Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Te mottig om los te lopen... BMW gaat dezelfde toer op als Audi: voor elk mogelijk klein gat in de markt wordt er een product gelanceerd. Eén groot verschil: Audi blijft maar verkopen
De 'boze ogen' zijn mislukt? Om één of andere reden zien ze er niet agressief uit, wat waarschijnlijk wel de bedoeling was aangezien ze naar het midden aflopen.
Er is gewoon iets mis met de neus. De ruimte onder de koplampen is gewoon vlak. Het ziet eruit alsof er iets ontbreekt.
De achterkant is dik. Dik in de negatieve zin van het woord. Precies op elkaar gestapelde vetrolletjes.
Die reflectoren op de achterkant zien er belachelijk op die plaats.
2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?
het is idd een lelijk eendje. Maar dat dacht ik van de X6 ook, en die verkoopt als zoete broodjes. Ik denk idd, zoals eerder aangehaald, dat de kwaliteit van BMW en het hele marketing gegeven errond in staat is alles te verkopen.
De lichtere kleur staat hem in elk geval een stuk beter. Misschien een wagen die het moet hebben van haar kleur
Op't eerste zicht heel matig qua design, maar zoals iemand al zei: in een lichte kleur komt ie beter over. De velgen en de uitlaten - voor één keer vind ik een platte uitlaat aan elke kant knapper dan dubbele pijpjes links - doen ook heel veel.
Maar de grote troef van deze wagen zal de combo ruimte-comfort zijn. Het volume van een jeep met het rijgedrag en comfort van een berline. Dit keer zonder de pretentie van off road te kunnen gaan (<-> X6) en met voldoende ruimte achteraan.
Te mottig om los te lopen... BMW gaat dezelfde toer op als Audi: voor elk mogelijk klein gat in de markt wordt er een product gelanceerd. Eén groot verschil: Audi blijft maar verkopen
zo een gedrocht heeft audi toch ni in zijn gamma zene
Comment