Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5 Serie Gran Turismo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Enkel in het zwart is een GT knap!

Comment

• bwa, die zilvere vanop het salon

zet maar af

Last edited by Tomski; 15/07/2010, 12:44.
      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• wannes; check het "gewicht" ook, deze zou wel eens een pak zwaarder kunnen zijn,
        't is eigenlijk (als ik het goed heb) een 7reeks als basis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
          wannes; check het "gewicht" ook, deze zou wel eens een pak zwaarder kunnen zijn,
          't is eigenlijk (als ik het goed heb) een 7reeks als basis
          Is idd een pak zwaarder. F07, F10 en F11 staan allemaal op het 7-platform
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• de nieuwe 5 staat op het 7 platform?

Comment

• Of de 7 op dat van de 5, tis maar hoe je het bekijkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AW snob
                Mijn 5 staat op het platform van de 7 serie
                Oorspronkelijk geplaatst door AW trackdayer
                Mijn 7 staat op het platform van de 5 serie

Comment

• Jep.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                    ik weiger van 80+ € uit te geven aan een 5 touring waarvan de gebuur vertegenwoordiger er 2 maanden later optisch precies dezelfde heeft ... zo een GT gaat altijd veel exclusiever blijven ...
                    Koop u dan een 740d. Veeeeeel knapper en exclusiever.
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Allez Wannes, dat is nu echt is een van de lelijkste BMW's ooit, toch voor vele mensen (inclusief mezelf).

Maar goed over smaken.....

Dan ben je idd beter af met een 740d, prachtige slee en even exclusief.
                      (Ok de 5GT misschien nog iets meer, maar dat is dan vooral omdat weinigen hem willen kopen).
                      Ik vind dat idd een even groot misbaksel als de R klasse van Merc.

Het platform is idd hetzelfde als de 7.

Comment

ik weiger van 80+ € uit te geven aan een 5 touring waarvan de gebuur vertegenwoordiger er 2 maanden later optisch precies dezelfde heeft ... zo een GT gaat altijd veel exclusiever blijven ...
                        Sinds wanneer rijden vertegenwoordigers met een 5 Touring ?
                        't Zal in alle geval niet meer in huidige tijden zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
                          Dat zijn nu toch exact de karren waar vertegenwoordigers mee rijden? C-klasse en E-klasse, A4 en A6 en BMW 3 en 5...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
                            Ik krijg 3 vertegenwoordigers over de vloer met een E61 520d , en ik ben dan nog maar een simpel beenhouwerke

Comment

HAHA. Ik ken een vertegenwoordiger die met een GT rijdt op 21 inch velgen en geschift veel opties ( camera's enzo rondom ) van 80k.

Je gaat moeten beter doen Wannes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                Allez Wannes, dat is nu echt is een van de lelijkste BMW's ooit, toch voor vele mensen (inclusief mezelf).

Maar goed over smaken.....

Dan ben je idd beter af met een 740d, prachtige slee en even exclusief.
                                (Ok de 5GT misschien nog iets meer, maar dat is dan vooral omdat weinigen hem willen kopen).
                                Ik vind dat idd een even groot misbaksel als de R klasse van Merc.

Het platform is idd hetzelfde als de 7.
                                PA-NA-ME-RA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                  PA-NA-ME-RA
                                  ...diesel

Comment

• Deze week nog één tegengekomen, wat een lelijk hok Koop u maar iets anders wannes !

Comment

• Ik begrijp Wannes volledig. Rijd zelf momenteel met een X5 sd en ben voor begin 2011 aan het uitzien voor vervanging. De 5 is mooi, maar als je inderdaad van plan bent om 80k uit te geven, begrijp ik Wannes zijn redenering perfect.
                                      De GT heb ik test gereden gedurende 1 dag en rijdt in mijn ogen veel beter (= voor mij comfortabeler) dan mijn X5 sd (en het was een 30d gt). Is hij mooi? Tja, smaken verschillen, maar voor mij liever een GT die je zelden ziet dan een 5 die je overal op elke hoek tegenkomt.
                                      Anyway, als ze er ooit in slagen bij BMW om de X5 ongeveer 400 kg lichter te maken, koop ik niks anders meer dan dat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door swimmy Bekijk Berichten
                                        Ik begrijp Wannes volledig. Rijd zelf momenteel met een X5 sd en ben voor begin 2011 aan het uitzien voor vervanging. De 5 is mooi, maar als je inderdaad van plan bent om 80k uit te geven, begrijp ik Wannes zijn redenering perfect.
                                        De GT heb ik test gereden gedurende 1 dag en rijdt in mijn ogen veel beter (= voor mij comfortabeler) dan mijn X5 sd (en het was een 30d gt). Is hij mooi? Tja, smaken verschillen, maar voor mij liever een GT die je zelden ziet dan een 5 die je overal op elke hoek tegenkomt.
                                        Anyway, als ze er ooit in slagen bij BMW om de X5 ongeveer 400 kg lichter te maken, koop ik niks anders meer dan dat.

Iemand die ik ken stapt (normaal) ook over van een X6 (35d) naar een 5 GT (30d). Ben eens benieuwd naar z'n reactie ervan.

Met de juiste config. kan ik zo'n GT wel smaken. Er zijn ook veel 7 reeksen en gewone 5 reeksen die lelijk zijn!

Een GT zal sowieso exlcusiever blijven, misschien omdat meer mensen hem niet zo mooi vinden, maar vooral omdat de lichtste motor een 30d is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                          Koop u dan een 740d. Veeeeeel knapper en exclusiever.

Een 7 kost toch nog een stuk meer dan een GT ?

Comment

Working...
                                          X