Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vraag me af hoeveel % van de mensen die hier hun uitleg over het rijgedrag posten er effectief ook al echter het stuur hebben gezeten van een 5GT...
Nou ik zit veel liever in de GT dan een vijf. Veel meer ruimte en comfort.
Daarnaast heeft het model nog een mooier interieur ook. Een 7-serie is ook zeker een prachtige wagen maar daar zit wel een fors prijsverschil tussen (zeker met wat opties).
Een beetje 7-serie kost hier in NL al gauw 30 tot 40 mille meer t.o.v. de GT.
Ik ben al langer actief op het Nederlandse Autoweek forum, maar omdat wij ook een GT in bestelling hebben staan en omdat hier een actief topic is, heb ik me hier ook maar aangemeld. We hebben momenteel nog een Audi A6 Allroad uit 2007.
Wij hebben de volgende configuratie besteld (in Nederland):
BMW 530D Gran Turismo (GT) High Executive
Kleur: Sophistograu Brilliant Metallic / Interieur: Leder Dakota Venetobeige / inleg: Fineline Natur (houtinleg)
Velgen: Sterspaak, Styling 272 19'' Inch
Pakketten:
BMW Innovation Pack
inhoud:
- Achteruitrijcamera
- Active Cruise Control met Stop en Go functie
- Surround View
- Head-Up display
- Speed Limit weergave
- Active Steering
High Executive
Inhoud:
- Elektrisch verwarmde voorzetels
- Airconditioning uitgebreid
- Navigatiesysteem Professional
- Xenon koplampen + koplampsproeiers
- PDC voor + achter
- Internet voorbereiding
- Bleutooth telefoonvoorbereiding
Meeruitvoering:
- 4-zone airconditioning (achterin)
- Individual hemelbekleding Anthrazit
- Hifi Professional Systeem
- Grootlichtassistent
- Adaptive bochtenverlichting (ALC)
- Uitgebreid verlichtingspakket
- Comfortzetels
- Buitenspiegels elek. inklapbaar, automatische dimmende
binnen- en buitenspiegels
- Glazen Panoramadak
- Soft Close Automatic portieren
- Comfortopening en -sluiting
- Automatisch openen/sluiten kofferdeksel
- Adaptive Drive
- Leder sportstuurwiel
- USB
Winterset:
Velgen: Sterspaak, Styling 272 19'' Inch (extra, losse set)
De auto wordt verwacht eind februari / begin maart.
Waaaw! Mooi uitgeruste 5GT! Proficiat!
Als je 'm hebt, wil je dan een topic aanmaken in Mijn Auto, met wat fotootjes erin?
Ja hoor! Zal ik op dat moment doen. Het is nu nog even wachten tot Maart, tot de wagen hier daadwerkelijk is want het is nu nog niet meer dan letters in de orderbon.
Staat daar nu een spiegeltje op, op die linkse vleugel?
Tijdens den oorlog in Vietnam bestond de GT toch nog niet he, of loop ik enkele jaren achter.....
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Wat Gucci kan, kan Trussardi ook, het Italiaanse modemerk verbindt zich aan een gelimiteerde oplage van de BMW 5-Reeks GT. Het Italiaanse modemerk Trussardi, dat vooral bekend is voor zijn lederen jassen, jeans, handtassen en accessoires heeft vandaag een gelimiteerde editie voorgesteld van de BMW 5-Reeks GT om zijn honderdjarig bestaan te vieren. De speciale […]
Samenwerking tussen modeontwerpers/designhuizen en autofabrikanten: het is al zo oud als de weg naar Rome. Logisch, want beide commerciële bedrijven bijten elkaar niet en vaak komt er dan ook een mooi resultaat uitrollen. We noemen de Lamborghini Murciélago LP640 van Versace, de Bugatti Veyron Fbg par Hermes en op een lager prijsniveau de Fiat 500 by Gucci.
Het modehuis Trussardi viert dit jaar zijn 100-jarig bestaan en ter gelegenheid van het eeuwfeest hebben ze een BMW 5-serie Gran Turismo onder handen genomen. Deze cross-over doet blijkbaar de handen van Italianen jeuken want De Tomaso maakt zijn rentree in de autowereld met een model dat als directe concurrent van de 5-serie Gran Turismo kan worden bestempeld. Dat zou een teken aan de wand kunnen zijn voor BMW ... Maar goed, aangezien Trussardi het vooral moet hebben van (mannelijke) leren handtassen, jassen en schoenen, duiken deze producten overal op de foto's op. In de BMW, naast de BMW, op de BMW: u noemt het maar. Het mag duidelijk zijn dat Trussardi heeft gepoogd zijn producten zo veel mogelijk in een natuurlijke setting te tonen. Ook het interieur van de 5-serie Gran Turismo werd met goedkeuring van de Italiaanse BMW importeur onder handen genomen. Schitterend ogend leer in de tint Glove Beige en Trussardi logo's voeren er de boventoon, wat het in het toch al niet karige BMW interieur tot een chique bedoening maakt. Daarbij werden de hoofdsteunen en de middentunnel voorzien van een logo van het huis.
Aan de in Heraldic Brown gespoten buitenkant zien we ook Trussardi logo's, matgrijze decoratiestrips, een in carrosseriekleur uitgevoerde grille en het geheel wordt afgemaakt door een setje mooie, gebruineerde, 20-inch velgen.
De 5-series Gran Turismo by Trussardi is standaard voorzien van xDrive vierwielaandrijving en wordt leverbaar als 530d (245 pk), 535d (300 pk), 535i (306 pk) en als 550i (407 pk). Elk exemplaar wordt door BMW op order gebouwd en voor die klus heeft de autofabrikant circa 6 weken nodig. De prijs van de metamorfose is nog niet bekend.
Comment