Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
de E90 achterkant vond iedereen ook "lelijk" en kijk eens hoeveel er rondtoeren op de vlaamse wegen ,
dit word een verkoopstopper en is slim gezien van BMW om die te lanceren voor de nieuwe 5 serie .
veel huidige 5 serie eigenaars zitten te wachten op de nieuwe 5 en gaan een 5GT bestellen omdat het te lang duurt voor die er komt
Dat bedoelde ik dus, in het begin is iedereen er tegen en daarna vinden ze hem allemaal prachtig (ik was mss niet helemaal duidelijk maar bedoelde het positief)
Dat zou ik nog niet echt met veel zekerheid durven zeggen, gezien BMW dit type wagen als iets appart beschouwt en los hangt van de 4-deurs/Touring versie. Ik denk ook niet dat er anders veel nieuw zal zijn bij de introductie van de nieuwe 5. Dan hadden ze beter eerst de 5 Serie voorgesteld en daarna deze 5GT als extra variant ervan.
Dat zou ik nog niet echt met veel zekerheid durven zeggen, gezien BMW dit type wagen als iets appart beschouwt en los hangt van de 4-deurs/Touring versie. Ik denk ook niet dat er anders veel nieuw zal zijn bij de introductie van de nieuwe 5. Dan hadden ze beter eerst de 5 Serie voorgesteld en daarna deze 5GT als extra variant ervan.
klopt, de 5GT staat volledig los van de nieuwe 5 sedan/touring.
De "5" is enkel toegevoegd zodat de consument hem beter kan positioneren. (dit is althans wat een BMW marketing-bobo beweerde in een interview)
Omdat ik dat niet gewoon ben van BMW. Normaal gezien heeft elk model z'n typische velgen. De 7 is het vlaggeschip van BMW en verdient exclusiviteit meer dan eender welk model bij BMW. Daarom vind ik het zonde dat ze meerdere types velgen van de 7 onder deze 5gt leggen...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Omdat ik dat niet gewoon ben van BMW. Normaal gezien heeft elk model z'n typische velgen. De 7 is het vlaggeschip van BMW en verdient exclusiviteit meer dan eender welk model bij BMW. Daarom vind ik het zonde dat ze meerdere types velgen van de 7 onder deze 5gt leggen...
Bestel U een Mercedes S, dan hoe je je daarover geen zorgen te maken
Ik vind de wagen best wel knap... Tot je achteraan staat, dan is het om te wenen
Eerlijk gezegd vind ik de voorkant ook niet mooi. Zo op foto is er niets aan die auto wat ik enigszins mooi vind aan de buitenzijde van die wagen. Misschien als ik 'm in 't echt zie dat mijn mening zal veranderen...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Sommige mensen verwarren 'impressionant' met 'mooi'.
De neus van de 5 GT en de X6 is erg impressionant en lekker agressief (positief!), maar mooi vind ik anders. De 3 coupé en de Z4, ja, die hebben een mooie neus.
My 2c.
2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?
Sommige mensen verwarren 'impressionant' met 'mooi'.
De neus van de 5 GT en de X6 is erg impressionant en lekker agressief (positief!), maar mooi vind ik anders. De 3 coupé en de Z4, ja, die hebben een mooie neus.
My 2c.
Ik blijf de X6 een fantastische mooie tank van een wagen vinden.
Omdat ik dat niet gewoon ben van BMW. Normaal gezien heeft elk model z'n typische velgen. De 7 is het vlaggeschip van BMW en verdient exclusiviteit meer dan eender welk model bij BMW. Daarom vind ik het zonde dat ze meerdere types velgen van de 7 onder deze 5gt leggen...
Ik vind ook dat elke model zijn eigen velgen moeten houden en behouden. Al weet ik niet of dat de 7 Serie velgen zijn(ben er nog niet goed in thuis )
Ik blijf de X6 een fantastische mooie tank van een wagen vinden.
Ideaal voor mensen die willen opvallen want voor de rest weinig praktisch.
Gigantische buitenafmetingen en beperkte binnenruimte.
Dan heeft de 5GT wel degelijk een functie : ruim en hogere zitpositie.
Ideaal voor mensen die willen opvallen want voor de rest weinig praktisch.
Gigantische buitenafmetingen en beperkte binnenruimte.
Dan heeft de 5GT wel degelijk een functie : ruim en hogere zitpositie.
Enkel het hoofdruimte achteraan is minder, maar ik kwam(met 1.76 lengte) niet met mijn hoofd tegen het plafond. De kofferruimte is anders ook gigantisch, alsook als je de achterzetels plat legt.
Comment