Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kzal dat eens bekijken en dan proberen doen...ik ken mijne weg hier nog niet zo goed op het forum...Binnen een paar minuten vertrekken naar de garage ;-)
Gisteravond een zwarte 5GT met die 20" velgen (die van de 7) gezien en moet zeggen, ik vind het een dikke verschijning. Als em full black was, met shadow line dan... En ik denk een 21" velg, dan zou ik er graag elke dag in kruipen...
Deze kan me echt niet bekoren, de voorkant ziet er goed uit...maar dan komt de lompe achterkant te voorschijn en dan is het om zeep voor mij...terwijl ik BMW over het algemeen kan pruimen.
Gisteravond een zwarte 5GT met die 20" velgen (die van de 7) gezien en moet zeggen, ik vind het een dikke verschijning. Als em full black was, met shadow line dan... En ik denk een 21" velg, dan zou ik er graag elke dag in kruipen...
Bij de dealer in het ietwat mondainere zuidwesten van Gent staat er een zwarte in de showroom, zonder Shadow Line, op 20" denk ik, en binnenin het bruine nappa-leder.
Die auto vraagt wat mij betreft om wat chroom, daarmee oogt 'ie nog zoveel chiquer. En verdorie 't is toch een ferm machien, zoals 'ie daar staat (een 530d GT met een totaalprijs van door de 90.000 EUR als ik me niet vergis) oogt 'ie inderdaad écht dik. Zelfs achteraan.
Comment