Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5 Serie Gran Turismo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
    de E90 achterkant vond iedereen ook "lelijk" en kijk eens hoeveel er rondtoeren op de vlaamse wegen ,
    dit word een verkoopstopper en is slim gezien van BMW om die te lanceren voor de nieuwe 5 serie .
    veel huidige 5 serie eigenaars zitten te wachten op de nieuwe 5 en gaan een 5GT bestellen omdat het te lang duurt voor die er komt
    Dat bedoelde ik dus, in het begin is iedereen er tegen en daarna vinden ze hem allemaal prachtig (ik was mss niet helemaal duidelijk maar bedoelde het positief)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Ik ben verkocht!!! 'k vind dit echt knap!
      freude am fahren

Comment

• Machtige neus hé.

Comment

• zo gaat de nieuwe 5 er toch ook uitzien...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
            zo gaat de nieuwe 5 er toch ook uitzien...
            Dat zou ik nog niet echt met veel zekerheid durven zeggen, gezien BMW dit type wagen als iets appart beschouwt en los hangt van de 4-deurs/Touring versie. Ik denk ook niet dat er anders veel nieuw zal zijn bij de introductie van de nieuwe 5. Dan hadden ze beter eerst de 5 Serie voorgesteld en daarna deze 5GT als extra variant ervan.

Comment

• Bron: www.autoweek.nl
              freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                Dat zou ik nog niet echt met veel zekerheid durven zeggen, gezien BMW dit type wagen als iets appart beschouwt en los hangt van de 4-deurs/Touring versie. Ik denk ook niet dat er anders veel nieuw zal zijn bij de introductie van de nieuwe 5. Dan hadden ze beter eerst de 5 Serie voorgesteld en daarna deze 5GT als extra variant ervan.
                klopt, de 5GT staat volledig los van de nieuwe 5 sedan/touring.
                De "5" is enkel toegevoegd zodat de consument hem beter kan positioneren. (dit is althans wat een BMW marketing-bobo beweerde in een interview)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
                  Machtige neus hé.
                  En daar blijft het jammer genoeg bij!

Comment

• Ik blijf het een gedrocht vinden, en alweer met velgen van de BMW 7...
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                      En daar blijft het jammer genoeg bij!
                      idd de achterkant is echt walgelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                        Ik blijf het een gedrocht vinden, en alweer met velgen van de BMW 7...
                        Waarom maak je daar eigenlijk telkens een probleem van? Ik zie het niet direct...

Comment

• Omdat ik dat niet gewoon ben van BMW. Normaal gezien heeft elk model z'n typische velgen. De 7 is het vlaggeschip van BMW en verdient exclusiviteit meer dan eender welk model bij BMW. Daarom vind ik het zonde dat ze meerdere types velgen van de 7 onder deze 5gt leggen...
                          OO 00 OO

Comment

Omdat ik dat niet gewoon ben van BMW. Normaal gezien heeft elk model z'n typische velgen. De 7 is het vlaggeschip van BMW en verdient exclusiviteit meer dan eender welk model bij BMW. Daarom vind ik het zonde dat ze meerdere types velgen van de 7 onder deze 5gt leggen...
                            Bestel U een Mercedes S, dan hoe je je daarover geen zorgen te maken

Ik vind de wagen best wel knap... Tot je achteraan staat, dan is het om te wenen

Comment

• Eerlijk gezegd vind ik de voorkant ook niet mooi. Zo op foto is er niets aan die auto wat ik enigszins mooi vind aan de buitenzijde van die wagen. Misschien als ik 'm in 't echt zie dat mijn mening zal veranderen...
                              OO 00 OO

Comment

• Ach, dit is het zelfde verhaal als bij de X6.
                                1. De achterkant is gewoon lelijk.
                                2. Sommige mensen verwarren 'impressionant' met 'mooi'.

De neus van de 5 GT en de X6 is erg impressionant en lekker agressief (positief!), maar mooi vind ik anders. De 3 coupé en de Z4, ja, die hebben een mooie neus.
                                My 2c.
                                2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Seth Bekijk Berichten
                                  Ach, dit is het zelfde verhaal als bij de X6.
                                  1. De achterkant is gewoon lelijk.
                                  2. Sommige mensen verwarren 'impressionant' met 'mooi'.
                                  De neus van de 5 GT en de X6 is erg impressionant en lekker agressief (positief!), maar mooi vind ik anders. De 3 coupé en de Z4, ja, die hebben een mooie neus.
                                  My 2c.
                                  Ik blijf de X6 een fantastische mooie tank van een wagen vinden.

Comment

Omdat ik dat niet gewoon ben van BMW. Normaal gezien heeft elk model z'n typische velgen. De 7 is het vlaggeschip van BMW en verdient exclusiviteit meer dan eender welk model bij BMW. Daarom vind ik het zonde dat ze meerdere types velgen van de 7 onder deze 5gt leggen...
                                    Ik vind ook dat elke model zijn eigen velgen moeten houden en behouden. Al weet ik niet of dat de 7 Serie velgen zijn(ben er nog niet goed in thuis )

Comment

Een tank is impressionant, maar de eerste mooie tank moet ik nog tegenkomen.
                                      2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?

Comment

Ideaal voor mensen die willen opvallen want voor de rest weinig praktisch.
                                        Gigantische buitenafmetingen en beperkte binnenruimte.
                                        Dan heeft de 5GT wel degelijk een functie : ruim en hogere zitpositie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
                                          Ideaal voor mensen die willen opvallen want voor de rest weinig praktisch.
                                          Gigantische buitenafmetingen en beperkte binnenruimte.
                                          Dan heeft de 5GT wel degelijk een functie : ruim en hogere zitpositie.
                                          Enkel het hoofdruimte achteraan is minder, maar ik kwam(met 1.76 lengte) niet met mijn hoofd tegen het plafond. De kofferruimte is anders ook gigantisch, alsook als je de achterzetels plat legt.

Comment

Working...
                                          X