Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5 Serie Gran Turismo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk Berichten
    Rij er eens mee, uw traantjes zullen daarna wel meevallen zenne!

Conclusies gebaseerd op oppervlakkigheid
    Hij mag toch zeggen dat hij hem niet mooi vindt?
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• IRL niet echt lelijk vind ik maar toch blij dat ik er geen besteld heb (stond lang bovenaan mijn lijstje maar had eigenlijk liever voor de nieuwe 5 Touring gegaan, kon niet meer wachten)
      ben er wel zeker van dat hij goed zal rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
        2nd that. Rijden en design zijn twee zeer verschillende dingen. Al rijdt een auto nog zo goed, als ik hem niet mooi vind zal ik hem nooit kopen.
        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Vannacht m'n eerste in 't echt gezien. (was ff schrikken, omdat ik er niet van op de hoogte was dat dit model bestond )
          Het was 'n 535i of 'n 550i , allezins geen dieselke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
            Ik zeg niet dat hij slecht rijdt hé.

Ik vind hem qua looks gewoon... lelijk.
            Hij rijdt echt wel goed.

En natuurlijk, smaken en kleuren . Maar een auto beoordelen zuiver op de looks vind ik niet objectief

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
            Jaja, rustig

Comment

• BMW's rijden fan-tas-tisch !!! Jammer dat ze zo lelijk zijn (de 5 GT op kop)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
                Vannacht m'n eerste in 't echt gezien. (was ff schrikken, omdat ik er niet van op de hoogte was dat dit model bestond )
                Het was 'n 535i of 'n 550i , allezins geen dieselke
                Als het links en rechts een enkele ronde uitlaat was, een 35i, de 50i is een platte uitlaat links en rechts.
                2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• BMW 5GT tov BMW 7
                  freude am fahren

Comment

• Gisteren ook voor het eerst één in het echt gezien. Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was. Het is zeker niet de mooiste BMW, maar tis wel een indrukwekkende verschijning.

Comment

• Ik begrijp trouwens niet waarom deze niet 7GT noemt...

Comment

• Ik vindt dit stiekem wel heel vet eigenlijk

Comment

• je bent niet alleen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten

Ik vindt dit stiekem wel heel vet eigenlijk
                            Den dezen mogen ze gerust afzetten zunne bij mij

Comment

• Zo is de 5GT inderdaad op z'n knapst.

Belangrijke ingrediënten zijn: Hoogglans shadowline, grote velgen en een subtiele verlaging.

Deze velgen van Hartge zijn trouwens 22". Deze passen ook onder de BMW 7.

Last edited by BMWMB; 08/11/2009, 14:06.
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                Zo is de 5GT inderdaad op z'n knapst.

Belangrijke ingrediënten zijn: Hoogglans shadowline, grote velgen en een subtiele verlaging.

Deze velgen van Hartge zijn trouwens 22". Deze passen ook onder de BMW 7.

Zijn die 22" ...

Comment

• HARTGE anthrazit CLASSIC Radsatz
                                  9,5 x 22" ET 18 mit 265 / 30 ZR 22 vorn
                                  10,5 x 22" ET 28 mit 295 / 25 ZR 22 hinten
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                    HARTGE anthrazit CLASSIC Radsatz
                                    9,5 x 22" ET 18 mit 265 / 30 ZR 22 vorn
                                    10,5 x 22" ET 28 mit 295 / 25 ZR 22 hinten
                                    Is gewoon zo onwaarschijnlijk. 22" velgen die op deze wagen lijken als velgen van 19"

Comment

• Ik heb vrijdag (06/11) de eerste verkoopresultaten bekeken betreffende de BMW 5 GT. Met andere woorden, de rapportering sinds de première van hogervernoemd model.

Ik spreek hier wel over resultaten binnen Europa (niet specifiek voor België) en moet eerlijk bekennen dat we overal behoorlijk uit de startblokken gekomen zijn. Een mooi bewijs dat er wel degelijk cliënteel is voor deze wagen.

Natuurlijk en zoals ik reeds eerder schreef zullen we een eerste grondige evaluatie maken in oktober 2010, na een introductiejaar.

Comment

• Khebbet nooit ne lelijke auto gevonden, in't echt valt em ook nog wel mee. Ik vind alleen die 2 uitlaatjes links zo belachelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk Berichten
                                          Khebbet nooit ne lelijke auto gevonden, in't echt valt em ook nog wel mee. Ik vind alleen die 2 uitlaatjes links zo belachelijk.
                                          Onlangs eerste gezien bij Garage Ottevaere in Boortmeerbeek (in 't zwart) en deze voormiddag één op de viaduct van Vilvoorde (in mottig goudkleur, sic).
                                          Enfin smaken & goestingen verschillen (gelukkig maar anders zouden ze allemaaal met mijn vriendin........) maar ik blijf dit een lelijk ding vinden, van een merk als BMW verwacht ik toch beter. Maar hij zal wel goed zijn, daar heb ik geen twijfels rond, alleen mooi is anders !

Comment

Working...
                                          X