Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5 Serie Gran Turismo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Niet mooi.

Comment

Als je hem samenperst heb je een X6...

Comment

wie gaat dit kopen? ik begrijp het concept vd auto niet echt goed..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          wie gaat dit kopen? ik begrijp het concept vd auto niet echt goed..
          iedereen want er hangt bmw op

Comment

Te mottig om los te lopen... BMW gaat dezelfde toer op als Audi: voor elk mogelijk klein gat in de markt wordt er een product gelanceerd. Eén groot verschil: Audi blijft maar verkopen

Comment

In een (lichte) kleur komt hij toch al iets beter over.

Comment

Comment

Comment

Ik weet niet, maar op deze foto vind ik hem achteraan al "beter"/"goed" overkomen.

Comment

Ik voel me al meteen een pak geruster wat betreft het design van de nieuwe E-klasse.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                      2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                      2012-...
                      '07 BMW 118d

Comment

De voorkantt beloofd wel veel goeds. Schuin van achter bezien klopt er toch iets niet. De gewone 5 zal wel knap worden denk ik!
                        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

BAH!

En dat ze zich nu maar weer eens bezighouden met het maken van gewone auto's!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                            Ik voel me al meteen een pak geruster wat betreft het design van de nieuwe E-klasse.
                            Daar vind ik de achterkant(vooral achterlichten) totaal op niets trekken.

Comment

• De 'boze ogen' zijn mislukt? Om één of andere reden zien ze er niet agressief uit, wat waarschijnlijk wel de bedoeling was aangezien ze naar het midden aflopen.
                              • Er is gewoon iets mis met de neus. De ruimte onder de koplampen is gewoon vlak. Het ziet eruit alsof er iets ontbreekt.
                              • De achterkant is dik. Dik in de negatieve zin van het woord. Precies op elkaar gestapelde vetrolletjes.
                              • Die reflectoren op de achterkant zien er belachelijk op die plaats.
                              2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?

Comment

het is idd een lelijk eendje. Maar dat dacht ik van de X6 ook, en die verkoopt als zoete broodjes. Ik denk idd, zoals eerder aangehaald, dat de kwaliteit van BMW en het hele marketing gegeven errond in staat is alles te verkopen.

De lichtere kleur staat hem in elk geval een stuk beter. Misschien een wagen die het moet hebben van haar kleur

Of willen we Bangle terug?

Comment

Op't eerste zicht heel matig qua design, maar zoals iemand al zei: in een lichte kleur komt ie beter over. De velgen en de uitlaten - voor één keer vind ik een platte uitlaat aan elke kant knapper dan dubbele pijpjes links - doen ook heel veel.

Maar de grote troef van deze wagen zal de combo ruimte-comfort zijn. Het volume van een jeep met het rijgedrag en comfort van een berline. Dit keer zonder de pretentie van off road te kunnen gaan (<-> X6) en met voldoende ruimte achteraan.

Dit is eigenlijk de X6 voor mannen.

Comment

Ik snap de toegevoegde waarde t.o.v. een 5 touring niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten

Effenaf een lelijke bak.

En waarom dan zo'n kleine laadopening?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                                        Te mottig om los te lopen... BMW gaat dezelfde toer op als Audi: voor elk mogelijk klein gat in de markt wordt er een product gelanceerd. Eén groot verschil: Audi blijft maar verkopen
                                        zo een gedrocht heeft audi toch ni in zijn gamma zene
                                        2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                        2009 Porsche Carrera 4S

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten

En waarom dan zo'n kleine laadopening?
                                          Heeft hetzelfde systeem als de skoda superb, dus ook de raampartij kan open.

Ik word een beetje moe van al die segment creatie, wie zat hier nu op te wachten?

Comment

Working...
                                          X