Ik blijf dit een echte verschrikking vinden.....als je dan naar de scoops van de nieuwe 5 kijkt....daar verwacht ik dan weer wel iets heel knaps....nee ook irl kan deze wagen me absoluut niet bekoren evenals zijn eventuele functionaliteit....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5 Serie Gran Turismo
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenIk blijf dit een echte verschrikking vinden.....als je dan naar de scoops van de nieuwe 5 kijkt....daar verwacht ik dan weer wel iets heel knaps....nee ook irl kan deze wagen me absoluut niet bekoren evenals zijn eventuele functionaliteit....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenToerke,
Bel uwe verkoper op, die arrangeert dat wel...
Nu kan ik daar toch niet meer voor bellen
Kieken dat ik ben dat ik dat zomaar vergeten ben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk BerichtenReeds IRL gezien?
Waarom (buiten budget) kiest een koper voor deze wagen en niet voor X5 X6 of 7 reeks (of aankomende nieuwe 5). Dat houdt me bezig.
Comment
-
Net naar de voorstelling geweest bij Daeninck, hier in de buurt. Zeker geen lelijke wagen in het echt, maar ik zou hem toch niet direct kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenJa, dat wou ik eerst doen alvorens een definitieve mening te vellen. Wil wel leren over het doelpubliek, dat interesseert me gewoon.....
Waarom (buiten budget) kiest een koper voor deze wagen en niet voor X5 X6 of 7 reeks (of aankomende nieuwe 5). Dat houdt me bezig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenLap, mijn pa vindt hem mooi!
Naar Monserez geweest ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenLap, mijn pa vindt hem mooi!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenLap, mijn pa vindt hem mooi!Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenHier van 't zelfde.
Dat zal met de leeftijd te maken hebben want ik vind hem ook mooi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenDat zal met de leeftijd te maken hebben want ik vind hem ook mooi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenIs vooral interieur en neus dat mij wat tegensteekt.
Ik heb hem nog niet gezien in real-life , maar interieur niet mooi ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenIs vooral interieur en neus dat mij wat tegensteekt.Moest je het nu nog over die te hoge kont hebben ...
Eigenlijk ... Die toevoeging "GT" past toch niet echt voor een wagen met zo'n hoge achterkant. Ware het nu nog een rechtstreekse concurrent voor de Mercedes CLS geweest ... Maar nee hoor. Een 5 GT heeft helemaal niets met een coupé te maken. Ze hadden hem net zo goed "5 Big Back" kunnen noemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenIk heb hem nog niet gezien in real-life , maar interieur niet mooi ?
En je zit te hoog vind ik, interieur van de 7 vind ik duusd keer beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenDat zal met de leeftijd te maken hebben want ik vind hem ook mooi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenIk vrees dat, als je die lelijk vindt, je zowat alle toekomstige Bimmers van de eerste paar jaar lelijk zal vinden.
Als je dan de Z4 zijn neus ziet...
Comment
Comment