van de omgeving) is Duits
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• denk luchthaven münchen, kom daar zelf vaak en lijkt mij logisch
                                      zou hem anders volgende maand irl kunnen zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                        Zeker niet, want alle tekst (zowel van BMW als van de omgeving) is Duits
                                        Dan hebben ze op die duitse airport dezelfde bar als hier

Comment

Working...
                                        X