Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik weiger van 80+ € uit te geven aan een 5 touring waarvan de gebuur vertegenwoordiger er 2 maanden later optisch precies dezelfde heeft ... zo een GT gaat altijd veel exclusiever blijven ...
Koop u dan een 740d. Veeeeeel knapper en exclusiever.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Allez Wannes, dat is nu echt is een van de lelijkste BMW's ooit, toch voor vele mensen (inclusief mezelf).
Maar goed over smaken.....
Dan ben je idd beter af met een 740d, prachtige slee en even exclusief.
(Ok de 5GT misschien nog iets meer, maar dat is dan vooral omdat weinigen hem willen kopen).
Ik vind dat idd een even groot misbaksel als de R klasse van Merc.
ik weiger van 80+ € uit te geven aan een 5 touring waarvan de gebuur vertegenwoordiger er 2 maanden later optisch precies dezelfde heeft ... zo een GT gaat altijd veel exclusiever blijven ...
Sinds wanneer rijden vertegenwoordigers met een 5 Touring ?
't Zal in alle geval niet meer in huidige tijden zijn.
HAHA. Ik ken een vertegenwoordiger die met een GT rijdt op 21 inch velgen en geschift veel opties ( camera's enzo rondom ) van 80k.
Allez Wannes, dat is nu echt is een van de lelijkste BMW's ooit, toch voor vele mensen (inclusief mezelf).
Maar goed over smaken.....
Dan ben je idd beter af met een 740d, prachtige slee en even exclusief.
(Ok de 5GT misschien nog iets meer, maar dat is dan vooral omdat weinigen hem willen kopen).
Ik vind dat idd een even groot misbaksel als de R klasse van Merc.
Ik begrijp Wannes volledig. Rijd zelf momenteel met een X5 sd en ben voor begin 2011 aan het uitzien voor vervanging. De 5 is mooi, maar als je inderdaad van plan bent om 80k uit te geven, begrijp ik Wannes zijn redenering perfect.
De GT heb ik test gereden gedurende 1 dag en rijdt in mijn ogen veel beter (= voor mij comfortabeler) dan mijn X5 sd (en het was een 30d gt). Is hij mooi? Tja, smaken verschillen, maar voor mij liever een GT die je zelden ziet dan een 5 die je overal op elke hoek tegenkomt.
Anyway, als ze er ooit in slagen bij BMW om de X5 ongeveer 400 kg lichter te maken, koop ik niks anders meer dan dat.
Ik begrijp Wannes volledig. Rijd zelf momenteel met een X5 sd en ben voor begin 2011 aan het uitzien voor vervanging. De 5 is mooi, maar als je inderdaad van plan bent om 80k uit te geven, begrijp ik Wannes zijn redenering perfect.
De GT heb ik test gereden gedurende 1 dag en rijdt in mijn ogen veel beter (= voor mij comfortabeler) dan mijn X5 sd (en het was een 30d gt). Is hij mooi? Tja, smaken verschillen, maar voor mij liever een GT die je zelden ziet dan een 5 die je overal op elke hoek tegenkomt.
Anyway, als ze er ooit in slagen bij BMW om de X5 ongeveer 400 kg lichter te maken, koop ik niks anders meer dan dat.
Iemand die ik ken stapt (normaal) ook over van een X6 (35d) naar een 5 GT (30d). Ben eens benieuwd naar z'n reactie ervan.
Met de juiste config. kan ik zo'n GT wel smaken. Er zijn ook veel 7 reeksen en gewone 5 reeksen die lelijk zijn!
Een GT zal sowieso exlcusiever blijven, misschien omdat meer mensen hem niet zo mooi vinden, maar vooral omdat de lichtste motor een 30d is.
Comment