Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5 Serie Gran Turismo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ah, zo bedoel je. Ja, ik volg je. Vind de zachte witgele tint van de coronae tot nu toe ook knapper dan die koude witblauwe tint van de LED-versies ervan.

't Zal wel slijten met tijd, zeker? Want 'k denk dat het de toekomst is...

Comment

• Die koude witte led tint doet mij teveel denken aan tuning. Bovendien was BMW nog de enige die zich kon onderscheiden met de zachtgele tint, in tegenstelling tot de koude kerstboomverlichting van de Audi's en dergelijke. Bovendien kon je een merkgenoot al van ver herkennen dankzij de ringen. Ik veronderstel dat onze grootvaders ook problemen hadden bij de overstap van de gele franse koplampen naar wit licht na de oorlog.

Comment

• GT5

ik begrijp de vele negatieve reacties niet op de GT5, eindelijk nog eens een wagen die niet weer eenheidsworst is zoals de nieuwe 5 berline. De GT is echt mijn smaak. Bestelde er één in januari ter vervanging van X6(dat ander "gedrocht"). X6 is goede auto maar het blijft toch ne lompen bak om mee te rijden, zeker door de ouderwetse 6 trapsautomaat die niet schakelt zoals naar behoren. Allemaal perfect opgelost door de GT met een soepelere 8 trapsautomaat en met een betere zitpositie. Wel jammer dat BMW niet direct de 3liter diesel in gereduceerd vermogen aanbiedt, waarschijnlijk omdat ze later dan de 25d zullen voorstellen met 204pk(wat eigenlijk de verzwakte 3liter is). Tijdens de testrit reed de wagen alleszins uitmuntend al vind ik persoonlijk dat ze wel de xDrive ook op de GT mochten plaatsen.

Groeten

Comment

• Ik denk dat qua "lomp gewicht " om mee te rijden de GT wel niet zal moeten onderdoen voor de X6... de X6 gaat volgens mij dynamischer zijn zelfs dank zij zijn X drive...
          Hoe meer ik de GT zie hoe mooier ik hem vind ...met de juiste velgen en in de juiste kleur... als ze daar nu nog eens een M pack voor zouden maken ..en dan Xdrive eronder zouden smijten ..dan was dit een zeer dikke ketel!

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Onwaarschijnlijk lelijk zondere juiste velgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KurtC Bekijk Berichten
                ik begrijp de vele negatieve reacties niet op de GT5, eindelijk nog eens een wagen die niet weer eenheidsworst is zoals de nieuwe 5 berline. De GT is echt mijn smaak. Bestelde er één in januari ter vervanging van X6(dat ander "gedrocht"). X6 is goede auto maar het blijft toch ne lompen bak om mee te rijden, zeker door de ouderwetse 6 trapsautomaat die niet schakelt zoals naar behoren. Allemaal perfect opgelost door de GT met een soepelere 8 trapsautomaat en met een betere zitpositie. Wel jammer dat BMW niet direct de 3liter diesel in gereduceerd vermogen aanbiedt, waarschijnlijk omdat ze later dan de 25d zullen voorstellen met 204pk(wat eigenlijk de verzwakte 3liter is). Tijdens de testrit reed de wagen alleszins uitmuntend al vind ik persoonlijk dat ze wel de xDrive ook op de GT mochten plaatsen.

Groeten
                xDrive is voor deze zomer
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• die zilvere op het salon met die 21" velgen

damn you alex!!!!!!

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• De prijs was er naar't schijnt ook naar

Comment

• 94k of zo ...

Er was niet veel dat er niet op zat. Geen trekhaak; geen actieve zetels en geen zetelventilatie. Voor de rest wel alles ... en dan heb je eigenlijk een 7-reeks die praktischer is; beter zit en dynamischer rijdt. Maar 't is wel een 5.
                      1994 Mercedes SL320
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Toch wel een pak geld voor wat het 'maar' is, met 94k koop ik wel iets anders.

Comment

• Hoeveel kost een 530d (lichtste diesel?) met ietwat opties?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                            Hoeveel kost een 530d (lichtste diesel?) met ietwat opties?
                            Een 530d GT heeft standaard de achttraps automaat en dubbelzonige elektronische airco. Als je dan nog pakweg leder; metallic lak, 19", xenon, schuifdak, PDC en navi pro bijneemt, zit je op een 65k; min of meer. Zonder korting.
                            Select financiering is dan vanaf ongeveer een 800€ per maand
                            1994 Mercedes SL320
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• later als ik groot ben

maar het lijkt me wel de über-familiebak

hoeveel korting krijg ik van u?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                Een 530d GT heeft standaard de achttraps automaat en dubbelzonige elektronische airco. Als je dan nog pakweg leder; metallic lak, 19", xenon, schuifdak, PDC en navi pro bijneemt, zit je op een 65k; min of meer. Zonder korting.
                                Heeft een GT dan niet standaard xenon en metallic lak?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                  Leg mij dat eens uit als ge wilt Alexanderr , ik heb interesse

Mag via PM hoor , al gelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                    Heeft een GT dan niet standaard xenon en metallic lak?
                                    Nope ...
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• maat van mij zijn pa heeft een nieuwe 530d GT als leasing gekregen. Ne keer gaan bekijken!

Comment

• In 't zilver met hoogglans shadowline en deze mooie 20" velgen is 'm op z'n mooist, of moet ik zeggen het minst lelijk...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Daarnet 1 in het wit gezien, mijn god...lijkt wel een gesmolten X6, en da's al geen compliment

Comment

Working...
                                          X