Gedaan met het gesukkel van in-en uitstappen, BMW helpt de bejaarde medemens. M'n ouders moeten helaas niks meer van BMW weten, maar hadden ze nog goesting, was dit hun ultieme rijdersmachine. Binnenkort is dit te krijgen in een M uitvoering, speciaal ook om de Amerikaanse waansmaak te kunnen bevredigen. Met meer dan 400pk erin, zie ik de toupetjes al tegen de achteruit plakken, de oudjes verslikken zich in hun vals-gebit en de pacemakers synchroniseren met de frequentie v/d M-motor bij 8000tr/min, ik weet niet of dit nu zo'n goed idee is BMW.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5 Serie Gran Turismo
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenLelijk. Maar dat licht aan het model.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk BerichtenIk snap het niet goed van BMW, ze weten dat Mercedes al 5j met zo een gedrocht in hun showroom staat dat ze amper verkocht krijgen, de R, en dan maken ze ook zoiets....
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenIk snap de vergelijking met de R niet goed. Buiten dat er veel mensen beide modellen gedrochten vinden.volumewagens uit een hogere prijsklasse met een gelijkaardig (vermoed ik) motorenaanbod, nee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenIn een (lichte) kleur komt hij toch al iets beter over.
freude am fahren
Comment
-
Nu vind ik hem nog niets, maar ik denkt dat dit bij de meeste mensen is bij een totaal nieuwe auto.
Ik vond de nieuwe E en de X6 ook niets tot je ze een paar keer in RL ziet en als ze dan nog samengesteld zijn door iemand met een beetje smaak begin je ze op den duur toch wel te waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenIk snap de vergelijking met de R niet goed. Buiten dat er veel mensen beide modellen gedrochten vinden.
Comment
-
Vanaf de eerste scoops vond ik deze 5 GT al niet mooi. Nu 'm hier officieel wordt voorgesteld is m'n mening steeds dezelfde. Ik vind sowieso het concept maar niets. Qua looks vind ik de voorzijde wennen. Blijkbaar is BMW met de 7 een nieuw design van de voorzijde begonnen dat me maar matig bevalt. De nieren liggen uitgesproken en verticaal op de voorzijde en de onderzijde van de bumper mist iets... Ik vrees dat een M-sportpakket meer dan ooit nodig gaat zijn bij de volgende modellen om echt sportief te zijn. De achterzijde van de 7 vind ik zeer geslaagd, maar bij deze 5 GT vind ik de lichten te groot... Ook vind ik het spijtig dat we hier dezelfde velgen zien van de BMW 7.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk BerichtenC5
no further comment
voor de ontwerper
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenC4
voor de ontwerper
Dit doet m'n BMW-hart bloeden... (ondertussen al niet meer de eerste keer)
Comment
Comment